Dragon Age: The Dread Wolf Rises

Dragon Age: The Veilguard

Man wat een bullshit eigenlijk kijken naar een content creator om te kijken of het goed is, waar gaan we eigenlijk naar toe, 84 op metacritic dus toch een goede game.
Wat is daar nu mis mee? Als je een review van een content creator kijkt zoals die van Mortismal hierboven heb je toch veel meer informatie dan wanneer je gewoon naar een cijfer op metacritic gaat kijken?

ik kijk dus naar geen enkele content creator of site hoor en een mening van een of andere creator is ook geen hol waard voor mij, kijk gewoon metacritic rond de 80 dan gameplay checken en kopen,

Maar mij laten baseren op een content creator nee danku u.
"oeh, ign geeft een 9" "holy damm, Eurogamer en Eurogamer Duitsland geeft opnieuw een 10" :eek2:
kopen maar!!!
proficiat, dan ben jij een van de redenen waarom game developers weg raken met hun shit games op release.

ik ben vooral zeer benieuwd naar de user reviews op metacritic, maar daar ben je waarschijnlijk niet echt geïnteresseerd in dan ..

Laatst bewerkt:
ik kijk dus naar geen enkele content creator of site hoor en een mening van een of andere creator is ook geen hol waard voor mij, kijk gewoon metacritic rond de 80 dan gameplay checken en kopen,

Maar mij laten baseren op een content creator nee danku u.
Maar u wel laten baseren/beïnvloeden door metacritic scores. Dan zeker bij een game waar er selectief pre-release kopieën geleverd werden...
Genoeg games, zeker de laatste jaren, waar de gemiddelde user score ver afwijkt van de critics. Of waar de score na release keldert eens iedereen kan reviewen en niet enkel het geselecteerde clubje.

Ik kijk toch ook naar mensen die spelen ipv review scores.
En enkel live streams, niet een youtube dat ge-edit word.

Niet bij alle games maar de games waar ik aan twijfel zit ik toch een uurke of twee voor het scherm alvorens ik beslis.
Snap wel dat sommigen dat dan niet willen vanwege 'spoilers', maar ik ben daar niet gevoelig aan voor mijn spelplezier.

Sommige van mijn games met meeste playtime zijn games die nooit een geweldige preview/review score hebben gehad.

Laatst bewerkt:
Maar u wel laten baseren/beïnvloeden door metacritic scores. Dan zeker bij een game waar er selectief pre-release kopieën geleverd werden...
Genoeg games, zeker de laatste jaren, waar de gemiddelde user score ver afwijkt van de critics. Of waar de score na release keldert eens iedereen kan reviewen en niet enkel het geselecteerde clubje.
Dat is dus de grootse zever he 50 reviews is echt geen select clubje kom op gast, en mij laten beïnvloeden ik zeg toch dat ik eerst nog naar game-play beelden bekijk voor ik het koop.

En omdat de User score afwijkt van de critics is het niet goed ofzo, genoeg salty fanboys die niet blij zijn met de critici en gewoon slechte reviews schrijven of het omgekeerde.

Soit game blijkt goed te zijn dus i rest my case.

"oeh, ign geeft een 9" "holy damm, Eurogamer en Eurogamer Duitsland geeft opnieuw een 10" :eek2:
kopen maar!!!
proficiat, dan ben jij een van de redenen waarom game developers weg raken met hun shit games op release.

ik ben vooral zeer benieuwd naar de user reviews op metacritic, maar daar ben je waarschijnlijk niet echt geïnteresseerd in dan ..
Klinkt alsof jij iemand bent die iets heeft tegen EA/Bioware/Dragon Age. Dat dit geen shit game is dat is in mijn ogen al duidelijk. Maar waarom wil jij zo graag dat het dan een shitgame is?

kopen maar!!!

User reviews op MC zijn waardeloos omdat iedereen die kan posten, ook mensen die het spel niet hebben en die enkel wat willen bashen op bepaalde games. Dan kan je beter kijken naar de user reviews op Steam, dat geeft meestal wel een ruwe indicatie, zeker over de technische staat van het spel.

Dragen Age The Veilguard is ook al lang een target voor de chuds met hun DEI, woke, SBI gezever. Het maakt niet uit hoe goed of slecht de game is die weirdos gaan toch de user score op MC naar beneden halen.

Ik kijk gewoon naar wat reviewers waarvan ik weet dat ze dezelfde dingen belangrijk/leuk vinden in games en als hun mening positief is dan zal ik het waarschijnlijk ook wel leuk vinden. De reviewers die ik volg melden ook geen problemen qua performance en blijkbaar zou Digital Foundry hun video het een van de betere PC ports in jaren noemen.

Ok begin de controversie wel te begrijpen.

TnTWeJY.png

bk5tg9z.jpeg
8edME2g.jpeg

Heb nog maar weinig gezien van Veilguard, maar voor mij is het allemaal heel simpel, ik vond de vorige DA games leuk, dus ik ga deze ook spelen. Voor mijn part mogen ze er zo veel LGBTQ of gender identity zaken insteken als ze willen, daar lig ik niet wakker van, zolang de gameplay maar goed is. Dat maakt toch allemaal niet uit dat er non binaire personages zijn, of dat ze bepaalde pronouns willen gebruiken?

Ok begin de controversie wel te begrijpen.
Controversie dat spelers de keuze krijgen om een identiteit te kiezen in een role playing game? Dat trans mensen bestaan in een wereld vol draken, magie, elven, ...? The horror!

Verplichten ze je om een trans persoon te spelen? Als de speler zo'n probleem heeft met trans personen kan hij er gewoon voor kiezen om de quests met Taash niet te doen? DA:I had al een trans companion dus ik snap niet waarom mensen iets anders hadden verwacht.

Laatst bewerkt:
Zo'n zonde en kleingeestig dat er nog steeds zoveel mensen zijn die er problemen mee hebben als mensen die anders zijn dan zichzelf in (populaire) media opduiken.

Zo'n zonde en kleingeestig dat er nog steeds zoveel mensen zijn die er problemen mee hebben als mensen die anders zijn dan zichzelf in (populaire) media opduiken.
Ik zie het nut niet Roleplay fantasy, en dragon age Origins had dit ook al.

Is gewoon weer bashen om te bashen.
Goh nee DA Origins had geen gender based gesprekken.
Het is gewoon dat iedereen het een beetje moe aan het worden is dat deze toestanden of hoe je het ook wilt noemen in games worden geramd die eigenlijk niet echt nodig zijn.
De wereld is aan het vergaan en een qunari gaat naar zijn famillie even zeggen dat ze non-binary is.....

En het is niet alleen dat, maar in deze game kan je blijkbaar ook niet echt slechte "renegade" gesprek opties kiezen.
Iedereen in de party is lief tegen mekaar en er is bijna nooit een confrontatie tussen uw party members terwijl je in DA Origins, DA 2 en DA Inquisition dit allemaal wel had. in Inquisition hadden veel party members allemaal andere gedachten en geloven waardoor er soms een clash was die je dan zelf kon oplossen door met uw companions te praten.
Gelijk Mass Effect 1 was ook zo.

Goh nee DA Origins had geen gender based gesprekken.
Het is gewoon dat iedereen het een beetje moe aan het worden is dat deze toestanden of hoe je het ook wilt noemen in games worden geramd die eigenlijk niet echt nodig zijn.
De wereld is aan het vergaan en een qunari gaat naar zijn famillie even zeggen dat ze non-binary is.....

En het is niet alleen dat, maar in deze game kan je blijkbaar ook niet echt slechte "renegade" gesprek opties kiezen.
Iedereen in de party is lief tegen mekaar en er is bijna nooit een confrontatie tussen uw party members terwijl je in DA Origins, DA 2 en DA Inquisition dit allemaal wel had. in Inquisition hadden veel party members allemaal andere gedachten en geloven waardoor er soms een clash was die je dan zelf kon oplossen door met uw companions te praten.
Gelijk Mass Effect 1 was ook zo.
Sinds games bestaan moeten spelers de meeste nutteloze dingen doen terwijl de wereld aan het vergaan is. Elke companion heeft een volledig side story terwijl de wereld aan het vergaan is. Voor de andere companions is het geen probleem dat we daar tijd insteken maar nu voor de trans persoon opeens wel?

En zoals al verschillende keren aangehaald in DA:I was er al een trans persoon en dat was 10+ jaar geleden dus ik snap het punt van "toestanden die in games worden geramd" helemaal niet aangezien LGBTQIA+ al sinds het eerste spel onderdeel is van het spel en het nooit aanvoelde als iets wat ze erin hebben geramd.

Dat er geen renegade keuzes zijn vind ik inderdaad ook wel jammer. Zeker voor een 2de playthrough vond ik het altijd wel leuk om een meer evil character te spelen.

Ik heb daar ook geen probleem mee als er ergens een transgender of LGBT thema in een spel zit, maar als de "queerosexual gendermancing" game director zijn/haar/het hele agenda en mentale problemen in een fantasy rpg begint uit te werken, nee daar heb ik echt geen interesse in. Van mij mogen ze dat doen he maar ik zal zo'n game zeker niet kopen.

Ik heb daar ook geen probleem mee als er ergens een transgender of LGBT thema in een spel zit, maar als de "queerosexual gendermancing" game director zijn/haar/het hele agenda en mentale problemen in een fantasy rpg begint uit te werken, nee daar heb ik echt geen interesse in. Van mij mogen ze dat doen he maar ik zal zo'n game zeker niet kopen.
Dat is toch wel heel erg belachelijk.
Er is 1 quest en dan vergroot je dat uit naar heel het spel is "queerosexual gendermancing en mentale problemen" agenda.
Dat is net uw anti-lgbt agenda brengen waar er eigenlijk niets van aan in.

Sinds games bestaan moeten spelers de meeste nutteloze dingen doen terwijl de wereld aan het vergaan is. Elke companion heeft een volledig side story terwijl de wereld aan het vergaan is. Voor de andere companions is het geen probleem dat we daar tijd insteken maar nu voor de trans persoon opeens wel?

En zoals al verschillende keren aangehaald in DA:I was er al een trans persoon en dat was 10+ jaar geleden dus ik snap het punt van "toestanden die in games worden geramd" helemaal niet aangezien LGBTQIA+ al sinds het eerste spel onderdeel is van het spel en het nooit aanvoelde als iets wat ze erin hebben geramd.

Dat er geen renegade keuzes zijn vind ik inderdaad ook wel jammer. Zeker voor een 2de playthrough vond ik het altijd wel leuk om een meer evil character te spelen.
Dragon Age Inquisition is niet het 1ste spel eh.

Dragon Age Origins was het 1ste spel....en daar was geen LGBTQIA+ denk ik (was lang geleden sinds ik het gespeeld heb)

Dragon Age Inquisition is niet het 1ste spel eh.

Dragon Age Origins was het 1ste spel....en daar was geen LGBTQIA+ denk ik (was lang geleden sinds ik het gespeeld heb)
Leliana en Zevran.

In 2003 zat er in KOTOR ook al een lesbisch personage. BioWare is al zeker 20 jaar bezig met inclusie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan