EA SPORTS FC 25

Ja heel vreemd als ge het van de vorige edities gewend zijt..
Plots andere opstelling, maar precies nier mogelijk om spelers anders te zetten..?
Ben bezig met die 10u trial, dus wil momenteel hier ook niet teveel tijd aan verspillen😂
Het zit helemaal anders in elkaar nu. Tis niet meer vlnr om opstelling te veranderen, het is nu voor mij toch onlogisch, je kan er ook subs mee doen, wss gevraagd door de pro's, maar ik vind het verwarrend.

En die rush modus is wel fun, een beetje à la basket 3 on 3, maar dan met 4 man in de ploeg op een kleiner veld

De Volta-modus is wel gesneuveld dit jaar zie ik. De "FIFA street"-nostalgie is nu wel gaan liggen. T'is dat die RUSH eigenlijk in de plaats komt. Ben er niet rouwig om, maar je had wel betere customization options voor je speler daar. Veel haarstijlen waren niet in het gewone spel dacht ik.

Ik merkte in de wereldbeker bij vrouwen dat ze België gecut hebben. Ergens een beetje jammer, maar aan de andere kant waren hun models gatlelijk en trokken die in de verste verte niet op hun profielfoto's.

Heb dan maar een VPN opgezet, maar ik hoop dat ik daarmee dan niet in de problemen kom. Ik dacht dat ze het recht hebben om je te bannen als je 'vals' speelt en de restricties omzeilt. UT ga ik toch niet spelen, dus veel maakt het niet uit, maar toch.

Voorlopig is het plan gewoon om Play Pro een paar maand te nemen. Net "getest" met EAFC24 en het mijn controller werkt al niet zonder "fix" van de community. Het was weer te denken... XD

waarschijnlijk in de hoop dat spelers gaan protesteren bij het beleid om het op te heffen.
Helaas pindakaas.
één editie van de game niet beschikbaar stellen voor 11 miljoen mensen op 7 miljard is gewoon minder (of geen) werk dan heel die code te gaan ombouwen, testen en reviewen om voor twee man en een paardenkop die punten niet beschikbaar te stellen.

Je voelt wel aan u kleine teen dat er binnen dit en enkele jaren iets van regulering op Europees niveau gaat komen rond pakketjes kopen (cap in te stellen op account ofzo).
En dan is die groep ineens een pak groter natuurlijk en zal er mogelijks wel iets veranderen aan de game en zijn edities.

De Volta-modus is wel gesneuveld dit jaar zie ik. De "FIFA street"-nostalgie is nu wel gaan liggen. T'is dat die RUSH eigenlijk in de plaats komt. Ben er niet rouwig om, maar je had wel betere customization options voor je speler daar. Veel haarstijlen waren niet in het gewone spel dacht ik.

Ik merkte in de wereldbeker bij vrouwen dat ze België gecut hebben. Ergens een beetje jammer, maar aan de andere kant waren hun models gatlelijk en trokken die in de verste verte niet op hun profielfoto's.

Heb dan maar een VPN opgezet, maar ik hoop dat ik daarmee dan niet in de problemen kom. Ik dacht dat ze het recht hebben om je te bannen als je 'vals' speelt en de restricties omzeilt. UT ga ik toch niet spelen, dus veel maakt het niet uit, maar toch.

Voorlopig is het plan gewoon om Play Pro een paar maand te nemen. Net "getest" met EAFC24 en het mijn controller werkt al niet zonder "fix" van de community. Het was weer te denken... XD
wa controller gebruik je? mijn PS5 werkt gewoon zonder iets

Het zit helemaal anders in elkaar nu. Tis niet meer vlnr om opstelling te veranderen, het is nu voor mij toch onlogisch, je kan er ook subs mee doen, wss gevraagd door de pro's, maar ik vind het verwarrend.

En die rush modus is wel fun, een beetje à la basket 3 on 3, maar dan met 4 man in de ploeg op een kleiner veld
Ja tis niet echt duidelijk.
Je kan er idd met wisselen, maar nog niets ingesteld zo.
Wel merk ik op dat ‘snelle wissels’ worden aangeboden via R2 (?) maar als ik op gelijk welke knop diw, doet hij niets, terwijl dat in ea fc 24 wel ging.

Die rush is inderdaad wel leuk. Maar je moet geluk hebben met uw teamgenoten.

Iemand hier die op Steam Deck speelt en op Pc?
Als ik op steam deck speel, en daarna terig op PC speel ik op PC ook op de lage resolutie.
waarschijnlijk door het opslagen van de sersoonlijk settings.
is hier een fix voor?

Algemeen ben ik wel redelijk tevreden (voorlopig toch) over de gameplay. Het is minder druk dat knopje in en die animatie begint, of circle spammen, maar de bal circuleert imo veel realistischer. Heb al menig betere spelers zo het vuur aan de schenen kunnen leggen.

Maar nu moet ge wel veel rivals winnen om aan 45 punten te geraken voor rewards. Heeft dat een invloed als ge winnende reeksen neerzet? Of moet ge effectief 15 matchen winnen voor de full rewards?

Algemeen ben ik wel redelijk tevreden (voorlopig toch) over de gameplay. Het is minder druk dat knopje in en die animatie begint, of circle spammen, maar de bal circuleert imo veel realistischer. Heb al menig betere spelers zo het vuur aan de schenen kunnen leggen.

Maar nu moet ge wel veel rivals winnen om aan 45 punten te geraken voor rewards. Heeft dat een invloed als ge winnende reeksen neerzet? Of moet ge effectief 15 matchen winnen voor de full rewards?
45 punten halen. (upgrade rewards)
W = 3
D = 1
L = 0

Net een paar matchkes gespeeld online. Miserie kan gaan beginnen nu =D

image.png

45 punten halen. (upgrade rewards)
W = 3
D = 1
L = 0

Net een paar matchkes gespeeld online. Miserie kan gaan beginnen nu =D

image.png
Volgens mij zal dat dan wel div gebonden zijn en moet je meer winnen in lowere divs. Ik had enkele dagen 3 wins en had mijn base rewards nog niet eens, nog maar 9 van de 15 zelfs (div 8 zit ik)

Volgens mij zal dat dan wel div gebonden zijn en moet je meer winnen in lowere divs. Ik had enkele dagen 3 wins en had mijn base rewards nog niet eens, nog maar 9 van de 15 zelfs (div 8 zit ik)
Ik dacht 5 wins voor base rewards (15punten) en 15 wins voor de upgraded reward (45punten)

Terug
Bovenaan