Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorceress was ook zeeer sterk terwijl Barb meer aan de tegenstrijdige kant van het verhaal zit.Vorige beta met mage gespeeld en dat was echt easy mode, nu voor barbarian gekozen maar al heel veel dood gegaan en geraak maar niet voorbij de laatste boss uit de verhaallijn. Lvl 19 momenteel, misschien eerst nog wat sidequests en wat dungeons voltooien vooraleer ik het opnieuw probeer.
Heb je dit weekend al gespeeld?Sorceress was ook zeeer sterk terwijl Barb meer aan de tegenstrijdige kant van het verhaal zit.

Nog niet zo veel, zit met barb op lvl 11 World Tier 2. Wel al gemerkt dat alles wel wat harder hit idd.Heb je dit weekend al gespeeld?

Ik heb er +- 2,5 uur over gedaan, zo goed als enkel main quest.Hoelang duurt het eigenlijk om te levellen naar 20?
Dit weekend nog geen tijd gehad, om te spelen.
20€ betalen om wss 70% van de tijd niet kunnen aanloggen![]()

Die premium battlepass zit er ook in, en in de duurste versie die premium battlepass + tier skips.Maar zelfs al kun je 4 dagen spelen dan nog is het wel 20€ erboven op en voor de rest zit er niet echt iets beters in die pak denk ik (wat cosmetics zeker). Vandaar dat ik het hier even vroeg wat jullie kopen.
Uit principe alleen al betaal ik niet voor early access. Op die paar dagen zal het niet komen. De beta heb ik ook niet gespeeld, omdat ik bij full release verrast wil worden. Maar ieder z'n keuze daarin natuurlijk!
geen andere plannen en niemand waar ik moet naar zien.
Dus dat gaat teveel "pieken' om te wachten tot de dinsdag avond.![]()
. We kunnen wel nog een paar weken wachten met beslissen natuurlijk