EA SPORTS FC 25

Vanmorgen ook gemerkt dat ze terug waren.
18K en volle transferlist
10 k en al 2 gouden opengedaan en volle transfer lijst, de app werkt nu ook, ik ge gewoon hier en daar nog een gouden opendoen, werkt wel redelijk goed die bpm voorlopig

Edit, en f it, wie maak ik iets wijs, ik ging hem toch kopen na verloop van tijd...

Morgen eens aanschaffen

Heb nu eerst die tien uur gedaan, k hoor het al aan mijn zoon kzal die ultimatum ook mogen kopen (tis zijn eigen spaargeld )

Heb nu eerst die tien uur gedaan, k hoor het al aan mijn zoon kzal die ultimatum ook mogen kopen (tis zijn eigen spaargeld )
Momenteel staat het aan 89,99 usd

Promo die eindigt op 27ste op us store, just saying

Met een of andere objective al Ødegaard binnen gehaald, meteen al een walkout gezien dus.

Momenteel staat het aan 89,99 usd

Promo die eindigt op 27ste op us store, just saying

Met een of andere objective al Ødegaard binnen gehaald, meteen al een walkout gezien dus.
Ik weiger mee te gana in heel die fc points en extra betalen voor een week eerder te spelen. 10 u trial voor een weekje dus en volgende vrijdag de standard edition in de bus.

Fysiek op bol.com aan 65€ voor de standard edition.

Ik heb voor alle duidelijkheid nog niet aan mijn punten gekomen, wel al de marquée kunnen doen met 16k coins... Hemp van city, not bad, ik ga ermee spelen denk ik...

Voornaamste reden is dat ik op verplaatsing mijn ps4 pro meepak en dus dual entitlement, al de rest is bonus...

Rush 5 vs 5 is best wel fun als ze deftig samenspelen online.
Zoals alle jaren wacht ik tot ik een code kan kopen voor de digitale versie, ipv €79.99 betaal ik dan meestal maar €40 - €50

Ik weiger mee te gana in heel die fc points en extra betalen voor een week eerder te spelen. 10 u trial voor een weekje dus en volgende vrijdag de standard edition in de bus.

Fysiek op bol.com aan 65€ voor de standard edition.
Ik weet het ma is zijn geld en hij heeft verlegd weekend, hij is nog niet gestopt lol

Toch belachelijk dat die Ultimate Edition, wegens bepaalde wetgevingen, niet in België mag verkocht worden. Maar ondertussen spelen de voetbalploegen wel met gok kantoren op hun truitjes (ook al stopt dat vanaf 2025).

Terug
Bovenaan