Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is een zeer efficiënte strategie tegen trading bots. Anders zouden die gewoon nieuwe accounts spammen om aan coinfarming te doen.WTF, wie bedenkt dit?

Hoeveel Rivals-matchen moet je tegenwoordig zo winnen om iets degelijks van rewards te krijgen? Toen ik nog speelde was dat 7, maar vorig jaar blijkbaar 14-15?Is een zeer efficiënte strategie tegen trading bots. Anders zouden die gewoon nieuwe accounts spammen om aan coinfarming te doen.
On a side note, krijg online ook heel veel goals tegen maar ongeveer 50% daarvan is van de kick-off glitch. Ik vermoed dat de eerste patch dit zal verbeteren gezien de release notes.
Preview pack toch al is een TOTW samen met een shadow.
Enkele 30-40k pulls qua spelers uit andere packs maar niks wereldschokkend.
All in all amuseer ik mij dit jaar wel meer in Rush dan vorig jaar. Het helpt misschien dat ik paljassen (die niet meespelen) consequent block en er dus ook nooit meer mee in een team kom.
Rivals is wel een drama, ik hang nog wat in div 10 te prullen. Maar als je dan uitkomt tegen de grootste dribbelwonders met 90+ pace spelers in ploegen opgericht in sept 2025 weet ge ook al vaak hoe laat het is natuurlijk...
Alleen , is het nu mijn gedacht of zijn rewards uit rivals en squad battles echt wel een pak minder dit jaar?
15 minimumHoeveel Rivals-matchen moet je tegenwoordig zo winnen om iets degelijks van rewards te krijgen? Toen ik nog speelde was dat 7, maar vorig jaar blijkbaar 14-15?
15 minimum
Het zijn 15 punten dat je moet behalen om rewards van TIER 1 te krijgen. 30 voor deze van TIER 2.Hoeveel Rivals-matchen moet je tegenwoordig zo winnen om iets degelijks van rewards te krijgen? Toen ik nog speelde was dat 7, maar vorig jaar blijkbaar 14-15?
Als je na 5 matchen nog een controller hebtHet zijn 15 punten dat je moet behalen om rewards van TIER 1 te krijgen. 30 voor deze van TIER 2.
- 3 punten voor winst
-1 punt voor gelijk
- 0 punten voor verlies
Met 5 matchen kan je dus al - mits je alles wint - voldoende hebben voor TIER 1.

Of als uw tegenspeler stopt bij gelijkspel.- 0 punten voor verlies

Ik zweer bij de 4-4-1-1. Snelle zijvleugels zijn idd belangrijk, maar mijn belangrijkste speler is de CAM, scoort meer dan mijn aanvaller.De meta is 4-2-3-1, al jaren aan een stuk.
2 cdm, laag blok en counteren.
Vleugelspelers met heel veel pace.
Ik wordt vaak weggeblazen met mijn 4-4-2 en heb nu éénmaal 2 spitsen nodig
Met 1 spits scoor ik zo moeilijk, nu minstens 3 goals/wedstrijd.
Krijg er telkens ook minstens 3 tegen![]()
.