Tointje9810
Active member
je kan toch nooit alles spelen op een week?
18 squad battles, minstens 10 rivals, 15 champs, 20-30 rush, tournaments
18 squad battles, minstens 10 rivals, 15 champs, 20-30 rush, tournaments

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En je hebt het spel al gekocht? Dan hoop ik voor jou dat ze het binnenkort fixen. De bug rond transfers is er alleszins uit ondertussen.Ik speel eigenlijk alleen career.
Mijn eerste gevoel was dat het spel vlot speelde en ik precies meer dingen kon (een voorzet die effectief nuttig was, betere passing, ...). Nu frustreer ik mij elke match wel een keer of 2-3 omdat hij niet de juiste speler aanspeelt, of niet de juiste speler snel genoeg selecteert om te verdedigen.En je hebt het spel al gekocht? Dan hoop ik voor jou dat ze het binnenkort fixen. De bug rond transfers is er alleszins uit ondertussen.
Career is momenteel echt een frustrerende ervaring op Authentic/Legendary: CPU speelt continu de bal rond, loopt naar achter als je erachter jaagt, en past rustig voor. Op het einde win je met 3-0 (op 6min/helft), maar ze durven gewoon niet naar voren spelen. En t'is nu niet dat ik met 5 verdedigers speel. Zelfs geen CDM's ffs...
Volgende week loopt mijn maand Pro af. We zullen met de wintersales eens kijken of er iets veranderd is.
Ik spreek voor FUT, de introductie periode is duidelijk voorbij, weeral ambetante gameplay gehad Voornamelijk, wel mijn 30pts binnenMijn eerste gevoel was dat het spel vlot speelde en ik precies meer dingen kon (een voorzet die effectief nuttig was, betere passing, ...). Nu frustreer ik mij elke match wel een keer of 2-3 omdat hij niet de juiste speler aanspeelt, of niet de juiste speler snel genoeg selecteert om te verdedigen.
En wat jij zegt volledig.. CPU speelt veel te lang het balletje rond en zonder eindproduct. Ik heb nog nooit zo weinig goals geslikt in FIFA.
Heb je een idee of Authentic/Ultimate of Competitive/Legendary beter is daarin?
Dit is de essentie er is geen alternatief.Ik zou zeggen dat ik me elk jaar opnieuw laat vangen, maar er is ook geen waardig alternatief als je graag footies speelt.. Laten we hopen dat het beter loopt na een paar updates.
Mijn eerste gevoel was dat het spel vlot speelde en ik precies meer dingen kon (een voorzet die effectief nuttig was, betere passing, ...). Nu frustreer ik mij elke match wel een keer of 2-3 omdat hij niet de juiste speler aanspeelt, of niet de juiste speler snel genoeg selecteert om te verdedigen.
En wat jij zegt volledig.. CPU speelt veel te lang het balletje rond en zonder eindproduct. Ik heb nog nooit zo weinig goals geslikt in FIFA.
Heb je een idee of Authentic/Ultimate of Competitive/Legendary beter is daarin?
.Tuurlijk wel en zelfs gratis.Dit is de essentie er is geen alternatief.
Allebei bagger, zeker die UFL.Tuurlijk wel en zelfs gratis.
1) eFootball
2) UFL
eFootball is geen bagger. Speelt veel leuker en realistischer dan de draak van een game die EA FC geworden is.Allebei bagger, zeker die UFL.
Ultimate team heeft zo veel potentieel maar wordt kapot gemaakt door pay to win.
Tja, er valt niet erg veel over te discussiëren he. Ze hebben een manier gevonden die ziek veel geld opbrengt door in te spelen op verlangens van de mens anno 2025. Goed voor hen. De boel nu allemaal gratis maken zou ontzettend achterlijk zijn van hun kant...Allebei bagger, zeker die UFL.
Ultimate team heeft zo veel potentieel maar wordt kapot gemaakt door pay to win.

Pro evo 6 op de ps2 blijft de beste voetbalgame aller tijden.eFootball is geen bagger. Speelt veel leuker en realistischer dan de draak van een game die EA FC geworden is.
UFL is iets of wat een FC kloon.
Maar beide zijn gratis en dus zeker een alternatief voor als je een voetbalspel wil spelen.