Geschiedenis Podcast De ziel van Parijs

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
Korte beschrijving: Podcast over de geschiedenis van Parijs.
Link: https://www.tijd.be/podcasts/de-ziel-van-parijs.html
Taal: Nederlands

1662380739714.png


De langverwachte podcast bij het gelijknamige boek. Auteur Dirk Velghe en meesterverteller Rik Van Puymbroeck nemen u mee op een onvergetelijke reis langs bijzondere mensen, plekken en geschiedenissen.

Laat je meenemen in een trip door de lichtstad en in de tijd. Elke halte is een nieuw verhaal, elke locatie een onwaarschijnlijke ontmoeting met bijzondere mensen en gebeurtenissen. Over mensen en hun rol in de wijken van de Franse hoofdstad. Al wandelend door die wijken leer je ze kennen.
 
Ik zou hieraan willen beginnen (ik luister bijna enkel podcasts onderweg naar het werk en dat is momenteel maar 2 dagen per week). Is er iemand die hier al naar geluisterd heeft?
 
Ik zou hieraan willen beginnen (ik luister bijna enkel podcasts onderweg naar het werk en dat is momenteel maar 2 dagen per week). Is er iemand die hier al naar geluisterd heeft?

Ik ben er mee bezig. Als grote fan van Geschiedenis podcasts geniet ik hier wel van. Zaten al een paar heel boeiende verhalen in de eerste 3 afleveringen. Goed verteld, en leuk vormgegeven.
 
Bij deze ook uitgeluisterd. Zeer boeiend, niet te langdradig. Meeslepend verteld. Een echte aanrader!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan