Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai zeg. Daar ben ik nu echt eens niet goed van zeg. Merci dat je deze super interessante documentaires van deze getalenteerde documentairemaker blijft delen.Zeer confronterend filmpje weer.

Doe eens kalm General. Gij begint direct zaken te insinueren.Cute.
Je post een filmpje over Climate Extinction, we praten over eventuele sponsordeals uit Rusland en China en geen 2 posts later ben je bezig over Marokkaanse relschoppertjes
Ik dacht dat voetbal oorlog was?
Doe eens kalm General. Gij begint direct zaken te insinueren.
Ik sta ook niet helemaal achter deze kerel, maar deze content spreekt gewoon veel mensen aan omdat het uit de hand loopt in veel steden. Dat was mijn punt.
Neen. Ik ontken die klimaatproblemen helemaal niet.En moeten andere mensen nu telkens zeggen van ja, er zijn problemen, ja, de politiek heeft fouten gemaakt, ja, het zou veel beter moeten. Maar... dat deze oetlul echt niet de oplossing aanreikt of ons hoegenaamd iets vertelt dat we niet weten?
DTM is van hetzelfde laken een pak als de linkie-winkies die kop in het zand steken en alles ontkennen of hopen dat het met knuffelpolitiek opgelost gaat geraken. Onnodig polariseren, overdrijven en ensceneren.
Wat betreft het recentste filmpje over Extinction Rebellion, ik ga helemaal niet akkoord met hun werkwijze want ze storen mensen die zelf niets kunnen veranderen ipv de schuldigen, maar nadat je net de ergste hittegolf óóit in België hebt meegemaakt, met veel aanwijzigingen dat er weer eentje staat aan te komen, ga je toch ook niet meer ontkennen dat we klimaatproblemen hebben zeker?
Vooral in hun laatste video’s is het er idd wel over. Het is ook hij alleen niet die aan het filmen is, maar ze staan daar met 3 man en nog 2 halve buitenwippers je te filmen. Moest er 5 man mij zomaar beginnen filmen zou ik ook vragen wat hun probleem is. Die taxichauffeur had het grotendeels bij het rechte eind in hun discussie.Begint naar bendevorming te neigen hoe die daar rondlopen.
Vooral in hun laatste video’s is het er idd wel over. Het is ook hij alleen niet die aan het filmen is, maar ze staan daar met 3 man en nog 2 halve buitenwippers je te filmen. Moest er 5 man mij zomaar beginnen filmen zou ik ook vragen wat hun probleem is. Die taxichauffeur had het grotendeels bij het rechte eind in hun discussie.
Zijn good Guy houdt ook totaal geen steek. Die 3 lummels die geen woord Nederlands konden uit Yemen waren good guys, waarom dan?
En zit daar aan het station die kerel uit te maken voor agressief terwijl hij hem een duw verkoopt en zegt “dont touch me”. Die gast deed totaal niks buiten zeggen dat hij hem niet moest filmen.