Ik vind dat norm-aal in prostitutiebuurten die bij treinstations liggen. Is het jammer? Ja. Moet het aangepakt worden? Ja. Schetst die video ook maar een beetje een doordeweeks beeld van de problematiek? Nee.Het gaat me niet om het geweld noch om de YouTuber, wel om het feit dat er hopen druggebruikers op klaarlichte dag zitten te gebruiken in die wijk. Als je dat normaal vindt, tja...
https://www.swissinfo.ch/eng/demographics/crack-schock-in-schweizer-städten/74021261Tja, als je openlijk druggebruik en prostitutie vlakbij een station normaal vindt is er inderdaad 'niets aan de hand'.
Alsof enkel geweld problematisch is... Volgens mij is dat écht niet overal, maar is dat vooral in bepaalde West-Europese hoofdsteden.
Toch niet gezien in de buurt van het station van Geneve bijvoorbeeld.
Le trafic de crack devant une école met en rage les riverains
Habitants et commerçants proches de la rue du Môle dénoncent une détérioration de la situation depuis deux mois. Ils ont alerté le Canton.
Als toerist kom je niet altijd die plaatsen tegen. Dat is perfect normaal, maar zorgt ervoor dat je als inwoner van een land vaak denkt dat het in andere landen beter is.
)
.
(Frankfurt) - 3.2M views
- 1.6M views
- 877K views
- 1M views
(Nicaragua) - 725K views
- 1M views
- 2.2M views
- 1.7M views
- 804K views
- 1.1M views