Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Nog erger, stel je voor dat je de eerste bent die een van die kinderen als partner mee naar huis neemt. Of de allerlaatste...

Ook leuk als die grootouders gaan worden. Als al die kleinkinderen op het nieuwjaarsfeestje hun nieuwjaarsbrieven moeten lezen is het al Driekoningen.

Stel je voor dat Ashton, Bryana, Braxton, Serenity, Britney en hoe ever the fuck de rest van die meute ook noemt er ook elk een stuk of zes op de markt brengen..

Stel je voor dat je het kind bent van dat koppel met hun 11 euh 12 kinderen. Ik zou echt zot worden in dat huis zonder privéplek en een moeder die zich maar blijft voortplanten. Gestoord :S
Is op het randje van primair in mijn ogen. Die zit er maar steeds bij te lachen en ze laat haar kinderen maar tamboeren. Terwijl de tafel nog gedekt stond (als ge dat gedekt kunt noemen: er lag brood op tafel, er lag broodbeleg en een aantal borden) stond er ne kleine met zijn schoenen aan, in het midden van diezelfde tafel.

De moeder plant zich maar voort, maar de vader ook he.

Ik zou ook zot worden, gene moment stilte in dat huis. En dan laat ze haar kinderen de predictor zien, niet te geloven, precies of die kinderen snappen wat dat is. En dan deden de kinderen voorstellen voor namen voor het toekomstig broerke of zusje: Kristof of Karo. Maar de moeder zegde: ofwel (nog maar eens) een naam die zijn oorsprong in een serie ofwel Dag of Storm. Ja, zegde de vader: als het een tweeling zou zijn dan kunnen we ze Dag en Nacht noemen!!!!! :thumb: :thumb:

Het is marginaler dan marginaal.

Die man met zijn Fles (boot) zalig. Die hebben tenminste avonturen meegemaakt en geleefd hoe ze willen. Veel interesdanter dan die voetbalploeg of die WW'kes.

Wel jammer een aflv zonder Floris, ze zijn dat bewust aan't rekken :D snoodaards

Die man met zijn Fles (boot) zalig. Die hebben tenminste avonturen meegemaakt en geleefd hoe ze willen. Veel interesdanter dan die voetbalploeg of die WW'kes.
Als je nu in een fles de oceaan over zou steken ben je zot. Als je dat in de jaren '70 gedaan zou hebben, nog zotter

Wat een badass die Fons. Jaws uitlezen terwijl je de oceaan oversteekt in een fles.

Kunt ge even goed Final Destination bekijken terwijl je op het vliegtuig zit.

Hoe komen die eigenlijk aan geld om eten te komen als ge maanden in zo een fles zit rond te dobberen?

Wel een prachtig avontuur... Dat die zo onderwater konden kijken in.

Hoe komen die eigenlijk aan geld om eten te komen als ge maanden in zo een fles zit rond te dobberen?

Wel een prachtig avontuur... Dat die zo onderwater konden kijken in.
Volgens mij een typisch geval van een paar maanden hier hard werken, sober leven en sparen. Om dan een lange tijd al reizend goedkoop te leven tot het geld op is/de trip voorbij is.

Ik vraag me af hoe die mensen aan 1700 € pensioen komen? Hebben die al die jaren als zelfstandige sociale zekerheid bijdragen betaald? Indien wel hebben ze zeker recht op die 1700€, en dat koppel met 11 kinderen, daar zou iemand van de sociale dienst toch eens een woordje uitleg moeten gaan geven.

Ik vraag me af hoe die mensen aan 1700 € pensioen komen? Hebben die al die jaren als zelfstandige sociale zekerheid bijdragen betaald? Indien wel hebben ze zeker recht op die 1700€, en dat koppel met 11 kinderen, daar zou iemand van de sociale dienst toch eens een woordje uitleg moeten gaan geven.
Het was €2100 uiteindelijk als ik het goed begreep. Voor hun 2 samen dan wel.
Het is dat wat ik ook niet goed begrijp. Hoe kunt op zo een fles zitten 6 maanden (kosten voedsel). Of krijgen die daar sponsoring voor/was dat die zijn 'werk'.

Die gast is trouwens 82 jaar.... Zou ge niet zeggen.

Volgens mij een typisch geval van een paar maanden hier hard werken, sober leven en sparen. Om dan een lange tijd al reizend goedkoop te leven tot het geld op is/de trip voorbij is.
Gho, na de reis een boek schrijven, lezingen houden. Kan je toch wel wat geld van verdienen. Misschien niet van leven, maar toch een goede aanvulling.

Zijn madam ook 75. Ik vind het echt een boeiend verhaal in elk geval. Het is een mentaliteit om jaloers op te zijn. Letterlijk een sprong in het diepe gedaan, mooi toch.

82 what? Dacht 65 ofzo :laugh:
Tzal dan toch waar zijn zeker dat zeelucht gezond is. :tongue:
Of het stressvrije leven. :p
Vind het rare, maar interessante, vogels om te zien. 1000x beter dan dat homokoppel (saai en niet voor dit programma) of dat marginale gezin met 12 kinders en 15 honden (bloeddruk stijgt bij het zien daarvan).

En dan altijd die voiceover bij dat gezin '' leven officieel onder de armoedegrens '', maar het kindergeld tellen ze dan nie terbij.
Ik daag u uit om met 3000 euro per maand 12 kinderen groot te brengen. Akkoord, kleding, desnoods schoenen, kunnen ze nog van mekaar dragen. Alhoewel schoenen, die zijn bij gasten tot 10 jaar wel 'op' als ze er uit gegroeid zijn. Maar voeding, dat is al ne factor die bij elk kind afzonderlijk is, dokter, pampers, wassen, droogkast, auto waar ze allemaal in kunnen, school rekeningen. Echt, als ge denkt dat ge rijk wordt van kinderen kopen, :nono:. En - ik weet waarover ik spreek - denk niet dat ze met groter worden, minder gaan kosten, integendeel!

Terug
Bovenaan