Doe mee aan de 999 Games Quiz en win!

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
November wordt een ware quizmaand. Na de sportquiz en de Beyond Quiz presenteren we jullie ook deze 999 Games Quiz. 999 Games, Nederlands grootste uitgever van bordspellen, wordt namelijk een vaste sponsor van BeyondGaming, waardoor we hen graag eens extra in de kijker zetten. Dit doen we door deze quiz waarbij je tien vragen krijgt die over 999 Games en de spellen van die uitgever gaan. De winnaar van deze quiz krijgt Libertalia en Carcassonne De Mist, terwijl de tweede plaats Carcassonne De Mist toegestuurd zal krijgen. De quiz loopt tot en met 18 december. De pakjes kun je dan normaal gezien nog kwijt onder de kerstboom. Veel succes!

DEELNEMEN KAN HIER!

999games-quiz-front.jpg
 
Wil nu niet overkomen als een oude zaag en ik gun het iedereen van harte maar is nu toch wel heel toevallig dat de top 20 (buiten @KnightOfCydonia ) overspoeld wordt door mensen die hier dan speciaal voor registreren en verder niks doen en dan nog eens allemaal monsterscores behalen ook. Ik snap heus wel dat jullie nieuwe users willen lokken en het zal misschien wel allemaal toeval zijn maar heb hier toch een beetje een dubbel gevoel bij moet ik zeggen...of ligt het aan mij?
 
Wil nu niet overkomen als een oude zaag en ik gun het iedereen van harte maar is nu toch wel heel toevallig dat de top 20 (buiten @KnightOfCydonia ) overspoeld wordt door mensen die hier dan speciaal voor registreren en verder niks doen en dan nog eens allemaal monsterscores behalen ook. Ik snap heus wel dat jullie nieuwe users willen lokken en het zal misschien wel allemaal toeval zijn maar heb hier toch een beetje een dubbel gevoel bij moet ik zeggen...of ligt het aan mij?
Wees gerust, de valsspelers gaan eruit. En dat zijn er een pak.
 
Wat was het probleem misschien?
999 Games deelde de quiz op hun socials (aangezien we hiervoor een samenwerking zijn aangegaan) wat resulteerde in héél wat nieuwe accounts. Dat is uiteraard niet erg, ook nieuwe leden mogen wat winnen. Probleem was echter dat de helft ervan enkele dubbelaccounts aanmaakte om toch maar meer punten te hebben dan de rest...
 
Terug
Bovenaan