EA SPORTS FC 25

Zo probeer ik het ook altijd hoor, dat is mijn tactiek al jaren, druk zetten vanachter uit op de man met de bal, maar op enkele seconden staan ze al voor mijne keeper zijne neus.
Dacht het al wel maar kon het maar vermelden.

Wat mij enorm stoort, en da's nu al elke Fifa dat een verdediger 2-3m achter de verdediging staat en zo de aanvaller onside houdt. En daar kunnen we precies niets aan veranderen (is zo met elke opstelling ...). En de tegenstander heeft dit zelden tot nooit.

En de tegenstander heeft dit zelden tot nooit.
U centerback de rol "stopper" geven. Dan stapt ie naar voren om in de bal te komen. Loop je bij de tragere zeker wel het risico op drop ballen achter u verdediging voor snelle spitsen. Zeker als je u verdedigende lijn dan ook nog is op hoog zet.

Ze mogen de squad battles terug naar 32 brengen.
Ik speel dit liever dan rivals.
15 wins is gewoon overdreven.

Gisteren 2 uur gespeeld voor ocharme 3 wins.
2 wedstrijden weggespeeld en anders was mijn xg tussen de 3 of 5 en van de tegenstander 1 tot 2…
Toch zo goed als altijd verloren.
Frusterend gewoon.
Ja van mij ook. Kon ik ook gerust elite1 halen, nu schommelnik tussen elite 2 en 3.. Zeker als je 1 match net iets minder was.

Ja hier gisteren ook 1u gedaan om 1 match te winnen. Uiteindelijk ga ik tegenwoordig zelfs weg als ik een tegengoal krijg😅

Probeer dan zeker ook is rush. Ik heb daar al meer leuke matchen dan tegenvallende matchen gehad. Je hebt regelmatig egoisten die niet samenspelen maar na één minuut heeft iedereen dat door en krijgt die bijgevolg ook geen enkele pas meer.

Welke div?
Ik heb in Div 10 ook een 11-1 aan men broek gehad. Maar al de rest is wel steeds een win of gewoon spannend.
Doordat mensen uit hogere divisies direct hoger beginnen heb ik de indruk dat er veel zijn die een nieuwe account hebben gemaakt om zo veel objectives te clearen in de lagere divs
Verschillende streamers ook nieuwe accounts zien maken, die spelen u in de lagere divs natuurlijk van het kastje naar de muur.

Ik ga van ze leven trouwens niet voor die 15 wins of ik moet is een week verlof hebben ofzo.
Ja rush is wel leuk, maar na het vehalen van die 70k punten ben je er ook en heb je er niet veel aan op nog door te spelen😅

U centerback de rol "stopper" geven. Dan stapt ie naar voren om in de bal te komen. Loop je bij de tragere zeker wel het risico op drop ballen achter u verdediging voor snelle spitsen. Zeker als je u verdedigende lijn dan ook nog is op hoog zet.
Het is met elke opstelling, elke rol, elke fifa, zowel bij mij als bij andere als we Coop spelen.

Winst of verlies maakt dan niet uit? Gewoon tijd volmaken?
Zit weinig bonus in de matchen dan...
winst gaat uiteraard meer opbrengen.
Maar danzkij die objectives gaat ge sowieso een mooie bonus hebben.

Als ge wint zonder die objectives ga je minder krijgen dan dat je verliest en die objectives doet.

Ze gaan dat hopelijk nog wel veranderen want spelers die gewoon AFK gaan worden daardoor niet genoeg afgestraft.

Ja van mij ook. Kon ik ook gerust elite1 halen, nu schommelnik tussen elite 2 en 3.. Zeker als je 1 match net iets minder was.

Ja hier gisteren ook 1u gedaan om 1 match te winnen. Uiteindelijk ga ik tegenwoordig zelfs weg als ik een tegengoal krijg😅
Ik speel nu 4 jaar ultimate team en ik moet gewoon aanvaarden dat ik niet beter wordt.
Ik volg veel spelers, kijk dagelijks naar filmpjes,…
De wil om beter te worden is er.
Maar na 8 verliesmatchen groeit de frustratie.

Daarom dat het jammer is dat de squad battles zo drastisch naar beneden gehaald zijn.

De 15 rival wins (voor zwakke rewards) is er gewoon over.

Ik speel nu 4 jaar ultimate team en ik moet gewoon aanvaarden dat ik niet beter wordt.

Daarom dat het jammer is dat de squad battles zo drastisch naar beneden gehaald zijn.

zwakkere rewards? de rewards zijn FK nice dit jaar.
Neem je gameplay op en bekijk het terug en kijk wat je beter had kunnen doen.

Welke Div zit je? En 15 wins is wel veel.

Ik lees online veel commentaar op die 45 rival punten dat je moet behalen dus ik zie ze het nog terug schroeven naar een acceptabel aantal wins/punten zodat de mensen die geen uren op een dag kunnen gamen er ook nog plezier aan kunnen beleven.
Of EA kennende luisteren ze niet naar community en zijn ze van de logica dat deze gamers er maar geld moeten inpompen zodat ze betere spelers kunnen kopen waardoor ze dan uiteindelijk sneller aan 15 wins geraken.

Gisteren mijn controller bijna door raam gegooid. Drie wedstrijden achter elkaar waren het enorm gesloten wedstrijden. Laat ons zeggen wie scoorde had een grote kans om de wedstrijd te winnen. In alle drie de wedstrijden kom ik 1-0 voor en geef ik daarna nog nauwelijks een kans weg. En dan beslist het spel rond minuut 90 of in de blessuretijd dat ik niet mag winnen en kan de tegenstander opeens scoren via afstandsschoten die er anders nooit in gaan...

Op zo een momenten zou ik het spel voor een tweede keer van mijn PS5 gooien 😅

zwakkere rewards? de rewards zijn FK nice dit jaar.
Neem je gameplay op en bekijk het terug en kijk wat je beter had kunnen doen.

Welke Div zit je? En 15 wins is wel veel.
Divisie 7.
Maar nog maar 7 rivals wedstrijden gespeeld (heb niet veel tijd).
Fifa 23 divisie 2 en fc 24 niet verder geraakt dan 5 (en op een bepaald punt opgegeven).

Ik bekijk uitgebreid mijn tegengoals om te analyseren wat ik fout doe.

En mijn grote probleem is scoren.
5 xg en 1 goal maken is gewoon te weinig.

Ks4L9cR.jpeg

Ni slecht in de 82+pack van sbc vandaag...

Gisterenavond ben ik begonnen aan de nieuwe Rivals week. Met als eerst opdracht die 15 punten halen. Maar zo te zien zal dat ook een hele opdracht worden. 8 wedstrijden gespeeld en daarvan 1 verloren en maar liefst 7 keer gelijk! In de verloren wedstrijd stond ik zelf 2-0 voor tot minuut 80 en dan dan doen opeens al mijn spelers rare loopacties en ik kan ik geen deftige pas meer geven. Uiteraard kan zijn Messi alles en iedereen passeren waardoor ik nog verlies met 2-3. Dat was weer een enorm vloek momentje.
En bij die 7 gelijke spelen uiteraard weer enkele matchen waar in minuut 85 of later wordt gescoord.
Zijn er hier nog mensen die zoveel gelijkspelen? In FC24 was een gelijk spel een zeldzaamheid maar hier is het echt schering en inslag.

Wat me ondertussen ook is opgevallen is dat veel ballen, die worden tegengehouden door de doelman, opnieuw in de voeten terecht komt van één van de spelers van de tegenstander. Zo kunnen ze een easy goal maken of krijgen ze een nieuwe kansl.

Gisterenavond ben ik begonnen aan de nieuwe Rivals week. Met als eerst opdracht die 15 punten halen. Maar zo te zien zal dat ook een hele opdracht worden. 8 wedstrijden gespeeld en daarvan 1 verloren en maar liefst 7 keer gelijk! In de verloren wedstrijd stond ik zelf 2-0 voor tot minuut 80 en dan dan doen opeens al mijn spelers rare loopacties en ik kan ik geen deftige pas meer geven. Uiteraard kan zijn Messi alles en iedereen passeren waardoor ik nog verlies met 2-3. Dat was weer een enorm vloek momentje.
En bij die 7 gelijke spelen uiteraard weer enkele matchen waar in minuut 85 of later wordt gescoord.
Zijn er hier nog mensen die zoveel gelijkspelen? In FC24 was een gelijk spel een zeldzaamheid maar hier is het echt schering en inslag.

Wat me ondertussen ook is opgevallen is dat veel ballen, die worden tegengehouden door de doelman, opnieuw in de voeten terecht komt van één van de spelers van de tegenstander. Zo kunnen ze een easy goal maken of krijgen ze een nieuwe kansl.
Dat uw speler niets en rare dingen doen zal 9/10 aan vermoeidheid liggen. Je merkt gwn als je speler vermoeid is dat je hem beter wisselt want dan ben je er niet veel meer mee.

Uw laatste punt werkt in 2 richtingen, daar zullen ze nog wel iets aan doen met een patch denk ik.

Dat uw speler niets en rare dingen doen zal 9/10 aan vermoeidheid liggen. Je merkt gwn als je speler vermoeid is dat je hem beter wisselt want dan ben je er niet veel meer mee.

Uw laatste punt werkt in 2 richtingen, daar zullen ze nog wel iets aan doen met een patch denk ik.

Terwijl ik uw punt versta en dit bij sommige gamers het geval zal zijn is dit bij mij niet van toepassing daar ik mijn meest vermoeide spelers/defensieve middenvelders/verdedigers op tijd vervang. Ik wissel trouwens ook altijd manueel (ondanks mijn R2 niet wilt werken in het spel gebruik ik dat toch nooit).

Nog iets anders dat me gisteren opgevallen is, is dat veel spelers precies van de 4-4-2 naar een 5-4-1 zijn gegaan. Het spel speelt al trager en logger en tegen die opstelling is het echt moeilijk om openingen te vinden/creëren of het zijn dan echt al counters of met hulp van meekomende backs.

Terug
Bovenaan