Diablo IV

Diablo IV

Ik was in de end game beta rond de 25-30 uren door alle chapters
De dungeons zijn het enige onderdeel dat ik NIET allemaal gedaan heb in die end game beta en zelfs heel weinig
omdat het teveel van hetzelfde was.
Dus wat ik zei klopt..? Op 25-30 uur doorloop je de D3 main game makkelijk 4-5 keer, er zijn in D4 vijf arcs, dus een arc duurt ongeveer even lang als een hele playtrough op D3. En zoals je zelf zegt dat is dan nog niet meegerekend dat je alle dungeons zou clearen. Dat de content misschien wat repetitief is maakt hier geen verschil toch? Ik zei alleen dat als je alle side Q en Dungeons zou clearen samen met heel de map en de story dat je per chapter wrs even lang bezig bent dan een hele run door de main game van D3. Wat dus wel degelijk klopt...

Dus wat ik zei klopt..? Op 25-30 uur doorloop je de D3 main game makkelijk 4-5 keer, er zijn in D4 vijf arcs, dus een arc duurt ongeveer even lang als een hele playtrough op D3. En zoals je zelf zegt dat is dan nog niet meegerekend dat je alle dungeons zou clearen. Dat de content misschien wat repetitief is maakt hier geen verschil toch? Ik zei alleen dat als je alle side Q en Dungeons zou clearen samen met heel de map en de story dat je per chapter wrs even lang bezig bent dan een hele run door de main game van D3. Wat dus wel degelijk klopt...
Ja dat zal wel kloppen in vergelijking met D3.
Maar wil maar aangeven dat het niet zo enorm is als het lijkt , zonder de vergelijking met de voorgaande games en afgaande op wat je ziet op de map in de afgelopen beta's.

Nu wel in vergelijking met D3:

En dan verwacht je naast die non-dungeon content toch wel veel uurtjes amusement te halen uit wat in D3 de rifts waren.
Maar ipv "portal open" en hacken maar, moet je nu IEDERE keer diezelfde mechanic doen van backtracken door de dungeon, items vinden op om de pedals te plaatsen en deurtje te openen.
Ikzelf verlies heel dat gevoel van "yes dungeons spammen", naar "neen niet weer diezelfde mechanic voor ik iets interresant tegenkom om te killen" .
Zie het nut niet om iedere dungeon diezelfde voze mechanic te gebruiken, dan kunnen ze dat er evengoed uithalen.
En dan is er enkel nog die random activities nadat je alle andere content deed, dus ik viel dan wel een beetje in een leeg gat op dat moment in die end game beta.
Ik had niet echt zin om uren aan een stuk die dungeons te runnen op deze manier, zoals in D3.

Ja dat zal wel kloppen in vergelijking met D3.
Maar wil maar aangeven dat het niet zo enorm is als het lijkt , zonder de vergelijking met de voorgaande games en afgaande op wat je ziet op de map in de afgelopen beta's.

Nu wel in vergelijking met D3:

En dan verwacht je naast die non-dungeon content toch wel veel uurtjes amusement te halen uit wat in D3 de rifts waren.
Maar ipv "portal open" en hacken maar, moet je nu IEDERE keer diezelfde mechanic doen van backtracken door de dungeon, items vinden op om de pedals te plaatsen en deurtje te openen.
Ikzelf verlies heel dat gevoel van "yes dungeons spammen", naar "neen niet weer diezelfde mechanic voor ik iets interresant tegenkom om te killen" .
Zie het nut niet om iedere dungeon diezelfde voze mechanic te gebruiken, dan kunnen ze dat er evengoed uithalen.
En dan is er enkel nog die random activities nadat je alle andere content deed, dus ik viel dan wel een beetje in een leeg gat op dat moment in die end game beta.
Ik had niet echt zin om uren aan een stuk die dungeons te runnen op deze manier, zoals in D3.
Heb dit elders al eens gezegd, maar volgens mij gaan we hier weer dezelfde tour op als vroeger met eerst een vanilla periode waarin alles wat sneller zal tegensteken, maar velen nog gaan bezig zijn met alle classes te levelen en gearen. In D3 moest je zelf gewoon de main game blijven farmen, dat was pas eentonig. Rifts ware pas na de 2.0 patch met de hele rework van loot en AH etc. Ik verwacht hetzelfde met D4, we zullen later wel update krijgen met meer end game content ( hoop ik toch ), maar we gaan sowieso eerst die vanilla periode weer moeten doorstaan.

Heb dit elders al eens gezegd, maar volgens mij gaan we hier weer dezelfde tour op als vroeger met eerst een vanilla periode waarin alles wat sneller zal tegensteken, maar velen nog gaan bezig zijn met alle classes te levelen en gearen. In D3 moest je zelf gewoon de main game blijven farmen, dat was pas eentonig. Rifts ware pas na de 2.0 patch met de hele rework van loot en AH etc. Ik verwacht hetzelfde met D4, we zullen later wel update krijgen met meer end game content ( hoop ik toch ), maar we gaan sowieso eerst die vanilla periode weer moeten doorstaan.
Ik denk (lees hoop) van niet aangezien dit toch een GAAS zal zijn. Als ze seasonpasses verkopen en er is niets anders te doen dan 'het verhaal famen' zal dit in slechte aarde vallen.

Ik denk (lees hoop) van niet aangezien dit toch een GAAS zal zijn. Als ze seasonpasses verkopen en er is niets anders te doen dan 'het verhaal famen' zal dit in slechte aarde vallen.
Dus zoals D3? :p

Dat is net heel mijn punt, doordat het een GAAS is ga ik er van uit dat na een bepaalde tijd ze wel meer end game content gaan toe voegen. Maar ik verwacht wel dat "vanilla" D4 gaat droog vallen in het begin, toch voor doorwinterde spelers. Maar als dat spel net nieuw is kunde daar nog mee weg komen, omdat iedereen toch nog aan het leren is en levelen. Het gaat vooral afhangen van hoe lang gaat het duren voor er nieuwe updates komen.

Zolang we maar plezier maken! En er zullen genoeg uren plezier zijn om de prijs van de game te verantwoorden volgens mij.
Ik kijk er naar uit !

Zolang we maar plezier maken! En er zullen genoeg uren plezier zijn om de prijs van de game te verantwoorden volgens mij.
Ik kijk er naar uit !
Dit ^

Ik heb de twee beta's samen al meer dan 20 uur gespeeld, dat is meer dan sommige andere games die ik speel lol.

Yes, blij dat ze luisteren naar de beta testers. :clap:
En ik doel dan vooral op die aanpassingen voor de dungeons.

Was aan het twijfelen om met een ww barb te beginnen maar nu ze ww straffer hebben gemaakt is die twijfel ook direct weg.

Was aan het twijfelen om met een ww barb te beginnen maar nu ze ww straffer hebben gemaakt is die twijfel ook direct weg.
niet twijfelen over barb, het is niet omdat je op lvl 5 nog niet alles kan oneshotten dat je in endgame zal sucken :) is wel wat trager in het begin omdat je bv. niet genoeg fury hebt om lang te spinnen.
op lvl 25 gingen bosses veel vlotter neer op mijn barb dan op mijn sorc (toch in de beta), mede doordat je op 4 legendary weapons kan gebruiken

+ na release zullen er nog veel patches/fixes komen zenne, met OP/broken tot gevolg. De ene keer iets boosten om dan de volgende keer te nerfen, de maand daarachter het omgekeerde. Iedere class gaat da wel meemaken. No worries over balances op day1, de servers en wachtrijen gaat iets anders zijn.

"Server Slam" :biglaugh:
Weekend van 12-14 mei

Server Slam offers one more chance to earn rewards like the much beloved Beta Wolf Pack cosmetic, plus the new Cry of Ashava Mount Trophy**.Earn all four rewards during Server Slam, and receive them once Diablo IV launches:

• Initial Casualty Title: earned by reaching Kyovashad with one character.
  • Early Voyager Title: earned by reaching Level 20 on one character.
  • Beta Wolf Pack Cosmetic Item: earned by reaching Level 20 on one character.
  • NEW Cry of Ashava Mount Trophy**: earned by defeating Ashava with one Level 20 character.

En we kunnen de aanpassingen eens zien van de dungeons. :clap:

Laatst bewerkt:
Moederdag @ daytime
Ashava @ nighttime

Met een beetje chance is grootse deel van de server overload achter de rug tegen dat nightime word ;)

Terug
Bovenaan