Dragon Age: The Dread Wolf Rises

Dragon Age: The Veilguard

Zo'n zonde en kleingeestig dat er nog steeds zoveel mensen zijn die er problemen mee hebben als mensen die anders zijn dan zichzelf in (populaire) media opduiken.
Er is een verschil tussen dat en het door uw strot duwen natuurlijk. Die onnozelaars hebben zelfs de duitse taal veranderd met hun they/them gedoe.

Allez kom, bekijk dit eens en lees eronder. Zo belerend en cringy :

fDRSTgv.jpeg

Ja, de anti-woke snowflake brigade is al volop bezig op de community pagina. :lol:
De professionele reviews zullen dus wel meer te vertrouwen zijn dan de steam user reviews.

Ja, de anti-woke snowflake brigade is al volop bezig op de community pagina. :laugh:
De professionele reviews zullen dus wel meer te vertrouwen zijn dan de steam user reviews.
In de huidige wereld waar alles beïnvloed wordt door wel een externe bron, vertrouw ik geen van beide. Ook content creators niet.

Als je de professionele reviews erop naleest, zie je toch ook een paar patronen in zinsconstructies en woordkeuze. Lijkt mij duidelijk dat die ook wel van ergens beïnvloed worden. Of de reviewers lui zijn en gewoon van elkaar overnemen of dat dit opgelegd is of er een andere reden voor is laat ik in het midden want ik weet het niet. Maar het keldert (voor mij) toch de geloofwaardigheid ervan.

Enige manier is het proberen en zelf spelen ;)

Dit dus! voelt toch gewoon aan als bad storytelling, wat toch redelijk key is voor een RPG en waar Bioware groot is op geworden. Hoe Larian studios LBGTQ+ in zijn games verwerkt was gewoon een verademing, vooral hoe ze het inbrengen in het verhaal. Bij veel games (ook deze) voelt het gewoon aan als we integreren moderne views maar laat er vooral geen duidelijke driver zijn waarom of hoe dit impact heeft op de story. Daardoor is het ook zo 'in your face is' waardoor de typische rechtse rakker er zoveel problemen mee heeft.

Ik vind het frapant dat buiten wat extreem rechtse rakkers er amper poeha rond BG III terwijl je daar moeite moet doen om als mannelijk personage niet met een piemel in je kont te eindigen.
Baldur's Gate 3 heeft nochtans wel de status 'NOT RECOMMENDED' op de woke content detector Steam group :ROFLMAO:

Contains overtly pro-LGBTQ+ messaging. Non-binary/other option available for identity in the character creation menu. Uses body type instead of male and female. Optional homosexual romance.

Waar houden mensen zich toch allemaal mee bezig.

Kunnen jullie gewoon stoppen met over LGBTQ+ they/them etc te zeveren? Het zit er in... So what?

Vind je dit heel storend dan ben jij misschien gewoon niet het doel publiek van het spel. En als dit het spel voor jou slecht maakt, fair enough. Maar is de negativiteit nu echt nodig? Dat draagt toch niets bij aan de discussie.

Is er iemand die het dit verlengde weekend gaat spelen en er wel in in heeft? Eindig idee welk race je gaat nemen?

En misschien leuk om screenshots van je character te delen?

Kunnen jullie gewoon stoppen met over LGBTQ+ they/them etc te zeveren? Het zit er in... So what?

Vind je dit heel storend dan ben jij misschien gewoon niet het doel publiek van het spel. En als dit het spel voor jou slecht maakt, fair enough. Maar is de negativiteit nu echt nodig? Dat draagt toch niets bij aan de discussie.

Is er iemand die het dit verlengde weekend gaat spelen en er wel in in heeft? Eindig idee welk race je gaat nemen?

En misschien leuk om screenshots van je character te delen?
Ik ga er vanavond mee beginnen en ook dit weekend heb ik weinig plannen dus ik kijk er zeer naar uit. Ben vooral aan het twijfelen over de class, ik heb nogal bewust alle marketing genegeerd dus heb geen idee welke classes goed en minder goed spelen. Ik heb Origins en II eerder dit jaar herspeeld als dual wield rogue, misschien dat ik dan maar iets anders moet proberen nu.

Dat gaat wel weer heel ver ja, ik zie Until Dawn daar als woke bestempeld voor dit "features a Black male - Asian female couple"... En farming simulator zou ook al "slightly woke" zijn... :ROFLMAO:
Er zit natuurlijk bi in Combine Harvester. ;)

Mij kan het op zich niet veel schelen. Zoals in Baldur's Gate 3 was het erg goed aangebracht vond ik, iedereen de vrije keuze en romance away. Maar zoals dat wat ik gepost heb is zo'n slechte belerende dialoog, niet normaal. Alle Dragon Age's gespeeld en daarin waren de dialogen toch redelijk fantastisch.
Geen Witcher 3 of Planescape Torment maar toch van een zeker niveau. Ik vrees ervoor nu.

Ga eens op metacritic kijken en open de page zodat je van de reviews de eerste zinnen ziet.
Tel nu eens het aantal reviews die "return to form" in de eerste zinnen hebben, ik tel er 8. Zal echter wel toeval zijn hoor, die reviews zijn zeker te vertrouwen 👍

Ga eens op metacritic kijken en open de page zodat je van de reviews de eerste zinnen ziet.
Tel nu eens het aantal reviews die "return to form" in de eerste zinnen hebben, ik tel er 8. Zal echter wel toeval zijn hoor, die reviews zijn zeker te vertrouwen 👍
Oei, bij Black Ops 6 zie ik ook 7 reviews met het zinnetje "return to form". We hebben hier een heus complot ontdekt!

Mijn game is toegekomen en voorlopig hangt mijn flieter er nog aan en voel ik mij nog niet aangetrokken tot een Qunari they dus tot hiertoe alles ok!

Aan de twijfelaars : koopt u gewoon wayfinder echoes in de plek ge zult het u niet beklagen en voor de prijs moet je het niet laten is massive voor 25eur.

Is puur even even alternatief voorstellen aan mensen die een goeie action rpg game zoeken met veel value for money content en co-op . Deze kleine dev kan wat support gebruiken

Speelt enorm vlot op pc!
Rt en frame gen aan en constant 100+ fps.
Ziet er cartoony maar toch goed en gedetailleerd uit 🙂.
Wel even wennen die stijl.

Heb al een uur gespendeerd in de char creation om uiteindelijk de meest standaard combo te kiezen, human warrior 😛.

Heel benieuwd naar de rest van het spel.

Terug
Bovenaan