EA SPORTS FC 25

of gewoon beter worden? :oi22:

Speel nu met een tweede account en heb een team van 15k en is ook goed te doen tot divisie 3.

of gewoon beter worden? :oi22:

Speel nu met een tweede account en heb een team van 15k en is ook goed te doen tot divisie 3.
Jaat, bij de meeste is het een skill beperking. (Mijn ook) Ik probeer die van mij ook steeds te verbeteren.

Boven div 2 is het wel META shit spammen. Daarom dat ik niet zot veel DR speel. Opt gemakske div3. En ondertussen elke week elite 1 SB en alle obj te doen. Weet zelfs niet of ik deze week tijd en zin heb op 15wins te pakken.

Mss eens naar totw leaks kijken.

Ik was eens aant kijken voor top200 in SB. Maar dat is zelfs niet eens de moeite om daar voor te gaan. Elite 1 EZ of Zweten voor zowat de zelfde rewards.

Je kan toch wel season points boosten met rush. Met wat is het, nog 7 dagen... Nog nooit zo snel af kunnen werken. Waarom geeft eigenlijk de ene rush modus massa's meer rewards (rush points) dan andere?

Je kan toch wel season points boosten met rush. Met wat is het, nog 7 dagen... Nog nooit zo snel af kunnen werken. Waarom geeft eigenlijk de ene rush modus massa's meer rewards (rush points) dan andere?
Er zit een modifier in dat je per goal extra points krijgt. Dus gemiddeld per match 15-30k exp, afhankelijk van winst of verlies en uw aantal goals.
10 goals bv = 8000 punten

Er zit een modifier in dat je per goal extra points krijgt. Dus gemiddeld per match 15-30k exp, afhankelijk van winst of verlies en uw aantal goals.
10 goals bv = 8000 punten
Ik heb regelmatig 20+k punten met die dat vandaag afloopt, zo gaat het vooruit uiteraard

avatars-000120236507-r2m43d-t1080x1080.jpg

:unsure:

Ik blijft weigeren. 7 Rivals wins was al een hele tijd mijn doel in FUT en tegelijk ook ongeveer mijn limiet in de hogere divisies. Zolang dat op 14 wins blijft staan, ga ik niet overstag.
Ik geef je gelijk. Deze game speel ik veel minder vergeleken met vorige jaren, net hierdoor.

Ik speel als ik zin heb. Van de week niet voor 15wins gespeeld. Ook geen WL deze week. Deze week wat aan het traden. 2.8mil TP nu. 💪

Laatst bewerkt:
Vanavond die champions gespeeld. 2 wins gehaald. 1x verloren met 7-5 en is met 10-5.

Laatste match 2-0 voor na 10min, geen enkel schot van hem binnen de palen. Hij pauseert rond min 25-30, ineens elke schot binnen.

Van buiten de 16, met rug naar de goal, alles ging binnen. Kvermoed zijn zen aangesloten tijdens die pauze. Van 2-0 naar 3-10

Laatst bewerkt:
Ze zouden aparte servers moeten opzetten voor de casual gamers en voor al die pay to win boys :hurrr:
Ma bon, uiteindelijk wel nog fun met deze game, ik had vorig jaar overgeslaan. Er is voldoende te doen buiten rivals als ge de OP teams even beu bent. Rush is wel leuk met vrienden en de rewards zijn leuk meegenomen. Maar in het algemeen, net zoals in NBA2K, zijn er kleine gameplay zaken die de online ervaring zoveel beter kunnen maken.

De gewone mens, dat werkt, gezin heeft, een hobby heeft, ... die kunnen tegen de betalende ploegen nooit iets doen. Of die dat thuis zitten met 'ziekte' en profiteren van het systeem in België en hele dag gamen zijn ook altijd int voordeel tov iemand dat 2-3u per dag kan spelen ....

Dus aparte servers zouden wel heel goed zijn eigenlijk.

Of op het einde van een match zou er moeten bijstaan hoeveel (echt) geld de persoon in zijn team/account heeft gestoken. Ik ben daar soms wel benieuwd naar.

Gisteren in coop tegen een ploeg uitgekomen, die had geen enkele normale gouden kaart ...

Terug
Bovenaan