EA SPORTS FC 25

De vangst van vandaags Elite 1 rewards

image.png

Ik zal hier misschien de eerste zijn maar na 10 uur gameplay (UT Rivals vooral) heb ik het spel van mijn PS5 gezwierd.
Dit spel slaat gewoon op niets. Continue kom ik uit tegen spelers die hopen geld aan dit spel spenderen want die hun opstellingen zijn niet normaal.
Mensen, zoals ik, die geen extra geld willen spenderen zijn gewoon gesjost omdat mijn ‘gewone’ verdediging die zijn aanvallers gewoon niet kunnen volgen.
En omgekeerd ook. Mijn ‘gewone’ aanvallers geraken niet voorbij hun verdediging.
Vrijdag verliepen de wedstrijden nog best normaal. Maar sinds gisteren zijn het ofwel meta ploegen ofwel zitten ze allemaal rondjes te draaien waar je totaal niet op kan verdedigen en als het dat niet is dan gebruiken ze wel de voorlopige overpowered L1 trick.

In FC24 kon ik mijn mannetje staan door normaal te voetballen waardoor mijn aantal wins pak hoger lag dan verliezen maar in FC25 mag ik proberen wat ik wil ik verlies gewoon elke wedstrijd. Denk dat ik er nog 10 uur extra mocht insteken om ooit die challenge van 45 punten te behalen 😂

Mensen, zoals ik, die geen extra geld willen spenderen zijn gewoon gesjost omdat mijn ‘gewone’ verdediging die zijn aanvallers gewoon niet kunnen volgen.
Wat jammer dat je er u plezier niet in vindt...
EA FC zal altijd een vorm van frustratie met zich meebrengen, degene die het tegendeel beweert liegt :) .

Ikzelf geef er ook nul euro extra aan uit. Ik koop gewoon de standard edition.
Ik vind het zelfs nog gemakkelijker om tegen iemand te verliezen die duidelijk er geld tegenaan gegooid heeft. Dan is zijn skill niet percee beter dan de mijne :).

Anderzijds kan je ook best een indrukwekkend team op het plein zetten door de juiste objectives te clearen.
Heel dit team is first owner en untradable.

Vroeg in de game cycle kan je trouwens met tactics ook nog veel goed maken. Als je verdediging traag is, zet ze dan lager.
No shame in verdedigend spelen. Ik doe principieel niet mee met "10 voor de goal liggen" maar ieder speelt met de spelers die hij voorhanden heeft eh.

Die commentator van rush, wtf is da zeg. En het is niet mogelijk om die stiller te krijgen ... toffe glitch. Het is precies of diene mens staat naast mijn oor te roepen

ik wil graag de sbc van ASM completen, maar een squad van 87 en 86…
Mijn basiself is 84…

Fifa voor de gewone mensen is nog maar 4 dagen uit…
Onmogelijk om te vervolledigen zonder geld er tegenaan te gooien…

Of moet ik nog 10 wedstrijden rivals winnen in de hoop dat die 75x20 iets is.

ik wil graag de sbc van ASM completen, maar een squad van 87 en 86…
Mijn basiself is 84…

Of moet ik nog 10 wedstrijden rivals winnen in de hoop dat die 75x20 iets is.
Je kan hem nog x aantal dagen/weken doen. en binnen een week of 2/3 puilt je club uit als je speelt voor obj en rewards. ik speel nu een week langer als jou, en ik kan hem doen uit de club denk ik.

Maar de kaart is gwn niet goed genoeg imo, en past ook niet in men team.

Je kan hem nog x aantal dagen/weken doen. en binnen een week of 2/3 puilt je club uit als je speelt voor obj en rewards. ik speel nu een week langer als jou, en ik kan hem doen uit de club denk ik.

Maar de kaart is gwn niet goed genoeg imo, en past ook niet in men team.
Is maar 5 dagen beschikbaar..,
Voor mijn team zou het een grote upgrade zijn want voorlopig geen pack luck.
Alle grote packs die beschikbaar zijn al geopend.

Ik heb ook 10 uur early acces gespeeld en toch een matig ploegje met weinig snelheid.

En met een matige ploeg valt de bal veel te vaak net niet goed voor jou maar wel voor de tegenstander.

Valt idd keihard op als ge passt zonder sprintknop dat het veel zuiverder (en zelf sneller) gaat...
Dat is toch al jaren zo?

Volgens Futbin 120k coins. Cava toch, neen? Ik heb nu ~210k staan met de standard edition en early access 10u trial.
Maar zoals @Kamperske aanhaalt zijn er voor dat budget betere mogelijkheden. Die shooting en passing stats gaan u echt parten spelen.
En het feit dat zijn defending 33 is zal hij ook niet al te veel bijspringen in de verdediging.

Terug
Bovenaan