Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Luchtgommen is ook een optieIemand hier ervaring met renovatie van houten trappen? (77 treden + leuning)
- zandstralen
Of
- lakfrees gebruiken
Of
- afschuren met een schuurmachine & manueel
Te zien wat je ermee wilt gaan doen hé. Ik heb de mijne volledig in 't wit geschilderd met trapverf (anti-slip).Iemand hier ervaring met renovatie van houten trappen? (77 treden + leuning)
- zandstralen
Of
- lakfrees gebruiken
Of
- afschuren met een schuurmachine & manueel
Is het mogelijk om pvc ramen te laten verven? (Door een professional uiteraard, niet ikzelf). Zo ja, moet je dit dan om de zoveel tijd opnieuw lakken/herschilderen? Want voordeel met pvc nu is natuurlijk dat ke er geen werk mee hebt....
Oh super, wist niet dat zoiets kon. Ga'k eens googelen. Dankjewel!Dat kan maar dan zou ik ze eerder laten wrappen. Dat gaat ook en gaat denk ik mooier zijn.
100 keer laten schrijven: ik mag niet met deuren spelen.Wij hebben binnendeuren met magneetslot
Misses heeft iets gedaan met de klink, don't know what, denk uit haar handen geschoten
Dagschoot (magneet is in het slot gesprongen) en krijg de deur bijgevolg niet geopend met de klink
Iemand een idee hoe dat te fixen?
Is uiteraard niks geweest hè..100 keer laten schrijven: ik mag niet met deuren spelen.
En wat de deur betreft: hebt ge geen sleutel? Anders met ne schroevendraaier proberen om het slot terug open te doen. Eventueel uit een andere deur een slot demonteren om te kijken waar je dat kan manipuleren. Of hebt ge zelfs geen sleutelgat in die deur?
)Het is er inderdaad vlot afgegaan met een voorhamer.
Ander projectje dat ik al lang heb uitgesteld, is het slopen van een oud bad, nu ik die voorhamer toch heb meteen aan begonnen.
De kuip zit precies met 4 pootjes in de vloer gecementeerd, en de kuip breekt ook niet na een paar stevige tikken met de voorhamer.
Wat voor materiaal zou dat zijn?
30 jaar jonger eigenlijk, ik denk dat de vorige eigenaar fan was van tegels.Is dat een huis van rond de jaren 1950 gelijk mijn huis. In de achterbouw hier liggen dezelfde vloertegels. Die muurtegels zien er ook van jaren 50 uit.
Dat oud bad hier was van staal met een emaille coating.