EA SPORTS FC 26

Ah spijtig EA Play is dit keer geen 1€. Voorbije 2 jaren was dit wel en was het een no-brainer om FIFA/EAFC even te testen voor 10u.
6€ voor 10u is het mij niet waard, dan wacht ik wel een weekje.
En oppassen met die refund aanvraag, ik heb EA Play een keer te laat opgezegd en kon fluiten achter refund. (amper dag of 2 te laat en zelfs geen gebruik meer van gemaakt).

Ik heb gisteren eeern refund aangevraagd voor ea fc26 en stond vandaag al op mij´ rekening, mijn zoon moet perse die ultimate edition hebben pfff

Moet je echt FC25 (heb die geskipt) gespeeld hebben om op de web app te kunnen : heb nu FC26 gekocht met proefperiode van 10 uur : ik kan spelen op mijn PS5 geen probleem maar ik kan niet op de web app krijg de melding : Login unavailable , hebben probleem met login services ....
Op mijn gsm app juist hetzelfde probleem.
Iemand daar ook last van?

Moet je echt FC25 (heb die geskipt) gespeeld hebben om op de web app te kunnen : heb nu FC26 gekocht met proefperiode van 10 uur : ik kan spelen op mijn PS5 geen probleem maar ik kan niet op de web app krijg de melding : Login unavailable , hebben probleem met login services ....
Op mijn gsm app juist hetzelfde probleem.
Iemand daar ook last van?
De gsm neemt in principe over, zit nog altijd met de fifa23 app als logootje. Ik ben wat aan het bpm'en als tijdverdrijf. Ik heb wel fc25 gespeeld dus kan u daarmee ni helpen

Ondertussen via de dure EA Play het spel een maandje "geleend" en het is echt gewoon EAFC25 2.0 hoor. Is toch fantastisch hoe iedereen ieder jaar om de tuin geleid wordt door "we luisteren nu écht hoor!".

Wat nieuwe playstyles en roles maar nog niet aan het werk gezien. Nog geen headers proberen scoren omdat ik gewoon gebrainwashed ben na vorige editie om die te vermijden als de pest. Amper iets nieuw aan Career. Zogezegt vanalle tweaks enzo, maar het lijkt allemaal op gebakken lucht.

Het er wel een aantal uur in gestoken al en het blijft wel plezant, maar ik had eigenlijk gewoon de 25 terug kunnen installeren en dezelfde fun gehad...

Ondertussen via de dure EA Play het spel een maandje "geleend" en het is echt gewoon EAFC25 2.0 hoor. Is toch fantastisch hoe iedereen ieder jaar om de tuin geleid wordt door "we luisteren nu écht hoor!".

Wat nieuwe playstyles en roles maar nog niet aan het werk gezien. Nog geen headers proberen scoren omdat ik gewoon gebrainwashed ben na vorige editie om die te vermijden als de pest. Amper iets nieuw aan Career. Zogezegt vanalle tweaks enzo, maar het lijkt allemaal op gebakken lucht.

Het er wel een aantal uur in gestoken al en het blijft wel plezant, maar ik had eigenlijk gewoon de 25 terug kunnen installeren en dezelfde fun gehad...
Oke, dan weet ik genoeg.
Na jaren geen fifa gekocht te hebben twijfel ik eraan om nu deze editie te kopen. Maar eigenlijk is het gewoon dezelfde bucht als andere jaren.
Merci, centjes gespaard 👌🏻

Wat verwacht iedereen eigenlijk? Fifa zal fifa blijven wat kunnen ze nog baanbrekend veranderen?

Das zoals cod elk jaar hetzelfde. Je kan niet van een voetbal game iets heel anders maken. Ja je kan alles uitbreiden of voor football manager erin verwerken dat zou zalig zijn.

Wat verwacht iedereen eigenlijk? Fifa zal fifa blijven wat kunnen ze nog baanbrekend veranderen?

Das zoals cod elk jaar hetzelfde. Je kan niet van een voetbal game iets heel anders maken. Ja je kan alles uitbreiden of voor football manager erin verwerken dat zou zalig zijn.
Je beantwoord uw vraag al zelf eigenlijk :p er zit natuurlijk al vooruitgang in tegenover elk jaar, denk dat ze te veel gefocust hebben op het ultimate team en cashen

Dat is dan op de PC, of werkt dat ook op de PS5?

Dat is dan op de PC, of werkt dat ook op de PS5?
Yes, maar wel via EA app, niet via Steam. Voor 17€ kun je het een maand spelen. Moesten er toch ineens nieuwe features verschijnen koop ik hem misschien met eindejaars-sales. PS5 geen idee.

En idd: tegenwoordig is het enkel UT dat updates krijgt. Ze weten ook goed genoeg dat ze zichzelf in het been schieten door career mode beter te maken, want dat zijn minder actieve spelers voor hun UT. Heb daar wel paar potjes gespeeld en het gaat nog, maar ben geen fan van het hele flipperkastgebeuren. Momenteel zuigen de spelers nog waardoor het meevalt, maar wanneer volgende week het hele circus op gang wordt getrokken ga ik passen. Juist mijn gratis punten opgebruiken.

Laatst bewerkt:
68cfbf7645fb5-UT.png

Momenteel heb ik dit team. Iemand ideetjes wat ik ervan kan maken?

Is het de bedoeling om ook online te spelen tegen andere spelers?
Indien ja:
Mina, Van Hecke, Merino en Toney vervangen.
De rest is degelijk om te starten.

Terug
Bovenaan