EA SPORTS FC 26

Nog maar een paar matchen kunnen spelen (carriere speler) en ik ben wel al fan. Ik kan terug kopballen scoren :'D. Valt me vooral op hoe slecht ik de 25 eigenlijk vond ...
Eindelijk... schijte vervelend dat in 25 geen enkele voorzet nut had, waardoor je steeds hetzelfde soort aanvallen zat te spammen.

Vandaag 8 matckes gespeeld en 6 verloren.
Toch al zotte ploegen tegengekomen.
Het is uit sinds vrijdag en spelers van 1000 coins worden echt wel makkelijk weggezet door spelers die 10 keer meer waard zijn.

Toch jammer dat het pay to win blijft, is echt het grootste minpunt.
Je kan crossplay uitschakelen, waarom dan ook geen optie om niet te spelen tegen pay to win ploegen.

Vandaag 8 matckes gespeeld en 6 verloren.
Toch al zotte ploegen tegengekomen.
Het is uit sinds vrijdag en spelers van 1000 coins worden echt wel makkelijk weggezet door spelers die 10 keer meer waard zijn.

Toch jammer dat het pay to win blijft, is echt het grootste minpunt.
Je kan crossplay uitschakelen, waarom dan ook geen optie om niet te spelen tegen pay to win ploegen.
Online pay to win is de grootste hindernis in vooruitgang voor voetbalspellen.

Wie heeft dit op switch 2? En hoe speelt het daarop?
Heb het toch gekocht, maar dus op switch 2. Market is wat minder snipe gevoelig, wat zijn voor en nadelen heeft, want je zit in een market zonder cross play.

Speelt wel lekker vind ik, ik denk ook dat daar minder fanatiekelingen in gaan zitten, misschien wel in de WL toestanden.

Hij nam blijkbaar de gegevens van Playstation over, want ik werd meteen in div 8 gezet... (daar geëindigd in div 6) Eerste match daar nipt kunnen winnen, maar dan 2 zware nederlagen in mijne jack, eentje 1-17 ofzo tegen ne freak, wat normaal is want op PS moet ge in begin ook de PTW teams dulden om uw plaats te zoeken...

Spel speelt wel vlotjes, en zeker als fc 25 in de vingers zit, maar eenmaal de laatste verdediger gepasseerd wordt is het een soort van extra rush naar de keeper toe, en dan moet ge al goed kunnen keepen, wat ik redelijk goed kan, maar die ene match wat was dat, compleet uit verband gespeeld en terechte win. Het geheel speelt wel ook relaxter vind ik op switch.

Dus ik heb het toch redelijk lang uitgehouden voor diegene die mijn posts hier gezien hebben :ROFLMAO:

Ik denk van vooral wat casual matchkes te spelen in rivals, en niet zozeer alle randanimatie, binnenkort zal ik toch even weinig tijd hebben door een opleiding.

Visueel vind ik wel mooi, al heb ik zoals bij MK1 soms vage stukken graphics ipv crisp resolutie, maar niks dat mij stoort, is vooral in menu's enzo, op het veld geeft het toch redelijk schoon... Ik heb wel nog geen toegang tot de markt, blijkbaar moet je enkele dagen wachten...ik kan bv. wel inloggen in de companion app, en zo is mijn 20k die ik had ge BPM'ed ineens weg...

Ondank ik in een vorige post had geschreven dat ik het spel niet zou kopen ben ik afgelopen vrijdag toch geplooid.

Na een paar dagen spelen is mijn conclusie dat er 2 verschillende games in 1 zitten:
1) De offline/career modus is met de authentic gameplay wel één van de betere FC/Fifa games van de afgelopen jaren. Perfect is het zeker niet maar speelt toch realistischer
2) Online/UT met competitive gaming is gewoon FC25 2.0. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Het is een mix van pay to win en Fifa street.

Ik merk wel meer dan vorige jaren dat FUT een doelpuntenkermis is geworden. Zit bijna in div 6 maar die laatste match wil er maar niet uitkomen. Verlies of draw dus is kak.

Blijkbaar zou je in de opties tactical defending kunnen veranderen (of de andere optie)
Geen idee of het veel verschil zal maken.
Ik ben aan het overwegen om met 5 achteraan te spelen of drop back.
Elke keer minstens 4 goals binnenkrijgen is een beetke te veel van het goede.

Meanwhile spelen zonder transfermarkt op switch 2...
200w.gif

Je kan dus niet alleen niet verkopen, maar ook geen deftige truitjes aankopen... Ik kan ni spelen met zwart en wit, ik moet in t geel spelen en tegenstander in t rood, of da gaat niet... :unsure:

Ik had zo'n preview pakje gedaan, kwam er Guirassy van Dortmund uit, en dat blauwe shirt van Real Madrid. Dat is meteen verkocht voor 10k coins.

Terug
Bovenaan