GETHEZ
Well-known member
Wil ik ook wel wetenWie heeft dit op switch 2? En hoe speelt het daarop?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil ik ook wel wetenWie heeft dit op switch 2? En hoe speelt het daarop?
Eindelijk... schijte vervelend dat in 25 geen enkele voorzet nut had, waardoor je steeds hetzelfde soort aanvallen zat te spammen.Nog maar een paar matchen kunnen spelen (carriere speler) en ik ben wel al fan. Ik kan terug kopballen scoren :'D. Valt me vooral op hoe slecht ik de 25 eigenlijk vond ...
Online pay to win is de grootste hindernis in vooruitgang voor voetbalspellen.Vandaag 8 matckes gespeeld en 6 verloren.
Toch al zotte ploegen tegengekomen.
Het is uit sinds vrijdag en spelers van 1000 coins worden echt wel makkelijk weggezet door spelers die 10 keer meer waard zijn.
Toch jammer dat het pay to win blijft, is echt het grootste minpunt.
Je kan crossplay uitschakelen, waarom dan ook geen optie om niet te spelen tegen pay to win ploegen.
Heb het toch gekocht, maar dus op switch 2. Market is wat minder snipe gevoelig, wat zijn voor en nadelen heeft, want je zit in een market zonder cross play.Wie heeft dit op switch 2? En hoe speelt het daarop?
Kudos voor je Kudus. Zullen er veel die niet halenBen blij dat ik die Kudus heb, speelt lekker zeg.

I feel yaHeb ook eens UT online gespeeld 1-12 lol
Hier vooral 8-7,6-5, 8-9, 4-4,...Heb ook eens UT online gespeeld 1-12 lol
Ik speel praktisch nooit online. Altijd tegen mijne zoon ik heb het hem geleerd en nu slacht hij mij af,´Hier vooral 8-7,6-5, 8-9, 4-4,...
Verdedigen is precies een ramp bij vele.