EA praat over pc-performantie en patches voor Star Wars Jedi: Survivor

De lancering van Star Wars Jedi: Survivor liep niet van een leien dakje, volgens vele bronnen. De sequel van Fallen Order ervaart momenteel enkele problemen op consoles, maar blijkbaar kent vooral de pc-versie redelijk wat oneffenheden. Dit is iets waar Electronic Arts en Respawn Entertainment vandaag over spraken via een officieel bericht op hun Twitter-account. Hierin vermelden de twee partijen dat de port "niet aan hun standaarden voldoet," omdat deze versie zelfs op de meest geavanceerde computers last heeft van technische mankementen, zoals een wankelende framerate die zij als "onverwachts" bestempelen. Het team werkt momenteel aan performantie-gerelateerde verbeteringen die zelfs voor oudere hardware voordelig zou zijn; zulke optimalisaties wilt men snel leveren, maar tegelijkertijd wilt Respawn Entertainment deze fixes eerst "uitvoerig testen om zo nieuwe problemen" te vermijden.

In een ouder bericht daarentegen confirmeerden de firma's dat ze tijdens de komende weken het spel verder zullen patchen. Veel concrete informatie omtrent dit algemeen onderwerp bestaat voorlopig niet, maar de ontwikkelaars zullen zich allereerst fixeren op het rechtzetten van bugs, het verfijnen van de performantie en het implementeren van meer features in het teken van toegankelijkheid.

 
Laatst bewerkt:
Wat is dat toch de laatste tijd ... iedere grote game die uit komt op PC is verschrikkelijk slecht qua performance ...

Het lijkt alsof ontwikkelaars het PC platform onderaan de ladder zetten en zoiets hebben van zo belangrijk zal het wel niet zijn. Er zijn een aantal PC titels waaronder The Last of Us & Star Wars Jedi: Survivor die ik graag zou willen spelen maar niet in deze hoedanigheid. Laat ze eerst maar alles patchen en testen en dan zie ik persoonlijk wel hoe de zaken evolueren.
 
Er beginnen nu meer en meer reviews te komen op youtube,wat een bagger is me dat seg,13900k met 4090 60fps,yeah,echt wel bangelijk geprogrammeerd,een echte schande is het,wordt tijd dat mensen doen zoals me de videokaarten,houd uw boeltje maar,de tijd EA goede spellen released die NORMAAL werken bij release is dan ook ver zoek,althans een ziekte van deze tijd blijkbaar,ik zelf wacht altijd een half jaar vooraleer ik een spel aankoop,heb teveel gepreordered en telkens deze bullshit moet meemaken,maar natuurlijk vragen ze wel het volle pond he.
Neen,EA staat bij mij nr 1 op de lijst NIET KOPEN.,mss hun remake dead space dan een uitzondering is,maar toch heb ik het niet gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Toch een triest feit tegenwoordig... De vraag is waar gaat het naartoe gaan in de toekomst... Zoveel te meer geld ermee gemoeid geraakt zoveel te erger dat het wordt denk ik eerlijk gezegd, toch alvast bij zo een grote bedrijven als EA. De enige manier dat het zou kunnen beter worden is als gamers de games links gaan laten liggen in het begin, maar laten we eerlijk zijn, dat gaat nooit gebeuren in dergelijke mate dat ze het gaan voelen... Ten eerste zijn die sales zo verspreid over verschillende platformen, waar console gewoon een veel groter aandeel heeft, en hierdoor gaat pc meer en meer hieronder worden lijden. Ten 2de hebben gamers gewoon het karakter niet als er een spel uitkomt dat ze toch graag willen spelen en dat dan links laten liggen de eerste maanden, of jaren mss? lol Kijk naar bf2042, dat spel zijn ze nog altijd aan het optimaliserenen das 2j oud al, schrijnend! En ten 3de gaat de nieuwe generatie gamers gewoon niet beter weten dan dat games achteraf nog worden afgewerkt en het zal gewoon het nieuwe normaal worden.

Mss bekijk ik het te zwart, who knows. Laten we hopen 😅
 
Terug
Bovenaan