Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Maar zijn die glyphs zo belangrijk? Want als ik de builds zo wat bekijk op maxroll precies niet super belangrijk?
 
Maar zijn die glyphs zo belangrijk? Want als ik de builds zo wat bekijk op maxroll precies niet super belangrijk?

ja echt wel, heb een glyph die op lvl 15 130% extra crit damage doet, onder lvl 15 (en dus met minder nodes) zat die "maar" aan 80%
is ook de enige reden waarom ik dungeons doe momenteel, om die glyphs te lvlen
 
Maar zijn die glyphs zo belangrijk? Want als ik de builds zo wat bekijk op maxroll precies niet super belangrijk?
Edit: was het hier verkeerd aan noteren, maar zoals jersy zegt ook zo bij mij maar dan 130% Overpower.
Zo 3-4 glyphs in je build kan dan toch al snel een groot verschil uitmaken.

Ondertussen toch bijna 800% Overpower Damage op mijn level 69 nec.

Volg ook een maxroll guide btw:
 
Laatst bewerkt:
En ik zit er ook weer door met mijn Blood Lance Nec. :)
Alle bosses down, alle season unlocks done.
Vlotte spec en beetje luck met de drops.
Zelfs al mijn resistances staan capped op level 100.

Maar was ook wel weer goed zo voor mij, geen kriebels om nog een char te levellen. :)
Het zal weer effe opzij geschoven worden tot het volgende season denk ik.
 
En ik zit er ook weer door met mijn Blood Lance Nec. :)
Alle bosses down, alle season unlocks done.
Vlotte spec en beetje luck met de drops.
Zelfs al mijn resistances staan capped op level 100.

Maar was ook wel weer goed zo voor mij, geen kriebels om nog een char te levellen. :)
Het zal weer effe opzij geschoven worden tot het volgende season denk ik.
Hoelang doe je ongeveer over de season unlocks?
 
Hoelang doe je ongeveer over de season unlocks?
Geen idee hoeveel ik nu gespeeld heb.
Alleszins veel minder dan het vorige season of bij de start. :)

Maar ik heb het niet over de battlepass he, die was er al heel snel door bij mij, nog voor ik level 80 was denk ik.
Je raast daar door door de groene zone te doen.

Ik had het over die season chapters die je unlocked door de objectives te doen.
En daar kan je sommige objectives van die laatste chapsters maar doen naar het einde toe, zoals die end game bosses.

Alleszins ik heb van level 1 tot pakweg 85 bijna uitsluitend de groene blood harvest zone gedaan.
En daar level je als gek.
Ook de drops waren daar veel meer dan gelijk op welke andere plaats in het spel.
Bij die 3 chalices moest ik constant volle inventories gaan verkopen om de 10 min met enkel legendaries.
Ik had op level 100 nog 130+ van die keys om kisten te openen ook.

Ben dan pas dungeons beginnen doen om een paar glyphs te levellen.

Maar die groene zone is by far de snelste manier om solo te levellen in dit season.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee hoeveel ik nu gespeeld heb.
Alleszins veel minder dan het vorige season of bij de start. :)

Maar ik heb het niet over de battlepass he, die was er al heel snel door bij mij, nog voor ik level 80 was denk ik.
Je raast daar door door de groene zone te doen.

Ik had het over die season chapters die je unlocked door de objectives te doen.
En daar kan je sommige objectives maar doen op heel laat end game, zoals die end game bosses.

Alleszins ik heb van level 1 tot pakweg 85 uitsluitend de groene blood harvest zone gedaan.
En daar level je als gek.
Ook de drops waren daar veel meer dan gelijk op welke andere plaats in het spel.
Bij die 3 chalices moest ik constant volle inventories gaan verkopen om de 10 min met enkel legendaries.
Ik had op level 100 nog 130+ van die keys om kisten te openen ook.

Ben dan pas dungeons beginnen doen om een paar glyphs te levellen.

Maar die groene zone is by far de snelste manier om solo te levellen in dit season.

A ja had het over de battlepass. Want als je online leest zeggen ze 80u 😅

Twijfel nog om het te kopen op xbox.
 
Ook maar eens begonnen aan S2 met uiteraard de meta ball lightning build.
Zelfs met matige gear wals je alles plat.
 
Ook maar eens begonnen aan S2 met uiteraard de meta ball lightning build.
Zelfs met matige gear wals je alles plat.
Haha daar ben ik ook mee begonnen dit seizoen, moet wel zeggen dat dat de meeste fun is die ik al gehad heb in dit spel. Met release wat random druid builds getest wat ook wel ok was, en dan in seizoen 1 whirlwind barb die ik maar vond tegenvallen.
 
Haha daar ben ik ook mee begonnen dit seizoen, moet wel zeggen dat dat de meeste fun is die ik al gehad heb in dit spel. Met release wat random druid builds getest wat ook wel ok was, en dan in seizoen 1 whirlwind barb die ik maar vond tegenvallen.
Absoluut.
Capstone WT4 Boss lag plat in 10 seconden op lvl 58.
 
ik heb met die ball lightning build lilith neergekregen zonder dat fase 1 volledig getriggerd was.
Die build kan toch niet anders dan een bug zijn?
 
ik heb met die ball lightning build lilith neergekregen zonder dat fase 1 volledig getriggerd was.
Die build kan toch niet anders dan een bug zijn?
Ik denk dat het een cadeauke was van de devs voor dit season, omdat de sorcerers al sinds de start vroegen achter wat meer powa.:biglaugh:
 
ik heb met die ball lightning build lilith neergekregen zonder dat fase 1 volledig getriggerd was.
Die build kan toch niet anders dan een bug zijn?
is geen bug, hebben ze al gezegd
komt door de attack speed vampire powers die de ballen nogal doen ronddraaien ..
volgende seizoen zal het wel gedaan zijn met de pret ^^
 
Hardcore lvl 100 op pc maar de freezes en crashes en dc zijn er toch wel over scroll of escape werkt enkel op een dc van de server wat ook wel kut is.

Voor de rest een leuke season heb me goed geamuseerd devs zijn toch goed bezig met de game.
 
Terug
Bovenaan