EA SPORTS FC 25

Die + en ++, wat wilt dit zeggen?
Dat is de rol wat uw speler moet doen in de match. als ze daar een + of ++ in hebben doen ze dat veel beter dan een andere speler.
Als je nu bv Adeyemi pakt, zie je dat die als LM Winger+ en In Forward+ heeft.

image.png

Wat verschillende tactieken proberen, met de juiste spelers die je als + of ++ kunt laten spelen.
Speelt toch helemaal anders dan fc24. Daar kon ik soms sukkelen, maar wat ik hier soms zie gebeuren..
15 wins voor rivals is ook echt massa’s veel. Ik was vorige jaren ool meer een squad battles man, aangezien jet handig is dat je gewoon kan pauzeren met kleine kindjes..😅
Die zijn nu maar 12 matchen, dus op 3uur ben je rond😅

Het speelt inderdaad veel trager en zo log precies. Opzich is de tragere gameplay positief maar het voelt echt log aan. En de ai hun looplijnen zijn om te blijten

Dat is toch het zelfde als voor ons? Of denk jij dat heel de wereld BPM gedaan heeft?
Ik bedoelde eigenlijk ook dat je (momenteel mss geen) objectives hebt waarbij je een speler nu moet kopen. Dan kopen toch wel veel mensen bronzen spelers aan 200...ook voor de basics SBC's kopen mensen bronzen. De mijne zitten gewoon te staan zonder verkocht te geraken. In vorige fifas was dat niet echt het geval en waren die binnen de week verkocht aan 200,maximum, nu echt windstil...

Speelt toch helemaal anders dan fc24. Daar kon ik soms sukkelen, maar wat ik hier soms zie gebeuren..
15 wins voor rivals is ook echt massa’s veel. Ik was vorige jaren ool meer een squad battles man, aangezien jet handig is dat je gewoon kan pauzeren met kleine kindjes..😅
Ze mogen de squad battles terug naar 32 brengen.
Ik speel dit liever dan rivals.
15 wins is gewoon overdreven.

Gisteren 2 uur gespeeld voor ocharme 3 wins.
2 wedstrijden weggespeeld en anders was mijn xg tussen de 3 of 5 en van de tegenstander 1 tot 2…
Toch zo goed als altijd verloren.
Frusterend gewoon.

Probeer dan zeker ook is rush. Ik heb daar al meer leuke matchen dan tegenvallende matchen gehad. Je hebt regelmatig egoisten die niet samenspelen maar na één minuut heeft iedereen dat door en krijgt die bijgevolg ook geen enkele pas meer.

Gisteren 2 uur gespeeld voor ocharme 3 wins.
2 wedstrijden weggespeeld en anders was mijn xg tussen de 3 of 5 en van de tegenstander 1 tot 2…
Toch zo goed als altijd verloren.
Frusterend gewoon.
Welke div?
Ik heb in Div 10 ook een 11-1 aan men broek gehad. Maar al de rest is wel steeds een win of gewoon spannend.
Doordat mensen uit hogere divisies direct hoger beginnen heb ik de indruk dat er veel zijn die een nieuwe account hebben gemaakt om zo veel objectives te clearen in de lagere divs
Verschillende streamers ook nieuwe accounts zien maken, die spelen u in de lagere divs natuurlijk van het kastje naar de muur.

Ik ga van ze leven trouwens niet voor die 15 wins of ik moet is een week verlof hebben ofzo.

Ik ben gestart in div 8 en zit nu in div 7.ik haalde begot meer wins die eerste week toen alle habitués de game hadden in early acces, wel div 8, dan nu...

Het is schrapen voor een win, en hopen op een (zwakkere) tegenstander die fifa al even niet meer heeft gespeeld en een beetje aan het worstelen is met de mechanics :ROFLMAO:

Al de betere tegenstanders lopen feitelijk zo door mijj verdediging, en standaard dekken mijn mannekes just niks. Ik weet dat iedereen hier zegt dat je niet naar de bal moet gaan en je hun in de trechter moet laten lopen, maar wat ben je ermee als ze u effectief voorbij lopen? Dan moet je wel de aanvaller gaan afdekken, en dus een verdediger selecteren om dan de bal proberen af te snoepen, maar dan staat die aanvaller al recht voor doel, en moet die gewoon kort op schieten duwen, en zit er 9 op de 10 in dan.

Dus meteen doorlopen, of ook een volle match pirouettes draaien, zoals @Chill Panda al aangehaald had.

Elke fifa zijn er dus van die exploits, waarop je echt moeilijk kan verdedigen. Ik probeer bij te leren, maar dit frustreert wel neig...

Ik ben gestart in div 8 en zit nu in div 7.ik haalde begot meer wins die eerste week toen alle habitués de game hadden in early acces, wel div 8, dan nu...

Het is schrapen voor een win, en hopen op een (zwakkere) tegenstander die fifa al even niet meer heeft gespeeld en een beetje aan het worstelen is met de mechanics :ROFLMAO:

Al de betere tegenstanders lopen feitelijk zo door mijj verdediging, en standaard dekken mijn mannekes just niks. Ik weet dat iedereen hier zegt dat je niet naar de bal moet gaan en je hun in de trechter moet laten lopen, maar wat ben je ermee als ze u effectief voorbij lopen? Dan moet je wel de aanvaller gaan afdekken, en dus een verdediger selecteren om dan de bal proberen af te snoepen, maar dan staat die aanvaller al recht voor doel, en moet die gewoon kort op schieten duwen, en zit er 9 op de 10 in dan.

Dus meteen doorlopen, of ook een volle match pirouettes draaien, zoals @Chill Panda al aangehaald had.

Elke fifa zijn er dus van die exploits, waarop je echt moeilijk kan verdedigen. Ik probeer bij te leren, maar dit frustreert wel neig...
Ik herken uw frustratie, wat bij mij (ons) helpt, is een CM/CVM te controleren en daarmee druk zetten op de aanvaller. Dan lopen uw CV's niet uit positie en behouden ze wel hun looplijn (min of meer). En niet te snel op 'O' duwen voor schouderduw en ervoor blijven met L2 ingedrukt houden.
Misschien kan dit u toch een heel klein beetje helpen?

Wat ik ook heb opgemerkt is dat als een speler de bal juist krijgt, dan is het makkelijk om die bal af te pakken (zowel bij mijn spelers als bij de tegenstander).

Ik heb daar 98€ voor gegeven, onder druk van mijn zoon voor die 7 dagen vroeger.
Zowel ik als hij kijkt niet om naar UT.
Die speelt constant carrière om vb te geven is met deportivo seizoenen gespeeld tot 2023, die wil al die vergaande glories terug na de top helpen. De volgende is Schalke 04 lol

Ik heb daar 98€ voor gegeven, onder druk van mijn zoon voor die 7 dagen vroeger.
Zowel ik als hij kijkt niet om naar UT.
Die speelt constant carrière om vb te geven is met deportivo seizoenen gespeeld tot 2023, die wil al die vergaande glories terug na de top helpen. De volgende is Schalke 04 lol
Onacceptabel! #ForzaBVB 😂 LOL

Spelen jullie ook andere dingen dan Ultimate Team om die FC Season objectives sneller te clearen?
Ik zie in FC objectives - Clubs, Manager Career, Player Career...

Vroeger waren die doelstellingen toch allemaal enkel en alleen in FUT?

Ik herken uw frustratie, wat bij mij (ons) helpt, is een CM/CVM te controleren en daarmee druk zetten op de aanvaller. Dan lopen uw CV's niet uit positie en behouden ze wel hun looplijn (min of meer). En niet te snel op 'O' duwen voor schouderduw en ervoor blijven met L2 ingedrukt houden.
Misschien kan dit u toch een heel klein beetje helpen?

Wat ik ook heb opgemerkt is dat als een speler de bal juist krijgt, dan is het makkelijk om die bal af te pakken (zowel bij mijn spelers als bij de tegenstander).
Zo probeer ik het ook altijd hoor, dat is mijn tactiek al jaren, druk zetten vanachter uit op de man met de bal, maar op enkele seconden staan ze al voor mijne keeper zijne neus.

Terug
Bovenaan