EA SPORTS FC 25

Ik heb een pre-order code gekregen per e-mail.

Standard edition, zou wat bonussen geven in het spel.

Weet er iemand waar ik deze kan ingeven? Kan deze op maar één persoon zijn account (op zelfde PS5) geactiveerd worden of gaat dat op alle spelers voor die console?

Ze spelen ook een game op hun smartphone, kunnen ze spelerskaarten verdienen/gebruiken via het spel/een bepaalde app?

Ik heb een pre-order code gekregen per e-mail.

Standard edition, zou wat bonussen geven in het spel.

Weet er iemand waar ik deze kan ingeven? Kan deze op maar één persoon zijn account (op zelfde PS5) geactiveerd worden of gaat dat op alle spelers voor die console?

Ze spelen ook een game op hun smartphone, kunnen ze spelerskaarten verdienen/gebruiken via het spel/een bepaalde app?
Enkel op de account waarop je speelt kan je die indienen (slechts 1x). Wel kijken voor welk land of regio deze code geldig is, anders kan je niet redeemen of course

Je kan met uw account uiteraard ook uitloggen en inloggen op een andere console, maar enkel bij de ultimate edition kan je switchen tss ps4 en ps5 afaik

En je kan traden op de fc 25 companion app, dan log je in in de app met uw EA account.

Elite 1 SB rewards

image.png

Ik kwam op Youtube shorts een video tegen van iemand die dit als tegenstander kreeg.

Moet toch bijna een rijkeluiskindje zijn…
IMG_9007.jpeg

Het is gewoon een degoutant spel die de mensen die er hopen geld tegen gooien belonen. Match fixing is dus simpel: deze super teams tegen de gewone niet betalende mensen laten spelen. Als je er dan tegen kunt winnen heb je er dubbel uw plezier in.

Pasop als je genoeg speelt waardoor je in niveau stijgt, doelstellingen gaat voltooien en in de mate van mogelijke de wekelijkse Rivals en squad battles kunt voltooien kun je wel een mooi team bij elkaar krijgen. Maar wel nooit een team zoals je die kunt kopen.

Gisteren avond toch een 5 wedstrijden na elkaar kunnen winnen. Ik heb precies een goeie opstelling gevonden met een 4-2-1-3.

Heeft er iemand misschien een oplossing voor al die corners dat ze kunnen scoren? Op dit moment scoren ze veel te makkelijk corners tegen. Ik heb een youtube filmpje gezien dat dit op dit moment ook ‘broken’ is.

Trouwens in plaats van FC25 zouden ze het beter FC Rebound noemen.

Laatst bewerkt:
82yOKs7.jpeg

Manman, ge laat EA nekeer kiezen met welke truitjes er wordt gespeeld... Verbaasd dat ik nog 2 goals heb kunnen maken, zag er live nog 3 keer slechter uit dan op deze foto (en heb al rap last van truitjes te onderscheiden)

Nog mensen last van andere spelers in uw team bij rush die eigenlijk ni spelen ? Houden knopje ingedrukt zodat ze niet gekickt kunnen worden. 3 keer na elkaar meegemaakt... kwerd zot
Tja als er genoeg man een speler uit die selectiekeuzes gedaan hebben krijg je zonder te winnen al snel 2500-3500 punten.. Dusja dan raak je wel omhoog, zonder moeite te doen.

Enkel op de account waarop je speelt kan je die indienen (slechts 1x). Wel kijken voor welk land of regio deze code geldig is, anders kan je niet redeemen of course

Je kan met uw account uiteraard ook uitloggen en inloggen op een andere console, maar enkel bij de ultimate edition kan je switchen tss ps4 en ps5 afaik

En je kan traden op de fc 25 companion app, dan log je in in de app met uw EA account.
Bij standard versie kan he ook ps5 en ps4 doen. In heb ook de ps4 staan op mn ps5 en heb met mn belgisch account de standaardverdie moeten kopen

82yOKs7.jpeg

Manman, ge laat EA nekeer kiezen met welke truitjes er wordt gespeeld... Verbaasd dat ik nog 2 goals heb kunnen maken, zag er live nog 3 keer slechter uit dan op deze foto (en heb al rap last van truitjes te onderscheiden)
Ook al meermaals gehad. In mijn geval dat we beide met witte truitjes speelde.

Zijn er eigenlijk nog mensen die gewoon Online Seasons en offline spelen? Heel dat UT gedoe kan me gestolen worden. Doet me een beetje denken aan een heel duur Pokémon gedoe waarbij je ieder jaar opnieuw mag beginnen.

Het is nu de eerste keer in 5 jaar dat ik gekocht heb, omdat Deportivo er terug in zit. En ik ben werkelijk geschrokken van hoe onspeelbaar dit spel geworden is. Misschien is het minder erg als je met 5 sterrenploegen speelt, maar met een drie sterren ploeg kan je niks aanvangen.

Aanvallend doen de spelers niks. Ze weigeren in de ruimte te lopen. Ik heb een clipje opgenomen van een doelpunt dat ik scoorde, waar ik met 1 speler aan de cornervlag wat stond rond te dribbelen. En 10 seconden lang bleef iedereen in de box gewoon stilstaan, verdedigers én aanvallers. Tot ik voorzette en vrijstaand kon binnenschieten. Dit was een online match. AI is waardeloos.

Verdedigend is er altijd 1 AI verdediger die zowat de keeper gaat flankeren waardoor de tegenstander vrijwel altijd onside is. Van speler veranderen is zo traag. Je weet soms perfect wat de tegenstander gaat doen, maar je kan er niks tegen beginnen omdat de controls gewoon zo traag zijn en niet meewerken.

Als ik aanval blijven de spelers flagrant in het middenveld staan. Soms geef ik een pass, waarna AI die speler overneemt om hem terug te doen sprinten naar het middenveld. AI verdedigers laten hun man volledig los, zonder reden, waarna de AI aanvaller ipv in de ruimte te lopen... doodleuk aan die verdediger blijft plakken. Als je het momentum tegen hebt, lopen spelers vaak uit de ruimte om het onmogelijk te maken. Er loopt een speler mee, je wil ernaar passen, en het moment dat je de stick naar hem mikt en op de pass knop drukt, draait hij zich om en gaat hij random de verkeerde richting uitlopen. Tegen dat de pass gegeven wordt, is hij verdwenen en ben je de bal kwijt.

10 matchen gespeeld, en 80% van de keren krijg je 1 minuut blessuretijd. Maximaal heb ik er twee gehad. Grafisch zit het vol met glitches en bugs. De replays lijken nergens op. De animaties van spelers worden soms vertraagd, versneld of onderbroken zodat het spel kan doen wat het wil. Zo heb ik ook gescoord nadat mij speler viel, en in zowat 1/10 van een seconde erin slaagde om terug recht te staan, zich om te draaien, de bal te controleren, en een milliseconde later al vanuit stilstand te scoren met een kanonskogel vanop 30 meter. En zelfs slagen ze erin om matchmaking in Online Seasons kapot te maken. Heb het op restricted gezet, en dan nog speel ik 1 op 2 matchen tegen 5 sterrenploegen. De menu's zijn omslachtig, traag en verschrikkelijk ontworpen.

Ik kan nog even verdergaan, maar ik vind het bijna hallucinant dat ze een spel meer dan 25 jaar in the making in deze staat durven uitbrengen. Allemaal om geld te slaan uit dat UT gedoe. Wat een rotzooi.

Het enige goede nieuws is dat mijn oorspronkelijke bestelling verloren was gegaan, waardoor er een nieuw spel werd opgestuurd. Waarna de verloren bestelling toch nog is aangekomen. Dus nu kan ik beide spellen verkopen en nog wat winst maken. Maar amai. Dit "spel" is mijn insziens nog geen 5 euro waard.

Zijn er eigenlijk nog mensen die gewoon Online Seasons en offline spelen? Heel dat UT gedoe kan me gestolen worden. Doet me een beetje denken aan een heel duur Pokémon gedoe waarbij je ieder jaar opnieuw mag beginnen.
Dat is het ook. Ik speel vooral offline maar doe wel een paar UT matchkes per dag, maar die tijden zijn waarschijnlijk gedaan met wat ik daar gezien heb. Ben die speelstijl ook beu gewoon. "Simulation settings" hebben ze dit jaar min of meer gekopieerd van de community en die zijn echt wel strak hoor. Een paar heel toffe matchen gehad met de AI.

Career is tot nu toe wel tof maar ook daar vol bugs. Spelers die je scout zien er niet uit, het zijn vaak midgets, ze kunnen niet koppen en de keepers hebben één skill van max. 10. Je kan er beter een random 6f2 inzetten... Soms krijg ik op't begin van't seizoen random mensen bij in mijn team aan een zot salaris. Te belachelijk voor woorden. Maar per definitie wel "speelbaar", tenzij je hun suggestie volgt en de "training" laat automatiseren. Dat is zo broken als wat. XD

T'is inderdaad zo dat jouw spelers vaak niets doen. Bij een losse bal staan ze er bij voor Piet Snot, terwijl de AI ernaartoe rusht. Je moet alles zelf doen. Verdedigen loopt zo mank dat je eigenlijk best je verdedigers laat staan, want als je eraan komt en dan nog 2deman-dekking gebruikt is de boel vaak naar de zak tegen top player-AI (en zeker tegen deftige spelers).

Desalniettemin vind ik de gameplay nog wel goed. De menus zijn echter wel verschikkelijk. T'is 2024 en er is gewoon lag in menus. Komaan man...

Moet je die 15 Champions matchen echt voltooien?
Allez, ik bedoel... Beter een paar skippen en verliezen, dan gewoon niet spelen?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan