Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

"Als je als vrouw 10x wrijft met een doekje onderaan dan moet je nie verschieten dat je een ontsteking krijgt. Laat de natuur zijn gang gaan. Dat geeft niet als dat wat stinkt."

Die mens verdient een spin-off.

Dienen Floris is toch echt een topper. Beetje dansen mee zijn 2 pullekes in de handen. Geniaal.

Ge moet uw schoenen niet uit doen haha.

Die homo's vind ik maar nietske, bende zagen. Komen wat nekkerig over ik weet het niet.

"hier kan een meiske toch niet op gaan liggen? Ge moet da proper maken. Of nee wacht... als ze blijft dan weet ge da ze het niet voor het geld doet"

ge komt niet toe in de maand Floris 🤔

"Als je als vrouw 10x wrijft met een doekje onderaan dan moet je nie verschieten dat je een ontsteking krijgt. Laat de natuur zijn gang gaan. Dat geeft niet als dat wat stinkt."

Die mens verdient een spin-off.
It's funny 'cause it's true. Hoeveel vrouwen er wel niet met problemen rondlopen down there die eigenlijk veroorzaakt worden door te hygiƫnisch te zijn.

Allee, versta me nu niet verkeerd, ik proef ook niet graag vis. Maar er is wel wat van aan wat hij daar zegt.

De vrouw die overleden is?
Ieder heeft zijn karakter zeker?
Mijn ma heeft kanker gehad, dat pakt wel echt op u en de ene gaat er anders mee om dan de andere.

Ik heb die dame toch meermaals zien lachen ook maar ze was een volwassen dame , haare vent zat vorige week kleuterig te doen en ze maakte zich terecht kwaad.

Die homo's vind ik maar nietske, bende zagen. Komen wat nekkerig over ik weet het niet.
Ik begrijp ook niet wat die daar doen? Gaan alle 2 werken. Schoon huis, schone tuin, schone auto.

Ze gaan gewoon niet graag op verlof.

De boerkes, Floris en Evert is toch waar het programma om draait. Prachtige mens die Evert trouwens.

Ik begrijp ook niet wat die daar doen? Gaan alle 2 werken. Schoon huis, schone tuin, schone auto.

Ze gaan gewoon niet graag op verlof.

De boerkes, Floris en Evert is toch waar het programma om draait. Prachtige mens die Evert trouwens.
Evert wel een mooie mens, maar een beetje van het pad afgeraakt. Alhoewel, misschien zijn wij helemaal gek geworden dat we dit niet meer zo normaal vinden.

Evert wel een mooie mens, maar een beetje van het pad afgeraakt. Alhoewel, misschien zijn wij helemaal gek geworden dat we dit niet meer zo normaal vinden.
Floris ook he. Beiden mooie job gehad en waarschijnlijk onder de stress bezweken om te komen waar ze zijn. Kan ze alletwee appreciƫren, genieten van hun leven op hun manier zonder iemand tot last te zijn (buiten de huisbaas).

Ik ergerde mij mateloos aan de commentaar tijdens Evert: "je zou haast vergeten dat hij met een burn-out zit", terwijl hetgeen wat Evert aan het doen is mij net cruciaal lijkt voor het herstelproces.

Floris ook he. Beiden mooie job gehad en waarschijnlijk onder de stress bezweken om te komen waar ze zijn. Kan ze alletwee appreciƫren, genieten van hun leven op hun manier zonder iemand tot last te zijn (buiten de huisbaas).
Wat deed Floris?

Van architect naar slapen in een camionette. Contrast kan bijna niet groter.
Zijn aquarel werkjes mochten er ook zijn.

Van architect naar slapen in een camionette. Contrast kan bijna niet groter.
Zijn aquarel werkjes mochten er ook zijn.
Dat is altijd een excentrieke mens geweest natuurlijk. Het is niet dat je met een burn-out dat wordt.
Maar als je niks meer hebt is de perceptie van iedereen over u wel totaal anders.

Ik ken Evert persoonlijk. Heb vroeger nog voor hem gewerkt en heb les gehad van hem.
Die mens heeft echt wel het een en ander mee gemaakt. En het is een oprecht goede gast. Hij is over het algemeen een zeer positief ingesteld persoon en dat terwijl hij een hoop dingen heel lang fysiek niet meer aan kon die zo belangrijk voor hem zijn. (Tekenen, en muziek maken).
Enerzijds ben ik wel eens jaloers dat hij zo leeft, maar aan de andere kant, als je weet welke een miserie hij meegemaakt heeft, dan wil je echt niet ruilen.

Terug
Bovenaan