Diablo IV

Diablo IV

Vorige beta met mage gespeeld en dat was echt easy mode, nu voor barbarian gekozen maar al heel veel dood gegaan en geraak maar niet voorbij de laatste boss uit de verhaallijn. Lvl 19 momenteel, misschien eerst nog wat sidequests en wat dungeons voltooien vooraleer ik het opnieuw probeer.

Vorige beta met mage gespeeld en dat was echt easy mode, nu voor barbarian gekozen maar al heel veel dood gegaan en geraak maar niet voorbij de laatste boss uit de verhaallijn. Lvl 19 momenteel, misschien eerst nog wat sidequests en wat dungeons voltooien vooraleer ik het opnieuw probeer.
Sorceress was ook zeeer sterk terwijl Barb meer aan de tegenstrijdige kant van het verhaal zit.

Sorceress was ook zeeer sterk terwijl Barb meer aan de tegenstrijdige kant van het verhaal zit.
Heb je dit weekend al gespeeld? :P
Er is een "balance patch" uitgevoerd: classes generfed + mobs hitten harder, veel harder. Zelfs als sorc is het momenteel moeilijk. Necro heeft denk ik de grootste nerf gehad.
Geen verhoogde kans op legendaries (zoals vorig open beta weekend) maakt alles ook veel moeilijker. Waar ik vorig weekend full legendary was tegen lvl20 (met dan nog nuttige legendaries!) heb ik dit weekend nog geen enkele legendary drop gehad.

Ik speel barb en valt toch mee. Maar 1x gestorven tot nu toe tegen die moeder.

Van queue gisterenavond en nu niks gemerkt, ferme servers daar.

necro loopt langs geen kanten voor mij, begonnen met rogue en gaat al veel beter
de xp is wel wat omhoog zeker? kan mij niet herinneren dat je zo rap naar lvl 20 kon
ik ga wel met barb starten, trage start, maar eens je wat legendaries hebt kan de pret beginnen

Same , world boss done. (Necromancer - serieuze aanpassing na de nerf, vooral op bosses)

2 pogingen ,eerst poging naar de kl*¨¨¨door 2 lage levels die daar stonden te wachten/trollen, en zo dus 2 spots van levels 20's innamen.
(Dat is dus wel een klotesysteem)

En nog eens wat dungeons gedaan op level 20 nav de Nec en Dungeon nerfs/changes.
Ben wel tevreden met die aanpassing van de dungeons, er wasidd wat meer variatie tussen de verschillende dungeons en minder backtracking.

De servers liepen perfect vanaf minuut 1 dat ze online waren.
Early acces release zal er snel gaan zijn, dus goede vooruitzichten.

Laatst bewerkt:
Hoelang duurt het eigenlijk om te levellen naar 20?
Dit weekend nog geen tijd gehad, om te spelen.

Hoelang duurt het eigenlijk om te levellen naar 20?
Dit weekend nog geen tijd gehad, om te spelen.
Ik heb er +- 2,5 uur over gedaan, zo goed als enkel main quest.

World boss is enkel nog eens om 15h00 en 18h00 onze tijd vandaag om die mount reward binnen te halen op je account.

Welke versie kopen jullie? Ik vind de prijzen best pittig. 70€ voor de standaard en wil je early access meteen 90€. Early access zie er wel goed uit doordat het dan uitkomt op vrijdag en je dus meteen een weekend hebt om te spelen ipv pas dinsdag. Maar dat is dan wel 20€ boven op een al pittig prijsje.

20€ betalen om wss 70% van de tijd niet kunnen aanloggen 😅

Dit weekend verloopt alles wel heel vlot niks van queues gehad dus dat valt wel mee dus daar geloof ik wel in dat ze de servers gaan recht kunnen houden dat eerste weekend. Maar zelfs al kun je 4 dagen spelen dan nog is het wel 20€ erboven op en voor de rest zit er niet echt iets beters in die pak denk ik (wat cosmetics zeker). Vandaar dat ik het hier even vroeg wat jullie kopen.

Uit principe alleen al betaal ik niet voor early access. Op die paar dagen zal het niet komen. De beta heb ik ook niet gespeeld, omdat ik bij full release verrast wil worden. Maar ieder z'n keuze daarin natuurlijk!

Ik heb hem 2x gekocht, gewone op xbox en special edition op pc.

Dont shoot me! 😁

Niet kunnen spelen is er een veeg naar geven he.
Geen queues meer gezien en zelfs toen er miserie was bij de vorige betas was dat tegen de zaterdag avond opgelost.

En ik heb verlof tss 2 - 14 juni, geen andere plannen en niemand waar ik moet naar zien.
Dus dat gaat teveel "pieken' om te wachten tot de dinsdag avond. :)

Laatst bewerkt:
Maar zelfs al kun je 4 dagen spelen dan nog is het wel 20€ erboven op en voor de rest zit er niet echt iets beters in die pak denk ik (wat cosmetics zeker). Vandaar dat ik het hier even vroeg wat jullie kopen.
Die premium battlepass zit er ook in, en in de duurste versie die premium battlepass + tier skips.
Maar als je daar niet om geeft, noch om die 4 dagen early acces, dan koop je beter de gewone editie.

D4.jpg

Laatst bewerkt:
Uit principe alleen al betaal ik niet voor early access. Op die paar dagen zal het niet komen. De beta heb ik ook niet gespeeld, omdat ik bij full release verrast wil worden. Maar ieder z'n keuze daarin natuurlijk!

Ik wil net niet verrast worden. Had vooraf beelden bekeken en vond het zo grijs en leeg uitzien. Nu dat ik het zelf een paar uur heb gespeeld vind ik het wel plezant die toevoeging van een evade knop steekt er wel meer swung in. Zonder deze Beta had ik er nooit aan gedacht om dit te kopen.

geen andere plannen en niemand waar ik moet naar zien.
Dus dat gaat teveel "pieken' om te wachten tot de dinsdag avond. :)

Dit dus een gans weekend moeten zien kijken naar Twitch om aan mijn fix te komen is wel lastig. Het is niet dat ik op een euro moet letten of zo maar ik geef ze toch liever niet uit dan wel :D. We kunnen wel nog een paar weken wachten met beslissen natuurlijk
maar zal waarschijnlijk wel die 20 bij leggen. Van plan om morgen nog eens naar de film te gaan en dat zal alles inbegrepen ook vlug richting 20€ gaan en ik eet niet eens popcorn.

@dadash: Voor mij was deze aankoop een no-brainer en de positieve geluiden in diverse artikels bevestigden dit.

Voor andere games waar ik twijfel zou ik idd ook de beta spelen.

Terug
Bovenaan