Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Zijn de problemen die ik hier lees nu al wat van de baan?
D3 vond ik leuk maar D4 wat opzij laten liggen door de problemen/cashgrab maar zou ideaal zijn voorop de Portal
 
diablo 4 gaat hard hier deze week. op 3 dagen een sorceress naar level 70, echt nooit problemen gehad.
die vlamt overal door, zeker met die vampiric powers.
er is ook genoeg te doen om niet te vervelen, world bosses, legion events, helltides en bloodharvests, tussendoor een paar Nightmare Dungeons.
hopelijk van het weekend een level 100.
 
Hi, eindelijk videokaart geïnstalleerd om te beginnen met spelen. Als iemand wil samen spelen, stuur gerust een bericht. Battle ID justchill.
Is er ook een clan of iets dergelijks of hoe wordt er samen gespeeld?

Als er iemand nog tips heeft voor beginners laat maar horen
 
Laatst bewerkt:
Hi, eindelijk videokaart geïnstalleerd om te beginnen met spelen. Als iemand wil samen spelen, stuur gerust een bericht. Battle ID justchill.
Is er ook een clan of iets dergelijks of hoe wordt er samen gespeeld?

Als er iemand nog tips heeft voor beginners laat maar horen
Tips..als je sorcerer speelt dan ga maar voor de ball lightning build.
Daarmee wals je alles en iedereen plat.
 
Ja denk D3.
Tier I is wel gemakkelijk met blood surge en skeletons vlieg je er door. Wel keer gestorven bij Lilith ament (baas met veel leven). Ik ga proberen zsm door de campaign quest te gaan dat ik paard heb om alle bonussen snel te doen en te vinden denk k
 
jawel hoor
er zitten een paar BG's al in de guild waaronder ik, is aangemaakt door Baba Yaga is iemand van BG Discord die op PS speelt.
Dus als je BG zoekt neem dan de 2de optie waar de clan leader Baba Yaga is.
Dat is de BG clan.

Is er geen clan of community van 9lives?
Interesse om 1 aan te maken?
er is er een van BG, zie bovenstaande quote. ik heb ook even moeten zoeken.
 
jammer genoeg zijn de clans redelijk nutteloos momenteel
hopelijk doen ze er iets mee, maarja ze moeten nog zoveel doen :)
season 3 ga ik laten passeren, season 4 misschien nog es proberen gezien die serieuze aanpassing aan de items.
 
Ken ook just gelezen dat je uw char verliest na S02. Is er iets dat je meeneemt na het seizoen? Was vroeger niet bij D2 D3 dacht ik....
Begint hier iedereen vanaf lvl 0 of eternal realm spelen?
 
Terug
Bovenaan