Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet dat ook opzoeken, want het is soms wat ambigue. Dat zijn ook de Engelse termen.Ik was hier aan het lezen en dacht hetzelfde als @JPV . Ik heb geen idee wat die termen allemaal willen zeggen![]()

Op zich wel. Er is ook wel een groot verschil van recht van school met niets naar een werkomgeving waar je dagdagelijks opgekleed verwacht wordt. En als ik kijk naar hetgeen we vandaag geëvolueerd zijn en vanwaar we komen is het wel een verbetering. Ik herinner mij nog levendig die eerste 3 weken opleiding waarbij de persoon die bij de juniors het meest in het geheugen zat omdat hij heel de recrutering begeleid had, en die je dus op dat moment het meeste vreest, dagelijks onze outfits kwam controlleren. Geen das was een opmerking (die persoon kreeg die dag een das uit de kantoorvoorraad om zijn nekik herinner me nog altijd een post van jou waarbij je nét begon te werken en gaan shoppen was voor 10 outfits ofzo, alles samen voor een héél groot kostenplaatje. Ik vond dat *nogal* overdreven.
Blij dat je er nu vanaf bent?
), 2e vaststelling een consequentie. 
Ik zie hier veel termen verschijnen als "casual", "business casual", "smart casual", ...
Zijn dat eigenlijk algemene termen of verschilt de definitie daarvan gigantisch per sector?
Dat was ook toen ik als junior auditor nog startte (ongeveer 10-12 jaar terug). Das verplicht, zonder moest je niet afkomen.Toen ik 10 jaar geleden begon te werken was er in onze sector een strikte dresscode: business/kostuum waarbij van mannen zelf een das werd geëist. Collega’s werden erop aangesproken als ze geen das droegen, zelf op kantoor want er kon elk moment een klant binnenstappen.
Casual Friday.Sneakers eens op een vrijdag.

Was inderdaad ook in auditDat was ook toen ik als junior auditor nog startte (ongeveer 10-12 jaar terug). Das verplicht, zonder moest je niet afkomen.
.En zolang het vrij duur spul is.Ik werk in de IT-sector en daar wordt dat voornamelijk door detacheringsbedrijven gehanteerd om te beschrijven wat externen mogen dragen. Meestal is dat in de richting van hemd en (geklede) jeansbroek, maar bijvoorbeeld geen T-shirt van Primark. 't Is wel zo dat het redelijk ruim is. Sneakers van bijvoorbeeld Hugo Boss kunnen perfect, maar Nikes zullen minder geapprecieerd worden. In praktijk komt het er eigenlijk op neer dat alles gedragen kan worden zolang de klant zelf niet klaagt.
Dat vind ik dat er nog mee door kan, maar Nike of Primark (of Decathlon) toestanden zijn toch echt thuiskledij. Zeker als je bij klanten moet komen.Sneakers van bijvoorbeeld Hugo Boss kunnen perfect, maar Nikes zullen minder geapprecieerd worden. In praktijk komt het er eigenlijk op neer dat alles gedragen kan worden zolang de klant zelf niet klaagt.