EA SPORTS FC 26

Van Amazon al vaak gehoord dat de levering idd niet op de release is met games.
Van Bol al een trackingmail gekregen eerder vanmiddag :) . Tis Bpost dit jaar en die doen hun ronde in de voormiddag :cool:
idem, hoop deze ook morgen in de voormiddag te kunnen ophalen.

Ik heb deze daar ook besteld, dat kzou jouw tip. Momenteel nog geen tracking of mail van verzending ontvangen.
Ik heb al de pre-order bonus key via mail gekregen. Nog altijd geen verzenddatum, maar als je nu naar het product zelf gaat staat er levering zaterdag 27 september.

Ik heb al de pre-order bonus key via mail gekregen. Nog altijd geen verzenddatum, maar als je nu naar het product zelf gaat staat er levering zaterdag 27 september.
Yes pre-order bonus ook ontvangen, 2x zelfs haha.
Had het eerst int winkelmandje gezet maar de korting was er niet afgegaan dus de betaling geannuleerd maar dat staat nog steeds open precies.
Tweede poging was de korting er wel af en heb ik de bestelling wel afgewerkt en betaald.

moeilijkste fifa ooit,win geen enkele match in div 7 ze lopen gewoon door mij,heb echt geen plezier in deze fifa dus zal weer van korte duur zijn

Laatst bewerkt:
8 november? Dat is ook wel overdreven laat. Gisteren ook iemand aangesproken via chat en volgens hem zou ik binnen 48u een verzendbericht krijgen.
Vond ik ook. Mij hebben ze gezegd van te annuleren en opnieuw te bestellen. Maar dan had ik die korting niet meer en was het dinsdag.

Nu de rekening int oog houden voor de terugbetaling

1 win away van divisie 6.
Net zoals de voorbije jaren zijn de eerste weken het leukste.
Kan niet wachten tot wanneer het volledig kapot gepatched wordt :D

Ik heb het al in onze bib kunnen uitlenen deze zaterdag. Al enkele fifa's niet gespeeld, maar ik krijg zwaar op m'n doos online. Wat is dees...

Heb mij naar jaarlijkse gewoonte toch ook weer laten vangen :oi22:.
Geplant in DIV 7 met een absolute strontploeg. Benieuwd hoe lang het gaat duren om iets bij elkaar te schrapen.

terugbetaling van amazon ontvangen en ondertussen ergens anders gaan halen.
Geen FUT dit jaar, enkel pro clubs en coop seasons.

Carriere aan het spelen met Club. Professional win ik met gemak met 10-0, world class verlies ik te vaak met 0-1, meestal door een slechte pass die ik anders bedoeld had.

Nog maar een paar matchen kunnen spelen (carriere speler) en ik ben wel al fan. Ik kan terug kopballen scoren :'D. Valt me vooral op hoe slecht ik de 25 eigenlijk vond ...

Terug
Bovenaan