VTM Docu: Van Rossem.

Zeer interessant figuur, die Van Rossem. Mijne pa kende hem redelijk goed eind jaren 80, begin 90. Extreem intelligent en inderdaad een groot bakkes. Hij heeft mijne pa meermaals afgeraden van een Ferrari te kopen, want 'ze zijn geen kloten waard, elk onderhoud is eigenlijk een revisie' :laugh:

Soms vraagt ge u af of hij niet gelukkiger geweest zou zijn moest hij professor zijn geworden en les zou hebben gegeven aan de universiteit. Want dat was toch zo een tijdje het pad wat hij wou gaan bewandelen.
 
Tja een van de meest excentrieke en tegelijk interessante personen die België gekend heeft. Beetje jammer om 5j na zijn dood nog na te trappen met bepaalde getuigenissen. Dat ze dan een samenvatting maken van z'n leven met markante maar positieve getuigenissen en beelden.
Anyway die 1000 flashes per aflevering van "dirty fly" ertussen zijn hooguit irritant!
 
Tja een van de meest excentrieke en tegelijk interessante personen die België gekend heeft. Beetje jammer om 5j na zijn dood nog na te trappen met bepaalde getuigenissen. Dat ze dan een samenvatting maken van z'n leven met markante maar positieve getuigenissen en beelden.
Anyway die 1000 flashes per aflevering van "dirty fly" ertussen zijn hooguit irritant!
Dan is de reeks van Peter Boeckx waar hij Van Rossem zelf aan het woord laat in zijn laatste levensfase misschien wel interessanter.

Zijn Van Rossem en Alloo uiteindelijk in ruzie gevallen misschien?
Opvallend dat Alloo opeens niet meer betrokken werd.
 
Dan is de reeks van Peter Boeckx waar hij Van Rossem zelf aan het woord laat in zijn laatste levensfase misschien wel interessanter.

Zijn Van Rossem en Alloo uiteindelijk in ruzie gevallen misschien?
Opvallend dat Alloo opeens niet meer betrokken werd.
Zal mss in een van de latere afleveringen nog te zien zijn... evenals hopelijk die Rachida, de moeder van youri die er indertijd toch met veel kabaal mee getrouwd was.
Zulke non conformisten maken ze toch niet meer...
 
Net zoals FV en DBM : Een schurk.

Een sympathieke schurk, maar nog steeds een schurk.

Ik vind het wel heel goedkoop om op deze manier met die beschuldigingen van ongewenste intimiteiten om te gaan. Is er iets gebeurd? Zeg het dan en toon het meteen als documentairemaker. Maar gebruik het niet als cliffhanger. Dat is weinig respect voor het mogelijke slachtoffer en de beschuldigde.

Die ex-man van zijn eerste vrouw moet wel echt een engel van een mens zijn. Positieve indruk achterlaten bij het nieuwe kind van zijn ex-vrouw én klaarstaan om te helpen ten alle tijde. Nuja, relatief eenzijdig verhaal zonder weerwoord natuurlijk, maar de zoon van JPVR bevestigt het wel in zekere mate.

Ik vind de figuur zeer interessant maar de docu maakt niet echt veel indruk voorlopig. Het is ook ietwat warrig gebracht vind ik.
 
vind de figuur zeer interessant maar de docu maakt niet echt veel indruk voorlopig. Het is ook ietwat warrig gebracht vind ik.
Vind ik ook. Deze aflevering kon mij alvast weinig boeien.
Precies bedoeld om die broer en (stief)zus tegen elkaar op te zetten.
 
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er met gemengde gevoelens naar kijkt.
Ik verwachte een serie met een ´best of´, niet een Dag Allemaal met beeld en klank.
 
Dan hebben jullie Mijn Slechtste Beste Vriendin nog niet gezien, ook van diezelfde Ilse Beyers.
Ik heb er een stuk van gezien. Ik behoor duidelijk niet tot de doelgroep en vraag mij af wie wel eigenlijk.
 
Dan hebben jullie Mijn Slechtste Beste Vriendin nog niet gezien, ook van diezelfde Ilse Beyers.
Ik heb er een stuk van gezien. Ik behoor duidelijk niet tot de doelgroep en vraag mij af wie wel eigenlijk.

50 jarige Martine die wekelijks de Dag Allemaal doorbladert bij de coiffeur, in een petanqueclub zit en dol is op de boeken van Nicci French?
 
Dan hebben jullie Mijn Slechtste Beste Vriendin nog niet gezien, ook van diezelfde Ilse Beyers.
Ik heb er een stuk van gezien. Ik behoor duidelijk niet tot de doelgroep en vraag mij af wie wel eigenlijk.
Is dat niet gewoon een uitkering voor de slachtoffers van Bart De Pauw? Echt een minachting van de kijker dat programma.
 
Totaal vergeten dat JPVR ooit nog "iets" kortstondig had met Brigitta Callens.
Moet wel een speciaaltje geweest zijn in haar topjaren, Frank Verstraeten had het er zichtbaar nog steeds moeilijk mee.
 
Laatst bewerkt:
Dan hebben jullie Mijn Slechtste Beste Vriendin nog niet gezien, ook van diezelfde Ilse Beyers.
Ik heb er een stuk van gezien. Ik behoor duidelijk niet tot de doelgroep en vraag mij af wie wel eigenlijk.
Mijn vriendin kijkt daar naar. 😬 Ik snap er echt niks van, de stukjes die ik al heb meegekeken waren zo slecht.

Ik twijfelde nog om de docu te bekijken, aangezien ik betrekkelijk weining over JPVR weet, maar na alle reacties hier laat ik het er maar bij.
 
Ik twijfelde nog om de docu te bekijken, aangezien ik betrekkelijk weining over JPVR weet, maar na alle reacties hier laat ik het er maar bij.
Dan kijk je beter naar die van Peter Boeckx. Ook niet de beste journalist, maar inhoudelijk toch al wat beter, vooral omdat Jean Pierre er tenminste zelf inkomt.

Het moment dat hij Hugo Coveliers voor zijn deur laat staan alleen al de moeite om de docu te bekijken.
 
Terug
Bovenaan