GETHEZ
Well-known member
Die icon is wel nice 90 rated die is niet zo ver meer voor mijBijna lvl 40. Die 87x3 maar bijhouden voor team 2 denk ik.
Ik zou dat pack opendoen, soit uw keuze
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die icon is wel nice 90 rated die is niet zo ver meer voor mijBijna lvl 40. Die 87x3 maar bijhouden voor team 2 denk ik.
mijn nieuwe 41212 narrow tacktiek is wel goed zeg, vroeger in rivals win loss win loss, nu enkel nog win win win. Weet nu niet of het aan tacktiek ligt of softer veld, iemand die wil testen? Is wel aggro

super sub dan maarja, maar dat zal van je speelstijl afhangen denk ik.@Kamperske is Morgan goed? Ook aan het twijfelen om de SBC te doen…
Voor rang 10 moet je al minimum 2 punten (wins) halen, dus ik denk het eigenlijk niet.Krijg je ook rewards als je niets wint in WL?
Misschien eens meedoen met de verwachting dat ik elke match 5-0 ga verliezen![]()
Als je je kan plaatsen ga je echt wel minimaal 1 wedstrijd kunnen winnen.Krijg je ook rewards als je niets wint in WL?
Misschien eens meedoen met de verwachting dat ik elke match 5-0 ga verliezen![]()
Kan dat dan ook niet gewoon zijn omdat die (scripted) beter zijn?Een team met betere spelers (duurdere spelers dus) zal vaak de 50/50 zaken toch in hun voordeel zien
ja, en ook welke knoppen jij en tegenstander induwt. Het is een spel, en gecodeerd, en als jij ineens de bal krijgt in verdediging, ben je ineens de aanvaller. Als je verdedigt met Sprint Jockey, en jij hebt de bal ineens, en je laat sprint los, dan sprint je let je speler (offensief) en heb je geen controle.Kan dat dan ook niet gewoon zijn omdat die (scripted) beter zijn?
Als een 76 rated verdediger elke keer het duel van 91 rated Haaland zou winnen kunnen we beter de ratings in de vuilbak smijten eh.