EA SPORTS FC 26

Ondertussen via de dure EA Play het spel een maandje "geleend" en het is echt gewoon EAFC25 2.0 hoor. Is toch fantastisch hoe iedereen ieder jaar om de tuin geleid wordt door "we luisteren nu écht hoor!".

Wat nieuwe playstyles en roles maar nog niet aan het werk gezien. Nog geen headers proberen scoren omdat ik gewoon gebrainwashed ben na vorige editie om die te vermijden als de pest. Amper iets nieuw aan Career. Zogezegt vanalle tweaks enzo, maar het lijkt allemaal op gebakken lucht.

Het er wel een aantal uur in gestoken al en het blijft wel plezant, maar ik had eigenlijk gewoon de 25 terug kunnen installeren en dezelfde fun gehad...
Ik weet niet op welk platform jij speelt, maar dit is de beste fifa/FC in jaren. Het is allemaal meer manueel geworden en regeert allemaal veel beter. (Althans voor nu dan :D )

Net besteld op Amazon.com.be. Stond te koop voor 60.89€ (PS5) en Amazon heeft vandaag een 10€ korting lopen. Goedkoper ga je hem nergens vinden.

Je hebt 2 versies op amazon.com.be staan. De Franse versie zonder cover moet je kiezen (spel is toch 100% hetzelfde)
Of ik moet helemaal mis zijn, maar toch paar keer goed nagekeken vooraleer ik besteld heb 😄
link

MjZPgkb.png

Laatst bewerkt:
Is het de bedoeling om ook online te spelen tegen andere spelers?
Indien ja:
Mina, Van Hecke, Merino en Toney vervangen.
De rest is degelijk om te starten.
Het is natuurlijk weer te denken wat de meta is: "no pace, no play".

Daarnet nog wel een paar toffe potjes gehad via career, maar de hele replay feature is zo broken als maar zijn kan. Je krijgt gewoon wat random gfx te zien waar het één en 't ander ontbreekt. Ook al spelers zonder bovenkant van het hoofd gezien. Genant. Maar technisch gezien is het early access dus zal wel nog de beta-build zijn.

Als je carrière speelt en je bent kampioen enkel in de jpl deel je geen cl. Wel de degradant hopelijk fixen ze dat nog mijn zoon word er zot van.

Ik vind het wel lekker spelen momenteel.
Het rivals gedeelte is wel wennen en leuk met extra bonussen. Ik zit in 7, maar kreeg melding dat ik bij verlies degradeer, ik dacht dat dat niet meer mogelijk was (behalve vanaf divisie 2 of 3)?

Dit item wordt uitgebracht op 26 september 2025.
Ik hoop op levering vrijdag, ik vermoed echter eerder op zaterdag (of als ze de verkeerde pakjesdienst kiezen maandag)

Van Amazon al vaak gehoord dat de levering idd niet op de release is met games.
Van Bol al een trackingmail gekregen eerder vanmiddag :) . Tis Bpost dit jaar en die doen hun ronde in de voormiddag :cool:

Terug
Bovenaan