Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup, vanaf 11 augustus.komt in augustus niet "What If...?" uit?

As you're an existing annual subscriber for your next renewal you will pay the current price of 69,99 € for another 12 months. You don’t have to do a thing. Your Disney+ annual subscription will renew automatically for 69,99 € on 15 september 2021, and it’ll be charged through your registered payment method.
Disney heeft de eerder aangekondigde prijsverhoging voor Disney Plus met dik twee maanden uitgesteld. Abonnees gaan niet vanaf 23 augustus 2021 maar vanaf 3 november 2021 het hogere bedrag betalen.
Met de toevoeging van Star op Disney Plus in februari van dit jaar, gooide Disney de prijs voor zijn streamingdienst Disney Plus omhoog. Waar je eerst 6,99 euro per maand en 69,99 euro per jaar betaalde wordt dit nu 8,99 euro per maand en 89,90 euro per jaar. Disney liet toen weten dat de nieuwe abonnementsprijzen vanaf 23 augustus 2021 in zouden gaan. Dit is nu dus opgeschoven naar 3 november 2021.
Nieuwe situatie
Heb jij nu een maandabonnement op Disney Plus? Dan ga jij dus pas vanaf 3 november 2021 het nieuwe maandbedrag betalen.
Heb jij een jaarabonnement op Disney Plus, loopt deze voor 3 november 2021 af en verleng je hem voor deze datum? Dan heb je geluk, want dan kan je nog een jaar lang genieten van de oude prijs. Als je abonnement na deze datum afloopt en je deze verlegt ga je automatisch de nieuwe prijs betalen.
Als je nu direct je abonnement opzegt en weer activeert ga je direct de nieuwe prijs betalen.
Disney laat weten dat het ten minste 30 dagen voordat de prijswijziging doorgevoerd wordt een e-mail zal sturen met informatie hieromtrent. Zorg er daarom voor dat je e-mailadres in je account up-to-date is.
Aha goeie informatie, ik ga m'n abbo dan laten doorlopen. Wel jammer dat het niet op 59,99 blijft.
Als je het met enkele mensen kan delen is de prijs nog altijd verwaarloosbaar ehAha goeie informatie, ik ga m'n abbo dan laten doorlopen. Wel jammer dat het niet op 59,99 blijft.

Ik heb dat bij mijn weten nog nooit op Disney+ gezien in België eigenlijkIk ben momenteel op reis en ik wilde wat It’s Always Sunny inhalen, maar ik vind het nergens meer terug. Hebben ze dat uit de catalogus gehaald?![]()

UK Netflix heeft het staan. Dus met een goeie VPN kun je zo kijken.Ik ben momenteel op reis en ik wilde wat It’s Always Sunny inhalen, maar ik vind het nergens meer terug. Hebben ze dat uit de catalogus gehaald?![]()
Mwoah, een goede VPN is betalen, is wat overkill in dit geval.UK Netflix heeft het staan. Dus met een goeie VPN kun je zo kijken.
Stond er effectief op nog twee maand geleden want toen zag ik het staan en dacht ik “Dat haal ik deze zomer in!”Ik heb dat bij mijn weten nog nooit op Disney+ gezien in België eigenlijk![]()
Ik heb nog nooit It's Always Sunny uberhaupt in België ooit gezien. Ben je dat zeker?Mwoah, een goede VPN is betalen, is wat overkill in dit geval.
Stond er effectief op nog twee maand geleden want toen zag ik het staan en dacht ik “Dat haal ik deze zomer in!”
Stond er effectief op nog twee maand geleden want toen zag ik het staan en dacht ik “Dat haal ik deze zomer in!”
Ja effectief, want ik zat hier thuis toen wij die nieuwe Star catalogus eens opentrokken en daar stond IASIP te blinken. En ik zei toen nog tegen mijn vriendin "Ah perfect, dan kan ik dat eindelijk eens inhalen."Weet dat deze in de Hulu catalogus zit, owned by Disney.
Dus sinds de introductie van Star, check ik dit geregeld of deze er al tussen staat. Heb hem er nooit zien tussen staan. Zeker dat het op de Vlaamse Disney+ was?
Echt belachelijk dat deze reeks nog nooit legaal in ons land te zien was …
Is er nog een VPN die werkt voor Netflix/Disney+? Ik heb een Engelse abo dus dat is op zich wel leuk maar indertijd was Netflix-hoppen toch zo plezant.UK Netflix heeft het staan. Dus met een goeie VPN kun je zo kijken.
Ik heb een 2 of 3 jaar abbo genomen op NordVPN. Werkt perfect.Is er nog een VPN die werkt voor Netflix/Disney+? Ik heb een Engelse abo dus dat is op zich wel leuk maar indertijd was Netflix-hoppen toch zo plezant.
Dat zal dan een foutje geweest zijn dat hij er al tussen stond mss, jammergenoeg. Hopelijk staat hij er snel tussen!Ja effectief, want ik zat hier thuis toen wij die nieuwe Star catalogus eens opentrokken en daar stond IASIP te blinken. En ik zei toen nog tegen mijn vriendin "Ah perfect, dan kan ik dat eindelijk eens inhalen."
Ik denk dat het effectief een keuzevakje was om de serie te beginnen en geen algemeen promovenster.