EA SPORTS FC 25

Terwijl ik uw punt versta en dit bij sommige gamers het geval zal zijn is dit bij mij niet van toepassing daar ik mijn meest vermoeide spelers/defensieve middenvelders/verdedigers op tijd vervang. Ik wissel trouwens ook altijd manueel (ondanks mijn R2 niet wilt werken in het spel gebruik ik dat toch nooit).

Nog iets anders dat me gisteren opgevallen is, is dat veel spelers precies van de 4-4-2 naar een 5-4-1 zijn gegaan. Het spel speelt al trager en logger en tegen die opstelling is het echt moeilijk om openingen te vinden/creëren of het zijn dan echt al counters of met hulp van meekomende backs.
Spelers constant diep laten lopen. 1 of 2 Backs laten meekomen om ruimte te maken. als ze de bus parkeren. Finesse of trivella shots doen. dan stappen ze ook wat sneller uit. Ik sjot vaak al eens van ver dat ze weten dat ik hem er niet perce wil inlopen. dan verdedigen ze wat agresiever om die shots te stoppen.

@gilly,

Ik wil die exploit eens uittesten met mijn neefje, maar heb een silver squad en heb na 3 mins gequit, maar het telt niet, hoe moet dat precies??

Manman. Kakspel is al 2x gecrasht. Natuurlijk nooit tijdens career, wat ik 90% vd keren speel, maar tijdens squad battles. En - natuurlijk - verlies je dan met forfaitcijfers. Ma ik stop er gewoon mee. Die Rush leek me leuk maar is enorm lame. Gasten spammen emotes en spelen gewoon alleen. En de gfx in menus zijn nog steeds f+cked.

Als ik DelPiero wil spelen start ik wel de '24. Model trekt toch op ni veel ook.

Man man man wat een kut avond opnieuw. Het gaat precies van kwaad naar erger bij mij.
Ik ga me zelf zeker geen topspeler noemen maar in FC24 kon ik regelmatig mooie win streaks halen.
In FC25 is het gewoon het omgekeerde. Werkelijk al mijn matchen van deze avond verloren. Ik heb werkelijk van alles geprobeerd kwa opstellingen en tactieken maar niets helpt tegen al die zever dat ze uit steken.

Gaming anno 2024 is triest. Is het niet deze zever in FC25 dan word je wel van de baan geramd worden in GT7. En over de zielige cheaters en campers in call of duty gaan we ook zwijgen.
Op avonden als deze mis ik de PS2 en PS3 die ontelbare prachtige single player had. Geen stress en gewoon genieten.

geen enkele match gewonnen in weekend league,elke tackle die ik deed was altijd recht in de voeten van tegenstanders en konden alleen op doel

5000 bounches recht in hun voeten,wat een grap

ook allemaal 5atb ratten...triestige community

Laatst bewerkt:
Bounches ?

Ik geef straks omstreeks 14u mijn 5 plaatsingsmatchen weg, (speel wel de 90 minuten) wie er zich Lucky voelt, tis de moment :p

En manman die objectives packs yielden just niks. Al een stuk of 5 Jumbo rares gedaan (100k packs dus), hoogste een 85 rated vrouw waar ge niks mee zijt

ECHT ELKE MATCH VERLOREN DOOR KUT BOUNCHES

1 week ver en de zin om dit kut spel verder te spelen is weeral weg zoals elk jaar
Dan zijn we alvast met 2 😂
Ik stel me persoonlijk de vraag of ze bij EA dit spel wel zelf spelen/testen want het kan toch niet dat je een spel met zo een kut gameplay uitbrengt?

Nog mensen last van andere spelers in uw team bij rush die eigenlijk ni spelen ? Houden knopje ingedrukt zodat ze niet gekickt kunnen worden. 3 keer na elkaar meegemaakt... kwerd zot

Nog mensen last van andere spelers in uw team bij rush die eigenlijk ni spelen ? Houden knopje ingedrukt zodat ze niet gekickt kunnen worden. 3 keer na elkaar meegemaakt... kwerd zot
Gebeurd vaak. Vandaag 2 gespeeld, en 2x dat we met 4 deftig samen spelen en EZ de W binnen halen.

Net ook 3 matchen WL gespeeld en alles gewonnen tot nu toe.

Inderdaad, wij lossen dat op door altijd Rush met 3 maten samen te spelen. Dan heb je max 1 inactieveling.

Terug
Bovenaan