EA SPORTS FC 25

mijn nieuwe 41212 narrow tacktiek is wel goed zeg, vroeger in rivals win loss win loss, nu enkel nog win win win. Weet nu niet of het aan tacktiek ligt of softer veld, iemand die wil testen? Is wel aggro

Hoe lang doe je het al? Heb ook van die dagen hoor, gevolgd door de dagen daarop met W/L/L/L/w etc.
mijn nieuwe 41212 narrow tacktiek is wel goed zeg, vroeger in rivals win loss win loss, nu enkel nog win win win. Weet nu niet of het aan tacktiek ligt of softer veld, iemand die wil testen? Is wel aggro

Krijg je ook rewards als je niets wint in WL?
Misschien eens meedoen met de verwachting dat ik elke match 5-0 ga verliezen😅

Krijg je ook rewards als je niets wint in WL?
Misschien eens meedoen met de verwachting dat ik elke match 5-0 ga verliezen😅
Als je je kan plaatsen ga je echt wel minimaal 1 wedstrijd kunnen winnen.
Ben ik zeker van!
Ik al 3 keer op rij 1 wedstrijd te kort om mij te kunnen plaatsen.

Heb eerste keer de 15 matchen weekend league gespeeld en 9 wins wat wel cva is denk ik. Wel shitty rewards uiteraard :p
Die saudi als hero :p

There is a solution.

Start a Rush game in Kick-off (offline basically with any teams doesnt matter)
Get in game. Pause it and turn your commentary to max (this is for those who already tried to turn volume to 0)
Get back in game and confirm that commentary is on
Pause again and NOW turn off commentary volume by turning it to 0
Enjoy the peace of mind
This should carry over into the online games, for some reason the setting only applies in offline mode. This setting can also reset itself occasionally (I think every update atleast) but just repeat the steps to turn it off

Oplossing om de commentator van Rush stiller te zetten.

Laatst bewerkt:
Divisie 5 ondertussen en 14 punten nog nodig voor rival rewards.
Divisie 6 was echt moeilijk, nu in divisie 5, 3 wedstrijden op rij gewonnen.
Toch bizar soms die matchmaking.

Overgeschakeld van een 5-4-1 naar een 4-2-3-1.
Ik ben geen goeie speler maar een deftige tactiek is echt nodig en wint jou wedstrijden.

@Slayer_Kev666 ,net mijn rivals 15 wins binnen gehaald in div 7, maar de matchmaking is klote soms idd, ik speel 1 goede match en wordt direct tegen een heel goede tegenstander gezet, elke keer opnieuw.

Ik ben ook wat aan het zien voor tactics, en deze lukt mij wel vrij goed, ik start net als u in de 4231, wide wel (2) en switch bij de start naar een 4213 (met hoge wingers). Ook de tactics zijn anders dan de doorsnee tactics die je tegen komt op YT. Zou minder counter play zijn en meer tiki taka. Gaat voor mij althans mij beter af dan al die op YT, ik heb het van AA9skillz. Ik zet er gewoon effe de vid bij voor zijn uitleg.

Nog 1k season points voor die Adama Traore rechter wing speler, dan kan ik mijne Palmer PoTm op de CAM parkeren

Ps, mss uwe LA aanpakken @Slayer_Kev666 ?

Ik heb hier nog altijd de 83 (EVO) Udogie staan op die positie, en doet het niet slecht. Weet wel niet of die evo er nog is

Ps, uwe chem at te back is wel huilen met de pet op

Laatst bewerkt:
Het valt mij wel op als je tegen echt pay2win teams uitkomt, dat het script heel hard actief is.

Een duel 3x winnen en toch de bal verliezen
Een klutsbal los in hun voeten
In de 16m van de bal gezet worden door een buffel stoot, geen penalty, geen balvoordeel. Omgekeerd raak je de tegenstander zijn aura aan en krijg je een penalty tegen.
Rebound altijd in hun voeten

Als ze beter zijn en ik verlies heb ik er geen probleem mee, maar als het duidelijk is dat het puur door hun spelers en hun creditcard is ...

Hoe hoger de divisie hoe meer scripting er is.
Een team met betere spelers (duurdere spelers dus) zal vaak de 50/50 zaken toch in hun voordeel zien.
Dan heb je geluk nodig om te winnen.
Ik heb respect voor youtubers die zonder geld 13-0 halen in de WL.

Gisteren 3 wedstrijden in divisie 5 gewonnen en 7 keer de paal geraakt, telkens in een cruciale fase.
Identieke fases bij een 3-0 voorsprong gingen wel binnen.
Voorbeelden genoeg.

Een team met betere spelers (duurdere spelers dus) zal vaak de 50/50 zaken toch in hun voordeel zien
Kan dat dan ook niet gewoon zijn omdat die (scripted) beter zijn?
Als een 76 rated verdediger elke keer het duel van 91 rated Haaland zou winnen kunnen we beter de ratings in de vuilbak smijten eh.

Ik speel met een Rudiger achterin (UT packed) en daar passeren er toch niet te veel. Die zijn positiespel is duimen en vingers aflekken.

Zoals elk jaar gaat het over scripted gameplay en daar zal zeker iets van aan zijn (zie vb hierboven).
Anderzijds heb ik wel een 2mil team op de plein staan zonder één fifa point te kopen, hell , ik heb zelfs de standard edition.
Ik krijg regelmatig online het verwijt een P2W team te hebben. Dus tis niet omdat iemand zijn team beter is dan het jouwe dat het automatisch P2W is. Misschien heeft die persoon heel veel geluk gehad of is het gewoon een heel goeie trader.

Kan dat dan ook niet gewoon zijn omdat die (scripted) beter zijn?
Als een 76 rated verdediger elke keer het duel van 91 rated Haaland zou winnen kunnen we beter de ratings in de vuilbak smijten eh.
ja, en ook welke knoppen jij en tegenstander induwt. Het is een spel, en gecodeerd, en als jij ineens de bal krijgt in verdediging, ben je ineens de aanvaller. Als je verdedigt met Sprint Jockey, en jij hebt de bal ineens, en je laat sprint los, dan sprint je let je speler (offensief) en heb je geen controle.

Kan al 1 ding zijn bv.

Terug
Bovenaan