Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmorgen ook gemerkt dat ze terug waren.Ik kan wel bronze pakjes kopen gewoon? Al 7k ondertussen en weer volle transferlist.
Jeps..Dus als de 10u proef is afgelopen kan je met de BE versie pas 27/09 verder doen?

Eventueel vanaf volgende week wel jaiemand zin in rush ?

10 k en al 2 gouden opengedaan en volle transfer lijst, de app werkt nu ook, ik ge gewoon hier en daar nog een gouden opendoen, werkt wel redelijk goed die bpm voorlopigVanmorgen ook gemerkt dat ze terug waren.
18K en volle transferlist
Momenteel staat het aan 89,99 usdHeb nu eerst die tien uur gedaan, k hoor het al aan mijn zoon kzal die ultimatum ook mogen kopen (tis zijn eigen spaargeld )
Ik weiger mee te gana in heel die fc points en extra betalen voor een week eerder te spelen. 10 u trial voor een weekje dus en volgende vrijdag de standard edition in de bus.Momenteel staat het aan 89,99 usd
Promo die eindigt op 27ste op us store, just saying
Met een of andere objective al Ødegaard binnen gehaald, meteen al een walkout gezien dus.
Fysiek op bol.com aan 65€ voor de standard edition.Heb nu eerst die tien uur gedaan, k hoor het al aan mijn zoon kzal die ultimatum ook mogen kopen (tis zijn eigen spaargeld )
Ik weet het ma is zijn geld en hij heeft verlegd weekend, hij is nog niet gestopt lolIk weiger mee te gana in heel die fc points en extra betalen voor een week eerder te spelen. 10 u trial voor een weekje dus en volgende vrijdag de standard edition in de bus.
Fysiek op bol.com aan 65€ voor de standard edition.
Ik heb een Nl accountMomenteel staat het aan 89,99 usd
Promo die eindigt op 27ste op us store, just saying
Met een of andere objective al Ødegaard binnen gehaald, meteen al een walkout gezien dus.
Ik heb het nog ni geprobeerd, maar je speelt online samen met anderen had ik vluchtig gelezen??iemand zin in rush ?