Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is idd vorig jaar overleden. Was in 2007 een hot item in het nieuws met zijn interim kantoor en was zelf in op tv in the sky is the limitIk ben 70% zeker dat die CEO overleden is.
Naar wat voor personeelsfeesten ga jij wel? Ik heb dat bij ons iig nog niet meegemaakt.Of jij denkt dat niemand dat ziet
Een personeelsfeest is de ideale plek om scheefpoeperij en vechtpartijen te zien. Heb nog geen enkel personeelsfeest geweten waar beide niet voorvielen op dezelfde avond.
Van mijn werkgeverNaar wat voor personeelsfeesten ga jij wel? Ik heb dat bij ons iig nog niet meegemaakt.
Maar laten we een kat een kat noemen, het bestond wel degelijk bij Accent Interim. Daarover bestaan genoeg krantenartikels, o.a. deze:^ overdrijven is ook een vak.
Zo een bedrijfscultuur toch nog nooit gezien in ieder geval.
Ik wist dat dus niet.
Wel schandalig dat het zo lang kon doorgaan. Is er dan niet veel volk dat erover klaagt en/of een orgaan die dat serieus neemt?

Als kers op de taart heb je nog steeds het filmpje van hun teambuilding / personeelsfeest, wat boekdelen spreekt. Die firma heeft/had veel weg van een sekte. Het personeel dat zat gevoerd wordt, dan bij elkaar gaat slapen in tentjes. De nogal suggestieve liedjestekst rond 08:00, en de zaakvoerders die ook niet rond de pot draaien. Veel gekker dan dit gaat het qua bedrijfscultuur niet worden denk ik.Maar laten we een kat een kat noemen, het bestond wel degelijk bij Accent Interim.

Dat is exact wat ik dacht bij al die posts/verhalen de voorbije pagina. Zo'n bedrijfscultuur vol "work hard play hard" types die met enige vorm van brainwashing zich helemaal hebben vereenzelvigd met hun hippe bedrijf."Work hard, play hard".![]()
Ik heb ooit een tijd door gebracht in een Accent kantoor. Hoewel ik niet voor hen werkte, maar ik had daar wel een bureau en had ook wel veel met hen te maken. Die hun verhalen, vooral uit de jaren 90. Shit man als daar zelfs maar 1/10de van waar was...Dat is exact wat ik dacht bij al die posts/verhalen de voorbije pagina. Zo'n bedrijfscultuur vol "work hard play hard" types die met enige vorm van brainwashing zich helemaal hebben vereenzelvigd met hun hippe bedrijf.
Om de kriebels van te krijgen.
Om nog maar te zwijgen van de managementnewspeak.Dat is exact wat ik dacht bij al die posts/verhalen de voorbije pagina. Zo'n bedrijfscultuur vol "work hard play hard" types die met enige vorm van brainwashing zich helemaal hebben vereenzelvigd met hun hippe bedrijf.
Om de kriebels van te krijgen.
Als wetenschapper die in het onderzoek werkt kom ik dat jargon niet elke dag tegen, wanneer het dan wel gebeurt, omdat we eens mensen met een marketingachtergrond spreken, of omdat ik naar een event van de EU ga (was voor hun green deal), vind ik dat altijd zo leeg. Mijn eerste gedacht is altijd: "maar wat heb je nu effectief gezegd?" En vaak is dat niet erg veel.
Nee, het is vaak dikdoenerij en wollig taalgebruik om een lege inhoud te camoufleren. Ik betrap me zelf ook soms op die Engelse termen, maar je hebt mensen die daarmee in overdrive gaan. Dan denk ik vaak aan Bucky van Het Eiland ...Als wetenschapper die in het onderzoek werkt kom ik dat jargon niet elke dag tegen, wanneer het dan wel gebeurt, omdat we eens mensen met een marketingachtergrond spreken, of omdat ik naar een event van de EU ga (was voor hun green deal), vind ik dat altijd zo leeg. Mijn eerste gedacht is altijd: "maar wat heb je nu effectief gezegd?" En vaak is dat niet erg veel.