Verbouwing Eerste hulp bij klus-gevallen

Het verschil was door die korting 55€ hé. Ik vind bedelen (???) voor 20€ dan helemaal niet absurd, juist in tegendeel, ik ben dan nog een softie. Een harde businessman zou voor de volle 55€ gaan dan :laugh:

Nu ja ik heb nog iets extremer meegemaakt ooit met de Ikea. Ik wilde een meubel (dat woog zeker 100kg en ik kreeg alle dozen/verpakkingen niet in mijn wagen) leveren vanuit Wilrijk naar Heist Op Den Berg. Dat ging niet. Dat was buiten de leveringsregio. (Anno 2021 gaat dit wel, maar ik spreek over 15+ jaar geleden).

Dus ik gewoon VROEM !!! naar de ikea in Breda. Daar gevraagd of ze konden leveren naar Heist Op Den Berg? Dat was dan géén enkel probleem! :tongue:

Jamaar... 'koop lokaal' enzo hé! :p
Vandaar mijn geste ;) (Ondanks dat de eigenaar dezelfde is). Maar neen zelfs die 20€ korting was al te veel.
Ze kunnen dan wel zagen maar als de winkel moeilijk doet, waarom zou ik dan gemakkelijk doen? :sarcastic:
 
Klopt, maar wat tussen haakjes staat is van toepassing. ;)
Zonder dat voordeel is het een pak minder voordelig of is het de moeite niet.

Ik probeer het ook te doen als ik toch al op R4 of R1 moet zijn voor iets anders. Op een goeie 30 minuten sta je dan in NL.
Op iets meer dan 1u netto 40€ verdienen, ik wou dat ik dat op mijn werk ook had... :)

Het is te zien. 40e op 100 ga ik ook was doen. 40e op 2000e denk ik ook van maat ook maar
De verhouding is dan wel kleiner, maar dat vind ik niet. 40€ blijft 40€...
 
Laatst bewerkt:
Ligt er toch ook aan hoe ver je dan van zo een winkel in Nederland woont.
Want voor 40 euro kan ik al heel wat kilometers doen.
Tnt woont op minder dan 10km van mij, daarom dat ik vrij zeker ben hoeveel een ritje net over de grens kost aan brandstof 😉
 
Maar dan ben je (tenzij je een bedrijfswagen hebt) toch evenveel kwijt aan benzine of diesel? 🤷🏼‍♀️
Wij hebben familie in Nederland, dus we laten daar soms dingen leveren als ze een stuk goedkoper zijn dan in België. En dan moeten we sowieso wel eens op familiebezoek gaan, dus in ons geval is het niet echt een extra kost.
Als we geen familie hadden ging ik het ook wel nooit doen als de benzine of diesel evenveel kost als de uitsparing. Ook al heb ik een bedrijfswagen met tankkaart, ik heb toch nog enige respect voor mijn werkgever :p .
 
Mensen ervaring met zo'n Nuki smartlock?

Of een ander smart lock ? Wat is eigenlijk "de beste" daar in? (niet de goedkoopste, maar de beste ;-) )

Ik twijfel nogsteeds om eentje te kopen, we hebben het wel nodig want onze voordeur is te weinig op slot, maar ik stel me toch nog een beetje de vraag naar hackbaarheid.
 
Iemand een idee waar je een vaatwasser kan laten maken ? De vaatwasser warmt niet meer hebben we gemerkt. Huis is gekocht dus geen idee van waar die kwam en sowieso buiten garantie.
Het is eentje van Whirlpool. Gaat maken nog zin hebben of toch maar beter een nieuwe kopen.
 
Mijn ervaring om iemand te vinden voor iets wat ze zelf niet geplaatst hebben.. good luck.. :p

De fabrikant zelf eventueel?
 
Iemand een idee waar je een vaatwasser kan laten maken ? De vaatwasser warmt niet meer hebben we gemerkt. Huis is gekocht dus geen idee van waar die kwam en sowieso buiten garantie.
Het is eentje van Whirlpool. Gaat maken nog zin hebben of toch maar beter een nieuwe kopen.
We hadden hier hetzelfde voor, toevallig ook een whirlpool. Bij ons pompte die geen water meer. Online gezocht naar “hersteller vaatwasmachine whirlpool” of iets dergelijks en dan kwamen we uit bij gewoon het service center van whirlpool zelf. Afspraak gemaakt en die heeft toen een stuk komen vervangen. Het oude stuk was vuil waardoor dat niet meer kon ronddraaien, dus waarschijnlijk zou dat ook opgelost zijn door eens goed proper te maken (maarja, je moet weten welk onderdeel en waar dat precies zit).
Ik vroeg me toen ook af of we niet beter een nieuwe gekocht hadden (want interventie incl stuk was 150 euro geloof ik), maar intussen zijn we 8 jaar later en vaatwasser doet het nog steeds.
 
Verkoopt er dan niemand wit gelakte metalen buizen van 150 mm diameter? Iemand tips waar ik dit zou kunnen vinden?

Onze dampkapafvoerbuis zal zichtbaar zijn in onze keuken. We willen dus geen goedkope brol van plastiek maar van wit gelakt metaal.
 
Verkoopt er dan niemand wit gelakte metalen buizen van 150 mm diameter? Iemand tips waar ik dit zou kunnen vinden?

Onze dampkapafvoerbuis zal zichtbaar zijn in onze keuken. We willen dus geen goedkope brol van plastiek maar van wit gelakt metaal.
Zie je dan het verschil op het oog tussen kunststof en gelakt metaal? :unsure:

 
Verkoopt er dan niemand wit gelakte metalen buizen van 150 mm diameter? Iemand tips waar ik dit zou kunnen vinden?

Onze dampkapafvoerbuis zal zichtbaar zijn in onze keuken. We willen dus geen goedkope brol van plastiek maar van wit gelakt metaal.

Een rechtstreeks luchtlek maken! Uw man van de blowerdoor zal lachen :p

Is het geen mogelijkheid om die buis te omkasten?
 
Terug
Bovenaan