EA SPORTS FC 25

Heb nu toch ook maar FC 25 gekocht door de 'betere/tragere gameplay'. Het valt allemaal wel goed mee. Ik speel voorlopig enkel manager career mode.

Ik heb al jaren geen UT meer gespeeld. Voor zij die UT spelen, zetten jullie voor het offline gedeelte de moeilijkheidsgraad lager zodat je beter XP kan grinden? Ik vraag het omdat ik graag spannende wedstrijden speel waarin weinig gescoord wordt.

Heb nu toch ook maar FC 25 gekocht door de 'betere/tragere gameplay'. Het valt allemaal wel goed mee. Ik speel voorlopig enkel manager career mode.

Ik heb al jaren geen UT meer gespeeld. Voor zij die UT spelen, zetten jullie voor het offline gedeelte de moeilijkheidsgraad lager zodat je beter XP kan grinden? Ik vraag het omdat ik graag spannende wedstrijden speel waarin weinig gescoord wordt.
Als je voor het offline gedeelte de moeilijkheid lager zet, krijg je minder XP dan bij hogere moeilijkheidsgraden. Dat heeft dus weinig zin.

vraag het omdat ik graag spannende wedstrijden speel waarin weinig gescoord wordt.
Don't bother met UT dan.

Eerlijk: er is ook echt geen reden om te spelen tenzij je perse met legends als Pirlo en Beckham wil spelen.
Plus als de boel crasht krijgde zero rewards en verlies je een squad match. En er zijn er maar 12... Is gewoon een bron van frustraties.

Vraagje, hoe komt het dat mijn spelers steeds draaien en dribbelen zoals een zatte panda en de tegenstander zoals een ballerina op Red Bull?

Als ik tutorials opzoek op Youtube is het altijd maar “left stick dribbling” waarbij ze aangeven geen andere toetsen te gebruiken dan de joystick…

Als ik dat doe dan ben ik dus een zatte panda die na 2 seconden de bal kwijt is.

Ik vraag mij af wat starters doen om in den beginne coins te genereren? Ik heb bronze spelers gewoon aan min prijs staan, en die verkopen gewoon niet meer, spel is nog niet eens zo lang uit...

Ja, uiteraard, maar ik bedoel maar, dan zijn de foundation SBC's al meteen al een grind op deze manier, want je hebt daar toch wat coins voor nodig

Vraagje, hoe komt het dat mijn spelers steeds draaien en dribbelen zoals een zatte panda en de tegenstander zoals een ballerina op Red Bull?

Als ik tutorials opzoek op Youtube is het altijd maar “left stick dribbling” waarbij ze aangeven geen andere toetsen te gebruiken dan de joystick…

Als ik dat doe dan ben ik dus een zatte panda die na 2 seconden de bal kwijt is.
Ik gebruik wel vaak R1.

Misschien ook wat met uw camera spelen zodat je een beter zicht hebt op uw speler? Dat doet voor mij ook veel, als de camera te ver staat zie ik niet genoeg om heel nauwkeurig te dribbelen.

Ten eerste is het best dat je niet teveel de R2 sprint knop gebruikt tijdens het dribbelen. Niet enkel het dribbelen gaat beter maar ook het passen gaat stukken beter zonder de sprint knop in te drukken.
Ten tweede gebruiken er ook heel wat de L1 en R1 knoppen tijdens het dribbelen. Op dit moment is die L1 knop met direct daarna de R2 spinknop zo fucked up dat er niet op te verdedigen valt. Hopelijk komt EA hier snel met een oplossing voor.

Ondertussen heb ik het spel opnieuw geïnstalleerd maar de ergernissen blijven 😅
  1. L1 knop overpowered
  2. Het is een spel vol draaien en keren waar niet op te verdedigen valt
  3. Matchmaking dat op geen zak trekt waardoor ik continue tegen spelers uitkom die er geld tegen aangooien om een goed team te hebben
  4. Bijna allemaal spelen ze op 100% verdedigen naar voor (spelers worden niet moe)
  5. Ik kan mijn R2 knop niet gebruiken voor een snelle wissel
  6. In Rush zijn het allemaal egoïsten
  7. Ik moet het spel om de zoveel tijd heropstarten omdat het crash wanneer ik een pakket claim bij de doelstellingen
  8. ....
Voor de rest alles oké en ondertussen toch mijn 45 punten behaald in Rivals.

Ik vraag mij af wat starters doen om in den beginne coins te genereren? Ik heb bronze spelers gewoon aan min prijs staan, en die verkopen gewoon niet meer, spel is nog niet eens zo lang uit...
Squad battles spelen, nog vrije goeie rewards op zondag.

Ik kan maar niet wennen aan sommige ploegen van Italië, die namen ... :d

Ten eerste is het best dat je niet teveel de R2 sprint knop gebruikt tijdens het dribbelen. Niet enkel het dribbelen gaat beter maar ook het passen gaat stukken beter zonder de sprint knop in te drukken.
Ten tweede gebruiken er ook heel wat de L1 en R1 knoppen tijdens het dribbelen. Op dit moment is die L1 knop met direct daarna de R2 spinknop zo fucked up dat er niet op te verdedigen valt. Hopelijk komt EA hier snel met een oplossing voor.

Ondertussen heb ik het spel opnieuw geïnstalleerd maar de ergernissen blijven 😅

2. Het is een spel vol draaien en keren waar niet op te verdedigen valt
4. Bijna allemaal spelen ze op 100% verdedigen naar voor (spelers worden niet moe)
2. er gewoon voor blijven, lijn naar goal afblokken, je moet de bal niet afpakken.
4. laat een flankverdediger meekomen, of stuur spelers diep, dan trek je ruimte.

Amai.. hoe onmogelijk is het om matchen te winnen in rivals. Ik ben hier al 2-3 dagen aan het wachten op een win.. Niets lukt precies.
Oblak staat er voor piet snot, spelers lopen niet, schieten lijkt ook een probleem 😂 En dat is nog maar divisie 6 😂😂

Amai.. hoe onmogelijk is het om matchen te winnen in rivals. Ik ben hier al 2-3 dagen aan het wachten op een win.. Niets lukt precies.
Oblak staat er voor piet snot, spelers lopen niet, schieten lijkt ook een probleem 😂 En dat is nog maar divisie 6 😂😂
Wat verschillende tactieken proberen, met de juiste spelers die je als + of ++ kunt laten spelen.

- Squad battles is saai maar levert coins en andere beloningen op.
- je verdient beloningen door dingen te verwezenlijken beginnende bij het simpelste als koop een speler, verander je clubnaam, speel x-aantal wedstrijden, etc...tot moeilijkere zaken maar je kan in het begin zonder dat je het doorhebt al een hoop beloningen opeisen gewoon door het spel te spelen
- weet even niet hoe het heet maar je kan een soort tutorial uitdagingen doen (is tegen de AI op amateurniveau, bijvoorbeeld pass de bal 15 keer, scoor een goal, voorkom een tegengoal, etc. Zijn dingen die je op een minuutje kan afhandelen en je leert zo ook de gameplay wat kennen) die je punten opleveren en die je dan kan inruilen voor speler packs

Door deze 3 dingen heb je op de duur heel veel spelers (meeste untradeable) waar je een ploeg van kan maken of die je kan gebruiken in de SBC's die je dan weer nieuwe beloningen opleveren, zonder dat je ook maar iets hebt moeten kopen.

weet even niet hoe het heet maar je kan een soort tutorial uitdagingen doen (is tegen de AI op amateurniveau, bijvoorbeeld pass de bal 15 keer, scoor een goal, voorkom een tegengoal, etc. Zijn dingen die je op een minuutje kan afhandelen en je leert zo ook de gameplay wat kennen) die je punten opleveren en die je dan kan inruilen voor speler packs
moments

Terug
Bovenaan