Benieuwd naar die Barb changes wel. Ik had gisteren net besloten op D4 nog een beetje casual te spelen 2-3 dagen in de week en te zien wat het geeft op die manier, hopelijk paar goeie changes voor Barb.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sorc en barb 'BUFFS' zijn al aangekondigd voor patch 1.1.1 volgende week![]()
Een idee wanneer die patch komt?eerst zien, dan geloven
niemand die dacht dat ze de zwakste class nog zwaarder de grond konden inboren, maar kijk =)
Niet vergeten van uw smoldering ashes nog te gaan ophalen tijdens de rest van uw playtime, want die zijn level locked op de battlepasslvl 70 sorc en de battle pass is klaar

dat gaan ze zeker nog aanpassen, 2 weken is te vlug om tot lvl 90 van een battle pass te geraken (zeker als je vergelijkt met cod ofzo)Poison imbue/trap flurry tot lvl95, nadien toch gezwicht voor TB.Welke rogue levelling build hebben jullie gebruikt?
TB vind ik sowieso maar meh.
Season 1 is toch nog maar net een week bezig? Voor mij als casual gaat het precies toch nog even duren voor ik die BP uit hebweet niet of ik nog ga doordoen, heeft gelijk geen nut meerdat gaan ze zeker nog aanpassen, 2 weken is te vlug om tot lvl 90 van een battle pass te geraken (zeker als je vergelijkt met cod ofzo)
of ze zouden morgen de sorc de hemel moeten induwen (maar dat betwijfel ik echt, volgens mij gaan ze wat spelen met percentages damage maar daarmee los je de problemen van de sorc niet op)

Inderdaad, hier nog maar niveau 16 in BP en level 37.Season 1 is toch nog maar net een week bezig? Voor mij als casual gaat het precies toch nog even duren voor ik die BP uit heb![]()