fomix
Well-known member
Die Barcoli heeft gisteren met mij de vloer aangeveegd.Mijn huidig team:
Nog 70k over.
Ik snap wel niet waarom ik geen 33 chem heb, door de RM dat eigenlijk een rb is?
11-1, het ideale moment om af te sluiten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Barcoli heeft gisteren met mij de vloer aangeveegd.Mijn huidig team:
Nog 70k over.
Ik snap wel niet waarom ik geen 33 chem heb, door de RM dat eigenlijk een rb is?
Meeste zijn kan ik niet verkopen. Unai Simon gekocht en dan nog 3-4 spelers denk ik. Williams ook gekochtDie Barcoli heeft gisteren met mij de vloer aangeveegd.
11-1, het ideale moment om af te sluiten.

Wat jammer dat je er u plezier niet in vindt...Mensen, zoals ik, die geen extra geld willen spenderen zijn gewoon gesjost omdat mijn ‘gewone’ verdediging die zijn aanvallers gewoon niet kunnen volgen.
.
.dat is CastroDie commentator van rush, wtf is da zeg. En het is niet mogelijk om die stiller te krijgen ... toffe glitch. Het is precies of diene mens staat naast mijn oor te roepen
Volgens mij was er ergens een slider voor audio van RushJe kan hem nog x aantal dagen/weken doen. en binnen een week of 2/3 puilt je club uit als je speelt voor obj en rewards. ik speel nu een week langer als jou, en ik kan hem doen uit de club denk ik.ik wil graag de sbc van ASM completen, maar een squad van 87 en 86…
Mijn basiself is 84…
Fifa voor de gewone mensen is nog maar 4 dagen uit…
Onmogelijk om te vervolledigen zonder geld er tegenaan te gooien…
Of moet ik nog 10 wedstrijden rivals winnen in de hoop dat die 75x20 iets is.
Nee dat werkt niet, daarom glitchdat is CastroVolgens mij was er ergens een slider voor audio van Rush
Is maar 5 dagen beschikbaar..,Je kan hem nog x aantal dagen/weken doen. en binnen een week of 2/3 puilt je club uit als je speelt voor obj en rewards. ik speel nu een week langer als jou, en ik kan hem doen uit de club denk ik.
Maar de kaart is gwn niet goed genoeg imo, en past ook niet in men team.
9/10 omdat je de sprint knop ingedrukt hebt? R2 zorgt vaak voor random bouncersEn met een matige ploeg valt de bal veel te vaak net niet goed voor jou maar wel voor de tegenstander.
Dat is toch al jaren zo?Valt idd keihard op als ge passt zonder sprintknop dat het veel zuiverder (en zelf sneller) gaat...
Volgens Futbin 120k coins. Cava toch, neen? Ik heb nu ~210k staan met de standard edition en early access 10u trial.Fifa voor de gewone mensen is nog maar 4 dagen uit…
Onmogelijk om te vervolledigen zonder geld er tegenaan te gooien…