Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was in de end game beta rond de 25-30 uren door alle chapters
Dus wat ik zei klopt..? Op 25-30 uur doorloop je de D3 main game makkelijk 4-5 keer, er zijn in D4 vijf arcs, dus een arc duurt ongeveer even lang als een hele playtrough op D3. En zoals je zelf zegt dat is dan nog niet meegerekend dat je alle dungeons zou clearen. Dat de content misschien wat repetitief is maakt hier geen verschil toch? Ik zei alleen dat als je alle side Q en Dungeons zou clearen samen met heel de map en de story dat je per chapter wrs even lang bezig bent dan een hele run door de main game van D3. Wat dus wel degelijk klopt...De dungeons zijn het enige onderdeel dat ik NIET allemaal gedaan heb in die end game beta en zelfs heel weinig
omdat het teveel van hetzelfde was.
Ja dat zal wel kloppen in vergelijking met D3.Dus wat ik zei klopt..? Op 25-30 uur doorloop je de D3 main game makkelijk 4-5 keer, er zijn in D4 vijf arcs, dus een arc duurt ongeveer even lang als een hele playtrough op D3. En zoals je zelf zegt dat is dan nog niet meegerekend dat je alle dungeons zou clearen. Dat de content misschien wat repetitief is maakt hier geen verschil toch? Ik zei alleen dat als je alle side Q en Dungeons zou clearen samen met heel de map en de story dat je per chapter wrs even lang bezig bent dan een hele run door de main game van D3. Wat dus wel degelijk klopt...
Heb dit elders al eens gezegd, maar volgens mij gaan we hier weer dezelfde tour op als vroeger met eerst een vanilla periode waarin alles wat sneller zal tegensteken, maar velen nog gaan bezig zijn met alle classes te levelen en gearen. In D3 moest je zelf gewoon de main game blijven farmen, dat was pas eentonig. Rifts ware pas na de 2.0 patch met de hele rework van loot en AH etc. Ik verwacht hetzelfde met D4, we zullen later wel update krijgen met meer end game content ( hoop ik toch ), maar we gaan sowieso eerst die vanilla periode weer moeten doorstaan.Ja dat zal wel kloppen in vergelijking met D3.
Maar wil maar aangeven dat het niet zo enorm is als het lijkt , zonder de vergelijking met de voorgaande games en afgaande op wat je ziet op de map in de afgelopen beta's.
Nu wel in vergelijking met D3:
En dan verwacht je naast die non-dungeon content toch wel veel uurtjes amusement te halen uit wat in D3 de rifts waren.
Maar ipv "portal open" en hacken maar, moet je nu IEDERE keer diezelfde mechanic doen van backtracken door de dungeon, items vinden op om de pedals te plaatsen en deurtje te openen.
Ikzelf verlies heel dat gevoel van "yes dungeons spammen", naar "neen niet weer diezelfde mechanic voor ik iets interresant tegenkom om te killen" .
Zie het nut niet om iedere dungeon diezelfde voze mechanic te gebruiken, dan kunnen ze dat er evengoed uithalen.
En dan is er enkel nog die random activities nadat je alle andere content deed, dus ik viel dan wel een beetje in een leeg gat op dat moment in die end game beta.
Ik had niet echt zin om uren aan een stuk die dungeons te runnen op deze manier, zoals in D3.
Ik denk (lees hoop) van niet aangezien dit toch een GAAS zal zijn. Als ze seasonpasses verkopen en er is niets anders te doen dan 'het verhaal famen' zal dit in slechte aarde vallen.Heb dit elders al eens gezegd, maar volgens mij gaan we hier weer dezelfde tour op als vroeger met eerst een vanilla periode waarin alles wat sneller zal tegensteken, maar velen nog gaan bezig zijn met alle classes te levelen en gearen. In D3 moest je zelf gewoon de main game blijven farmen, dat was pas eentonig. Rifts ware pas na de 2.0 patch met de hele rework van loot en AH etc. Ik verwacht hetzelfde met D4, we zullen later wel update krijgen met meer end game content ( hoop ik toch ), maar we gaan sowieso eerst die vanilla periode weer moeten doorstaan.
Dus zoals D3?Ik denk (lees hoop) van niet aangezien dit toch een GAAS zal zijn. Als ze seasonpasses verkopen en er is niets anders te doen dan 'het verhaal famen' zal dit in slechte aarde vallen.

Dit ^Zolang we maar plezier maken! En er zullen genoeg uren plezier zijn om de prijs van de game te verantwoorden volgens mij.
Ik kijk er naar uit !

niet twijfelen over barb, het is niet omdat je op lvl 5 nog niet alles kan oneshotten dat je in endgame zal suckenWas aan het twijfelen om met een ww barb te beginnen maar nu ze ww straffer hebben gemaakt is die twijfel ook direct weg.
is wel wat trager in het begin omdat je bv. niet genoeg fury hebt om lang te spinnen.

Samen naar de hell met uw moeder. Co op joy.hmm
moederdag of diablo 4 ... choices choices![]()
Zeg tegen u moeder "fuck moederdag" en ge vliegt straight to hell om Diablo te spelen!hmm
moederdag of diablo 4 ... choices choices![]()
Gaat niet want hell zit niet in de beta...Samen naar de hell met uw moeder. Co op joy.
Win win.