Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Ik moest wel lachen met het verhaal van Floris dat er eens een vrouw was die het 'bij hem binnen eens wou zien'. Toen begon hij (geloof ik dat hij zegde) voor 't eten te zorgen en die vrouw zei: kmoet nog efkes iets uit mijnen auto gaan halen. En nooit meer gezien, die vrouw.

Binnenkort op Vier (naar analogie met 'Wie wordt de man van Wendy' en 'The Bachelorette') Floris zoekt een vrouw.

Ik snap niet dat iemand in zo’n smerigheid kan leven. Ik wil gerust begrijpen dat je niet materialistisch bent, maar een beetje basishygiëne is toch wel op z’n plaats. Die zijn kleren komen 9/10 vuiler uit zijn wasmachine dan dat ze erin gingen.

zouden er vrouwen zijn die op Floris vallen? :p

Als telenet technieker kan ik u zeggen dat er best veel vuile mensen zijn. Niet zoals Floris natuurlijk. Maar oude verstokte rokers of mensen met honden die nie kuisen komt regelmatig voor.

al een paar keer moeten kokhalzen bij het binnen zetten van de eerste stappen. Als je dan wat moet gaan halen uit je auto en weet dat je even van de frisse lucht terug binnen moet pfff 😅

zouden er vrouwen zijn die op Floris vallen? :p

Als telenet technieker kan ik u zeggen dat er best veel vuile mensen zijn. Niet zoals Floris natuurlijk. Maar oude verstokte rokers of mensen met honden die nie kuisen komt regelmatig voor.

al een paar keer moeten kokhalzen bij het binnen zetten van de eerste stappen. Als je dan wat moet gaan halen uit je auto en weet dat je even van de frisse lucht terug binnen moet pfff 😅
😫 😫

Ik snap niet dat iemand in zo’n smerigheid kan leven. Ik wil gerust begrijpen dat je niet materialistisch bent, maar een beetje basishygiëne is toch wel op z’n plaats. Die zijn kleren komen 9/10 vuiler uit zijn wasmachine dan dat ze erin gingen.
Toen hij waskot binnen ging en zei "der ligt weer stront op"
Ge zag begot niet meer dat het kleren waren 😂

Kan iemand mij uitleggen waarom de WWkes uit Berlaar meedoen in dit programma? Zij hebben een café, mooi huis en auto. Ben er ooit al eens geweest in hun kroeg.. Voor mij zijn da geen ‘sukkelaars’ zoals de rest

64-B610-B6-1-A66-439-D-BF9-F-EC124-D08-EAE0.jpg

Allee, geen geld hebben maar toch bonnekes uitknippen voor wasmiddel want dan hebben ze toch dat van dash wat nog altijd duurder is. Koop dan da van everyday he, even goed en altijd 3 euro voor een bus!!! :angry: :wallbash:

Ik ken Evert persoonlijk. Heb vroeger nog voor hem gewerkt en heb les gehad van hem.
Die mens heeft echt wel het een en ander mee gemaakt. En het is een oprecht goede gast. Hij is over het algemeen een zeer positief ingesteld persoon en dat terwijl hij een hoop dingen heel lang fysiek niet meer aan kon die zo belangrijk voor hem zijn. (Tekenen, en muziek maken).
Enerzijds ben ik wel eens jaloers dat hij zo leeft, maar aan de andere kant, als je weet welke een miserie hij meegemaakt heeft, dan wil je echt niet ruilen.
Ik kan mij vinden in hem, ik heb ook rook in mijn plonkast, gewoon niet zoveel als hem. Ik zou wel niet in de leie zwemmen, ik rijd/reed wel paard.

Die 2 broers blijven toch grappig om die bezig te horen.

Bij de davidsons wel effe slikken als je iemand zo slecht ziet.

Die mee haar 11 klein mannen hebben 15 honden. Miljaar zeg.
Dat zijn meer dan 45 stronten per dag opkuisen.
Dien kerel is wel een werker vind ik, als je ook zelf nog dit en dat kan maken, dat kan ik allemaal niet ze.
Update: lap, nr 12, die is weer zwanger.

Die nieuwe die er in komen: zij zo zot als een achterdeur en hem ook ne specialen maar wel een slimme kerel lijkt me.
Wel zot die fles ;).

Ik vind het echt een goei programma.

Vraagske: ik ben in iets niet mee ivm Davidsons.

Int vorige seizoen had hem zijn dure oto verkocht om een cafe te beginnen. Daar zien we niets meer van? Geen cafe meer?
+ hem rijdt er weer mee zo ne vette oto.

Ik weet wel dat ze zich latten vangen hebben, vorige eigenaar veel schulden en schijnt dat zij dat moeten betalen hebben.

Laatst bewerkt door een moderator:
Allee, geen geld hebben maar toch bonnekes uitknippen voor wasmiddel want dan hebben ze toch dat van dash wat nog altijd duurder is. Koop dan da van everyday he, even goed en altijd 3 euro voor een bus!!! :angry: :wallbash:
En dan altijd die voiceover bij dat gezin '' leven officieel onder de armoedegrens '', maar het kindergeld tellen ze dan nie terbij.

Stel je voor dat je het kind bent van dat koppel met hun 11 euh 12 kinderen. Ik zou echt zot worden in dat huis zonder privéplek en een moeder die zich maar blijft voortplanten. Gestoord :S

Stel je voor dat je het kind bent van dat koppel met hun 11 euh 12 kinderen. Ik zou echt zot worden in dat huis zonder privéplek en een moeder die zich maar blijft voortplanten. Gestoord :S
Nog erger, stel je voor dat je de eerste bent die een van die kinderen als partner mee naar huis neemt. Of de allerlaatste...

Ook leuk als die grootouders gaan worden. Als al die kleinkinderen op het nieuwjaarsfeestje hun nieuwjaarsbrieven moeten lezen is het al Driekoningen.

Terug
Bovenaan