Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vraag is of het speeksel is of een restantje van de avond ervoor.Dienen met overschot aan speeksel op zijn lippen heeft echt het lelijkste dialect ooit.
Die zien we over een tijdje terug in het vierde seizoen van De Vuilste Jobs Van Vlaanderen.Diene mens is ondertussen toch al lang uit zijn huis gezet neem ik aan?
'k Vond dat gelijk altijd zo'n zuur mens. Ge zou denken dat ge wat positiever in't leven zou staan als ge weet da ge terminaal zijt![]()
Nochtans in Leef! en dergelijke programma's zijn er veel mensen die veel positiever staan in't leven. Ieder mens zal anders zijn wss..Ik hoop oprecht dat je dat niet meent. En dat je niemand kent met kanker of een andere zware ziekte.
It's funny 'cause it's true. Hoeveel vrouwen er wel niet met problemen rondlopen down there die eigenlijk veroorzaakt worden door te hygiƫnisch te zijn."Als je als vrouw 10x wrijft met een doekje onderaan dan moet je nie verschieten dat je een ontsteking krijgt. Laat de natuur zijn gang gaan. Dat geeft niet als dat wat stinkt."
Die mens verdient een spin-off.
Ik begrijp ook niet wat die daar doen? Gaan alle 2 werken. Schoon huis, schone tuin, schone auto.Die homo's vind ik maar nietske, bende zagen. Komen wat nekkerig over ik weet het niet.
Evert wel een mooie mens, maar een beetje van het pad afgeraakt. Alhoewel, misschien zijn wij helemaal gek geworden dat we dit niet meer zo normaal vinden.Ik begrijp ook niet wat die daar doen? Gaan alle 2 werken. Schoon huis, schone tuin, schone auto.
Ze gaan gewoon niet graag op verlof.
De boerkes, Floris en Evert is toch waar het programma om draait. Prachtige mens die Evert trouwens.
Floris ook he. Beiden mooie job gehad en waarschijnlijk onder de stress bezweken om te komen waar ze zijn. Kan ze alletwee appreciƫren, genieten van hun leven op hun manier zonder iemand tot last te zijn (buiten de huisbaas).Evert wel een mooie mens, maar een beetje van het pad afgeraakt. Alhoewel, misschien zijn wij helemaal gek geworden dat we dit niet meer zo normaal vinden.
Evert wel een mooie mens, maar een beetje van het pad afgeraakt. Alhoewel, misschien zijn wij helemaal gek geworden dat we dit niet meer zo normaal vinden.
Wat deed Floris?Floris ook he. Beiden mooie job gehad en waarschijnlijk onder de stress bezweken om te komen waar ze zijn. Kan ze alletwee appreciƫren, genieten van hun leven op hun manier zonder iemand tot last te zijn (buiten de huisbaas).
LAAAAADIIIEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!ok maar.. "KIPPETJUUUHSS!! KIPPETJUUUUHS!"![]()
Dat is altijd een excentrieke mens geweest natuurlijk. Het is niet dat je met een burn-out dat wordt.Van architect naar slapen in een camionette. Contrast kan bijna niet groter.
Zijn aquarel werkjes mochten er ook zijn.