Doornik

TRUMP

Active member
Iemand daar al eens geweest?

Heb nog een bongo bon liggen, en had eens zitten kijken voor Henegouwen, is me een onbekende provincie...

Moeskroen ziet er nogal klein en beperkt uit, ik dacht dan maar aan Doornik.

Is dit de moeite om eens een zaterdag in te lopen kuieren? of toch maar uitwijken naar elders, Charoi bv. ook nog nooit gedaan.

Iemand daar al eens geweest?

Heb nog een bongo bon liggen, en had eens zitten kijken voor Henegouwen, is me een onbekende provincie...

Moeskroen ziet er nogal klein en beperkt uit, ik dacht dan maar aan Doornik.

Is dit de moeite om eens een zaterdag in te lopen kuieren? of toch maar uitwijken naar elders, Charoi bv. ook nog nooit gedaan.
Doornik is perfect om eens een zaterdag in te spenderen, zeker als je graag al eens een kerk binnen gaat want daar hebben ze wel enkele mooie exemplaren.

Doornik is perfect om eens een zaterdag in te spenderen, zeker als je graag al eens een kerk binnen gaat want daar hebben ze wel enkele mooie exemplaren.
is de winkelstraat ook de moeite? kwestie van het vrouwke ook wat vreugde te gunnen.

We zouden met de trein gaan, en das toch een heel eind, 1 uur naar brussel, en nog es 1 uur naar doornik :crazy:

is de winkelstraat ook de moeite? kwestie van het vrouwke ook wat vreugde te gunnen.

We zouden met de trein gaan, en das toch een heel eind, 1 uur naar brussel, en nog es 1 uur naar doornik :crazy:
Waarom niet met de auto? Minder dan een uurtje vanuit Jabbeke.

Geen zicht op de winkelstraat, plus al 5 jaar geleden en de handel heeft heel wat klappen gehad.

Ik vond het natuurhistorisch museum wel mooi daar, goed voor een paar uurtjes. Er is jaarlijks ook een Pinball festival waar je op verschillende plaatsen in de stad gratis kan spelen... (Ik lees net op Google dat al voorbij is)...

Doornik is wel mooi/gezellig vind ik. Ik moest daar regelmatig in het centrum zijn voor het werk en was eigenlijk positief verwonderd over de sfeer en stijl. Ik had echt een soort Marcinelle-idee in mijn hoofd.
Er is een winkelstraat bij de grand place (als dat daar effectief zo heet, schiet me er niet voor af), maar geen idee wat je verwachtingen daarin zijn. Buiten het centrum ook nog wat leuke straatjes met toffe horeca en ik herinner mij ook nog iets van een park, maar daar ben ik niet in geweest.

Terug
Bovenaan