Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook es overwogen. Uiteindelijk heb ik voor de betreffende ruimte de vliegenramen herspannen met screenstof. 100% recommend.Ik zit te denken aan zonwerende folie voor de keuken en mijn vragen zijn
Wij zitten in dezelfde situatie. Momenteel geen ruimte voor volwaarde screens. Ik heb momenteel deze 3 opties over:Ik zit te denken aan zonwerende folie voor de keuken en mijn vragen zijn: helpt dat effectief om de ruimte wat koeler te houden (in de zomer echt vlak zon van 2 tot 6, kan je niks doen en het is een kleine ruimte waarin iets van clim’ dan ook niet echt lukt) en is dat iets wat je zelf kan doen met gemiddeld klusniveau of toch beter een pro?
Dan kijk je best naar iets met een ijzeren tip. Zoiets bijvoorbeeld:Ik weet niet goed waar het exact kan vragen, dus hier maar eens proberen.
Ik ben op zoek naar redelijk goedkope doch deftige werklaarzen. Geen professioneel gebruik, maar ben nu bezig met een afbraak en een paar botinnen is toch wat veiliger dan mijn oude sneakers![]()
Mag ik vragen hoe je kabel gaat krijgen tot aan je potje?Tis snelbouw
de anderekant van de muur. tis van de technische ruimte naar de livingMag ik vragen hoe je kabel gaat krijgen tot aan je potje?
Notanelektrician maar niet horizontaal van potje naar potje slijpen in u snelbouw he?
de anderekant van de muur. tis van de technische ruimte naar de living
Wat zakjes keitjes bijkopen en inkappen? Wat minder hard op de pedaal duwen?De oprit van ons huis zijn gewoon losse keitjes , ligt hier al jaren zo. Maar met de nieuwe EV beginnen er net aan de straatkant 2 grote putten te vormen, ondertussen 7-10cm diep al en redelijk groot. Daarom zou ik deze willen opvullen terug voor het te groot wordt en het eens schade zou brengen aan de wagen. Kan ik hiervoor gewoon stabilise in deze putten doen en aandammen? Bedoeling is om later nog een volwaarde oprit (steentapijt/platines) aan te leggen, maar dat is nog 6mnd-1 jaar ofzo eer we daar gaan aan beginnen.
Of hoe vul ik die putten het beste op?

Als het zeer beperkt is qua oppervlak, 1 of 2 splitplaten leggen en daar de keitjes over/in?De oprit van ons huis zijn gewoon losse keitjes , ligt hier al jaren zo. Maar met de nieuwe EV beginnen er net aan de straatkant 2 grote putten te vormen, ondertussen 7-10cm diep al en redelijk groot. Daarom zou ik deze willen opvullen terug voor het te groot wordt en het eens schade zou brengen aan de wagen. Kan ik hiervoor gewoon stabilise in deze putten doen en aandammen? Bedoeling is om later nog een volwaarde oprit (steentapijt/platines) aan te leggen, maar dat is nog 6mnd-1 jaar ofzo eer we daar gaan aan beginnen.
Of hoe vul ik die putten het beste op?
Je kan ook werken met screens op zonne-energie. Zit je niet met kabels te kloten.wij gaan renoveren. Onze ramen hebben nu geen screens of rolluiken. Wat moet je eigenlijk voorzien in het raamkozijn om elektrische screens te voorzien van stroom? Stopcontact? Stroomdraden? Geen idee![]()
Een motor met draad heeft 4 draden (up/down/N/PE).wij gaan renoveren. Onze ramen hebben nu geen screens of rolluiken. Wat moet je eigenlijk voorzien in het raamkozijn om elektrische screens te voorzien van stroom? Stopcontact? Stroomdraden? Geen idee![]()
tenzij je met een 'gewone' draadloze afstandbedining of app gaat werken (extra tahoma box oid) dan is een 'gewone' met 3 draden voldoende.Een motor met draad heeft 4 draden (up/down/N/PE).
Je kan daar dus een 5G1.5 naar toe trekken om dat aan te sluiten.
Plan je manueel te bedienen dan trek je dat naar een schakelaar (en van daar stroom naar de elektrische kast).
Plan je met domotica te bedienen dan gaat die 5G naar de elektrische kast en is die daar aangesloten op relais '