Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Tgho ja, VVD ook. En deze kan je met foddar doen. Ik kan hem bijna volledig uit de club doen denk ik.Vooral duur
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tgho ja, VVD ook. En deze kan je met foddar doen. Ik kan hem bijna volledig uit de club doen denk ik.Vooral duur
Enkel op de account waarop je speelt kan je die indienen (slechts 1x). Wel kijken voor welk land of regio deze code geldig is, anders kan je niet redeemen of courseIk heb een pre-order code gekregen per e-mail.
Standard edition, zou wat bonussen geven in het spel.
Weet er iemand waar ik deze kan ingeven? Kan deze op maar één persoon zijn account (op zelfde PS5) geactiveerd worden of gaat dat op alle spelers voor die console?
Ze spelen ook een game op hun smartphone, kunnen ze spelerskaarten verdienen/gebruiken via het spel/een bepaalde app?
"Code inwisselen" selecteren op de PS Store hetzij op u browser of op u consoleWeet er iemand waar ik deze kan ingeven?
De plebs afdrogen??Als je z'n team hebt. wat voor plezier haal je er dan nog uit?
Tja als er genoeg man een speler uit die selectiekeuzes gedaan hebben krijg je zonder te winnen al snel 2500-3500 punten.. Dusja dan raak je wel omhoog, zonder moeite te doen.Nog mensen last van andere spelers in uw team bij rush die eigenlijk ni spelen ? Houden knopje ingedrukt zodat ze niet gekickt kunnen worden. 3 keer na elkaar meegemaakt... kwerd zot
Bij standard versie kan he ook ps5 en ps4 doen. In heb ook de ps4 staan op mn ps5 en heb met mn belgisch account de standaardverdie moeten kopenEnkel op de account waarop je speelt kan je die indienen (slechts 1x). Wel kijken voor welk land of regio deze code geldig is, anders kan je niet redeemen of course
Je kan met uw account uiteraard ook uitloggen en inloggen op een andere console, maar enkel bij de ultimate edition kan je switchen tss ps4 en ps5 afaik
En je kan traden op de fc 25 companion app, dan log je in in de app met uw EA account.
Ok, wist ik dus nietBij standard versie kan he ook ps5 en ps4 doen. In heb ook de ps4 staan op mn ps5 en heb met mn belgisch account de standaardverdie moeten kopen
Ook al meermaals gehad. In mijn geval dat we beide met witte truitjes speelde.![]()
Manman, ge laat EA nekeer kiezen met welke truitjes er wordt gespeeld... Verbaasd dat ik nog 2 goals heb kunnen maken, zag er live nog 3 keer slechter uit dan op deze foto (en heb al rap last van truitjes te onderscheiden)
Dat is het ook. Ik speel vooral offline maar doe wel een paar UT matchkes per dag, maar die tijden zijn waarschijnlijk gedaan met wat ik daar gezien heb. Ben die speelstijl ook beu gewoon. "Simulation settings" hebben ze dit jaar min of meer gekopieerd van de community en die zijn echt wel strak hoor. Een paar heel toffe matchen gehad met de AI.Zijn er eigenlijk nog mensen die gewoon Online Seasons en offline spelen? Heel dat UT gedoe kan me gestolen worden. Doet me een beetje denken aan een heel duur Pokémon gedoe waarbij je ieder jaar opnieuw mag beginnen.
als je een BAN wilt, zeker doenAls er iemand stopt met ea fc 25 , laat weten. Ik koop uw coins over