Disney maakt releasedatum Black Widow bekend

Disney heeft zopas op hun Twitter-account de releasedatum van Black Widow bekendgemaakt. De film zal zowel in de bioscoop als op Disney+ te zien zijn vanaf 9 juli. Abonnees zullen, net zoals bij Mulan en Raya and the Last Dragon, een extra vergoeding moeten betalen.

In deze film moet Natasha Romanoff, met verve vertolkt door Scarlett Johansson, de confrontatie aangaan met haar duistere verleden. Het verhaal speelt zich vele jaren voordat ze een Avenger werd af.

 
Laatst bewerkt:
U niet alleen. Ik betaal er ook niet voor.
Hangt af wat die extra vergoeding is natuurlijk. Dat Disney deze zomaar gratis zou releasen terwijl dit anders een cinema-release zou zijn en dus op die manier inkomsten zal genereren lijkt mij ook een beetje naïef. Spreken ze hier van 20 euro, dan hoeft het niet, hoewel het nog steeds minder is als 2 cinematickets (normale prijs kinepolies).
 
Redactie
Hangt af wat die extra vergoeding is natuurlijk. Dat Disney deze zomaar gratis zou releasen terwijl dit anders een cinema-release zou zijn en dus op die manier inkomsten zal genereren lijkt mij ook een beetje naïef. Spreken ze hier van 20 euro, dan hoeft het niet, hoewel het nog steeds minder is als 2 cinematickets (normale prijs kinepolies).
21,99 euro normaal gezien.
 
Terug
Bovenaan