Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaat, bij de meeste is het een skill beperking. (Mijn ook) Ik probeer die van mij ook steeds te verbeteren.of gewoon beter worden?
Speel nu met een tweede account en heb een team van 15k en is ook goed te doen tot divisie 3.
Er zit een modifier in dat je per goal extra points krijgt. Dus gemiddeld per match 15-30k exp, afhankelijk van winst of verlies en uw aantal goals.Je kan toch wel season points boosten met rush. Met wat is het, nog 7 dagen... Nog nooit zo snel af kunnen werken. Waarom geeft eigenlijk de ene rush modus massa's meer rewards (rush points) dan andere?
Ik heb regelmatig 20+k punten met die dat vandaag afloopt, zo gaat het vooruit uiteraardEr zit een modifier in dat je per goal extra points krijgt. Dus gemiddeld per match 15-30k exp, afhankelijk van winst of verlies en uw aantal goals.
10 goals bv = 8000 punten
Ik betaal liever volle pot voor miserieEnkel vandaag bij Bol.com te koop voor 49 euro.

Ik blijft weigeren. 7 Rivals wins was al een hele tijd mijn doel in FUT en tegelijk ook ongeveer mijn limiet in de hogere divisies. Zolang dat op 14 wins blijft staan, ga ik niet overstag.Ik betaal liever volle pot voor miserie
Nee, tot nu toe weinig klagen
Ik geef je gelijk. Deze game speel ik veel minder vergeleken met vorige jaren, net hierdoor.Ik blijft weigeren. 7 Rivals wins was al een hele tijd mijn doel in FUT en tegelijk ook ongeveer mijn limiet in de hogere divisies. Zolang dat op 14 wins blijft staan, ga ik niet overstag.

Toevallig tips om 1.6 mil te kunnen verdubbelen, of in te investeren?Deze week wat aan het traden geweest..
Icons etc.
![]()