Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet op welk platform jij speelt, maar dit is de beste fifa/FC in jaren. Het is allemaal meer manueel geworden en regeert allemaal veel beter. (Althans voor nu danOndertussen via de dure EA Play het spel een maandje "geleend" en het is echt gewoon EAFC25 2.0 hoor. Is toch fantastisch hoe iedereen ieder jaar om de tuin geleid wordt door "we luisteren nu écht hoor!".
Wat nieuwe playstyles en roles maar nog niet aan het werk gezien. Nog geen headers proberen scoren omdat ik gewoon gebrainwashed ben na vorige editie om die te vermijden als de pest. Amper iets nieuw aan Career. Zogezegt vanalle tweaks enzo, maar het lijkt allemaal op gebakken lucht.
Het er wel een aantal uur in gestoken al en het blijft wel plezant, maar ik had eigenlijk gewoon de 25 terug kunnen installeren en dezelfde fun gehad...
)Prijs is precies opgeslaan. €79.99 met €10 korting nog altijd duurder dan Bol.Net besteld op Amazon.com.be. Stond te koop voor 60.89€ (PS5) en Amazon heeft vandaag een 10€ korting lopen. Goedkoper ga je hem nergens vinden.
Jup al enkele keren. Steeds op release dag levering gehad. Wel met POSTNL en die mannen komen hier pas na de middagZijn er mensen die in het verleden al via Bol.com een pre order gedaan hebben? Komt dat een beetje op tijd aan?

Het is natuurlijk weer te denken wat de meta is: "no pace, no play".Is het de bedoeling om ook online te spelen tegen andere spelers?
Indien ja:
Mina, Van Hecke, Merino en Toney vervangen.
De rest is degelijk om te starten.
Als ik de Ultimate Edition koop op een NL-account en ik wil spelen op mijn BE-account, heb ik dan toegang tot alles?
Dan hoeft het voor mij niet, lap...Nee, je UT voordelen heb je enkel op je NL account.
Je kan zelfs een nieuwe psn naam nemen à la +++ Ronaldinho _-the_goat-_Pro +++Dan hoeft het voor mij niet, lap...

Tjah, daar lig ik niet van wakkerJe kan zelfs een nieuwe psn naam nemen à la +++ Ronaldinho _-the_goat-_Pro +++
![]()

Wanneer is levering voorzien, release date?Je hebt 2 versies op amazon.com.be staan. De Franse versie zonder cover moet je kiezen (spel is toch 100% hetzelfde)
Of ik moet helemaal mis zijn, maar toch paar keer goed nagekeken vooraleer ik besteld heb
link
![]()
Ook zo besteld en nog geen mail ontvangen met leverdatum.Wanneer is levering voorzien, release date?