Diablo IV

Diablo IV

Serieus? In Blizz/CoD games is dat zo ja. Dat zou gratis moeten zijn bij games als dit.

Slechtste aankoop van de laatste jaren trouwens, wreed spijt dat ik deze cashgrab gekocht heb.
Neen, in elke game is een seasonpass tijdsgebonden. Anders zou het DLC zijn, en geen season pass.

In "elke" game? En jou stoort dat niet dat je daarvoor moet betalen?
Zolang niemand mij verplicht om die te kopen en ik er zelf voor kies om ervoor te betalen heb ik daar geen probleem mee. Inhoudelijk gaan de battlepasses vaak niet verder dan cosmetische content of seasonal activities (die vaak ook nog terugkomen na het seizoen).

Wanneer het u een voordeel geeft in een MP (zoals bepaalde gun skins in COD), dat is een ander verhaal en daar heb ik wel een probleem mee. Al dacht ik dat dit sowieso niet mocht.

welkom in 2023 ...
Goh ja, als je in het Blizzard/CoD/Ubi universum leeft wel ja. Zoals ik hier al zei, geef geen enkele euro meer aan die bedrijven. Ik ga nog liever nog eens piraten zoals in the old days mochten ze ooit nog eens iets goed uitbrengen. Wat sowieso héél unlikely is.

Maar PoE is zelfs nu al beter dan D4, nieuwe league is zalig en zoals altijd gratis. PoE 2 ziet er gewoon fantastisch uit ook. Maar ik hou altijd mijn reserves bij previews. Indien de huidige info over PoE2 klopt wordt dat dé ARPG en in D4 een zielig spelletje.

Dat gezegd zijnde, Titan Quest 2 zou er ook aankomen! So many games so little time. :(

Season passes zitten idd in zowat elke multiplayer game tegenwoordig, het is eerder een uitzondering als dat er niet in zit.

Hoe bepalen jullie welke tier NM dungeon jullie clearen?

Heb een arclash sorc van level 79, maar NM dungeon lukt net niet. Tier 38 lukt, maar duurt iets langer en daar sterf ik meestal wel enkele keren en duurt ook langer.

Misschien beter om eerder tier 30 te pakken en erdoor te vliegen?

Gewoon die van uw eigen level nemen, in uw geval dan 28 denk ik (79 min 51). Niet lager dan eigen level gaan voor XP, en zo hoog mogelijk gaan zonder dat je efficiëntie verliest. Het heeft geen enkele meerwaarde om langer over een dungeon van een hoger level te doen.

Gewoon die van uw eigen level nemen, in uw geval dan 28 denk ik (79 min 51). Niet lager dan eigen level gaan voor XP, en zo hoog mogelijk gaan zonder dat je efficiëntie verliest. Het heeft geen enkele meerwaarde om langer over een dungeon van een hoger level te doen.

idd voorheen moest je 3 lvl's boven je doen, maar dat is weg
gewoon zorgen dat je zo rap mogelijk kan clearen om zo snel mogelijk naar 100 te geraken
(ik heb het opgegeven op lvl 91 sorc, i mean het is altijd hetzelfde, volgende seizoen ga ik zeer waarschijnlijk skippen)

no way dat ze alle issues oplossen in season 2
je zal ze horen praten over "resistances are fixed" ... sorry, eerst en vooral moest dat werken bij launch, ten tweede is dat geen content .. niemand zal een dungeon meer doen omdat resistances fixed zijn
QOL changes zijn ook geen content ... dat uw mount niet meer om de 2 seconden hapert is geen content, extra stash space is geen content ...

we zullen wel zien, maar ik heb er geen hoop in

no way dat ze alle issues oplossen in season 2
je zal ze horen praten over "resistances are fixed" ... sorry, eerst en vooral moest dat werken bij launch, ten tweede is dat geen content .. niemand zal een dungeon meer doen omdat resistances fixed zijn
QOL changes zijn ook geen content ... dat uw mount niet meer om de 2 seconden hapert is geen content, extra stash space is geen content ...

we zullen wel zien, maar ik heb er geen hoop in
10 oktober is er nog 1 daar get het meer over veranderingen, maar gaat volgens mij ook opgelost zijn in season 2.

Beste gok is om dit spel in 2024 nog eens te bekijken en te wachten tot de eerste echte DLC, ipv nieuwe season.
Tot die tijd gaat deze game niet aanzienlijk verbeteren om de een of andere reden.

Ik speel iedere season een nieuwe char wel hardcore maar de staat van de servers zijn echt erbarmelijk, aan het twijfelen om Softcore te spelen.

ik moet eerlijk zijn, de changes die komen in seizoen 2 zijn eigenlijk wel very nice
misschien volgend seizoen wel es spelen als de class changes volgende week niet allemaal nerfs zijn
zit natuurlijk wel in de spiderman release...

panic mode blizzard is good blizzard :D

ik moet eerlijk zijn, de changes die komen in seizoen 2 zijn eigenlijk wel very nice
misschien volgend seizoen wel es spelen als de class changes volgende week niet allemaal nerfs zijn
zit natuurlijk wel in de spiderman release...

panic mode blizzard is good blizzard :D

Zijn idd wel goeie changes had het ook niet verwacht.

Terug
Bovenaan