Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Floris, het blijft toch wel een speciaal figuur... Waarom in godsnaam besluit ge als vrouw dat ge u daar graag eens door wilt laten bodypainten? :wtf:

Floris, het blijft toch wel een speciaal figuur... Waarom in godsnaam besluit ge als vrouw dat ge u daar graag eens door wilt laten bodypainten? :wtf:
Dit seizoen voelt wat extra 'onecht' aan. Het is minder volgen en meer hen in situaties gooien.

Dat zag er echt enorm ongemakkelijk uit. Vooral hoe Floris subtiel aan boord probeerde te leggen dat hij toch nog wel een goede minnaar was.

Wat ik me wel afvraag is de achtergrond van die Floris. Dat moet een aflevering op zich zijn, zijn weg van relatieve rijkdom naar dit. Is dat ooit tegoei aan bod gekomen?

Alochol dacht ik
Drugs ook zeker?

Sommige figuren mogen ze toch wel stoppen en eens tijd voor wat nieuwe. Zoals die boerkes die eigenlijk niks zeggen, Floris die meer en meer een toneel speelt, Davidson die mens is gewoon gebroken, laat die met rust, die dwaas van lernaut zo iemand moet je gewoon geen aandacht geven.

Ik zie liever types zoals die JP, die gast van de eerste aflevering met zijn paarden, die kerel met zijn rastas en zijn honden,..

Die hebben tenminste een interessant verhaal en gewoon ieder seizoen nieuwe gezichten ipv dezelfde zodanig uit te melken dat het niet meer geloofwaardig is.

Ligt dat zo gevoelig in Ieper?
Denk niet alleen in Ieper, wel bij de meesten die daar geld in gestoken hebben.

En ik kan die gewoon niet af. Welke opvoeding heeft dat kind eigenlijk ook als je die bezig hoort. En die Jo is nog niet te beschaamd om te zeggen dat hij het geld en het gebouw nog zou voor pakken op zijn gezin ook. Dan zie je direct wat voor rotte vis het is.

694

Denk niet alleen in Ieper, wel bij de meesten die daar geld in gestoken hebben.

En ik kan die gewoon niet af. Welke opvoeding heeft dat kind eigenlijk ook als je die bezig hoort. En die Jo is nog niet te beschaamd om te zeggen dat hij het geld en het gebouw nog zou voor pakken op zijn gezin ook. Dan zie je direct wat voor rotte vis het is.
De Jo.
Toen die destijds niet meer welkom was in België zonder naar de gevangenis te moeten, woonde die hier nog steeds hoor. In een gigantische villa niet ver van Langemark. Ik moest daar toen eens gaan leveren met de vrachtwagen, iets voor zijn paarden. Zijn kuisvrouw moest de pakbon aftekenen want hij zat zogezegd op de Filipijnen. :lol:

De programmamaker die steeds "GP" (dʒiːpiː) zegt i.p.v. "JP" (dʒeɪpiː) :sop: Spreek dat nu toch eens tegoei uit...
Het wordt correct uitgesproken. Zijn nickname in het tattoo milieu is “Gypy”.

“Hij staat bekend om zijn eigen unieke illustratieve stijl die hij het 'gypy'isme' noemt en vult zijn dagen al schilderend en tattoëerend. Free-hand, kubisme, dotwork, hij doet het allemaal en op zijn eigen manier.”
Bron
Bron 2

De Jo.
Toen die destijds niet meer welkom was in België zonder naar de gevangenis te moeten, woonde die hier nog steeds hoor. In een gigantische villa niet ver van Langemark. Ik moest daar toen eens gaan leveren met de vrachtwagen, iets voor zijn paarden. Zijn kuisvrouw moest de pakbon aftekenen want hij zat zogezegd op de Filipijnen. :laugh:

Letterlijk gezien wellicht niet gelogen. :unsure:

Het wordt correct uitgesproken. Zijn nickname in het tattoo milieu is “Gypy”.

“Hij staat bekend om zijn eigen unieke illustratieve stijl die hij het 'gypy'isme' noemt en vult zijn dagen al schilderend en tattoëerend. Free-hand, kubisme, dotwork, hij doet het allemaal en op zijn eigen manier.”
Bron
Bron 2
In dat geval wordt het verkeerd ondertiteld, aangezien er in de subtitles elke keer "J.P." staat wanneer de programmamaker "Gypy" zegt.

In dat geval wordt het verkeerd ondertiteld, aangezien er in de subtitles elke keer "J.P." staat wanneer de programmamaker "Gypy" zegt.
Daar heb je wel gelijk in. Ik vermoed dat de degene die de ondertitels verzorgd heeft hier niet van op de hoogte is en ervan uitging dat ze “J.P.” bedoelden.

Terug
Bovenaan